Ik zou er, zoals hierboven wordt gezegd ook geen extra geld aan uitgeven.
Als je een dekentje onhandig vindt kun je ook nog een badjas over je huispak aantrekken, die heb je misschien al en dat is ook warm + flexibel
Sinds ik deze heb pak ik m’n snuggie nooit meer. Snuggie is zo onpraktisch tijdens werken, hier kan je letterlijk alles mee doen. De hoodie is ook breed genoeg dan je er je benen onder kan stoppen als je bijv op de bank zit. Ik ben echt een koukleum en vind 'm heerlijk warm.
Ik heb er hier 2 van. Vind ze heerlijk zitten in de herfst/winter en zijn ook echt warm. Heb voor over m’n benen wel gewoon nog een kleedje als ik op de bank zit, maar vind dit fijner als alleen een kleedje gezien ik dan altijd koude armen heb gezien ik helemaal onder een kleedje zitten met je armen niet fijn vind
Binnen 3 werkdagen is het meestal wel gestort bij mij
Oké, dankje. Kreeg namelijk een mailtje dat ze het hadden gestord maar ik heb nog niks.
Bij de Primark heb je dit soort dingen voor een 10tje.
Hahaha dit ziet er zo cosy uit echt net roodkapje. Lijkt mij alleen wel snel te warm worden.
Ik heb er zelf 1 gemaakt met een patroon van Billy wearable blanket
Ik was er laatst en toen waren ze €22, wel Disney thema
Ik heb er eentje gekregen vorige winter. Nu vechten we thuis over wie ben aan mag in de winter . Ik vind het fijner dan een deken omdat je hiermee gewoon vrij kan bewegen.
Dan zijn ze weer duurder geworden😭 Die van franchises zijn wel altijd iets prijziger.
Mijn hele familie heeft een oodie en ze zijn echt lekker warm!
Zoveel reacties! Bedankt allemaal!
Ik heb de vanochtend idd bij de primark gezien, maar vond de printjes niet leuk en idd ook nog vrij duur … als ik er dan mee ga zitten, dan wel eentje wat zo neutraal mogelijk is hahaha.
Ze hadden daar ook thermoleggings en shirts. Dus die meegenomen en dan denk ik dat ik hem toch ga bestellen! Meeste van jullie zijn enthousiast
Ja bij de primark! Legging was €7, maar de prijs van het shirt weet ik even niet uit m’n hoofd
Meteen twee besteld! Voor mezelf voor de leuk (goed geïsoleerd huis) voor bestie voor de noodzaak (zeer slecht geïsoleerd huis)
Ik heb van die tochtstripknuffels (?) gekocht voor voor de kieren van mijn woonkamerramen.
Ik weet dat je ze ook zelf kan maken, maar dat heb ik al 4 winters niet gedaan. Ze zijn 4,95€ bij de action en 90 cm breed. Ik had trouwens wel verwacht dat ze zwaarder zouden zijn. Maar dat maakt voor mij niet uit want ze komen tussen het gewone raam en het voorzetraam.
Heb jij deze broek? Komt die overeen met de measuring table? Ik heb sinds m’n bevalling een heel andere maat en lichaamsbouw. Dus normaal koop ik op goed vertrouwen een maat maar dat durf ik nu niet meer. Ik zou volgens de maattabel xxl moeten kopen.
Dankje! 2 broeken en een turtle neck besteld. Heb op dit moment 1 broek die past dus had toch al nieuwe kleding nodig
Wij hebben een dubbeltarief maar in de praktijk gebruiken we vooral stroom buiten de daluren. Dat komt ook omdat onze wasmachine naast de slaapkamer van de buren staat (dunne zolderwand ertussen) en de vaatwasser boven de slaapkamer van de andere buren (zij horen vooral het aflopen van water). Maar juist de vaatwasser en wasmachine zijn bij ons de grootverbruikers. Wassen doen we voornamelijk in het weekend met soms een wasje doordeweeks tussendoor. De vaatwasser gaat wel vrijwel elke dag helemaal vol en dus aan.
Weet iemand of het daadwerkelijk zo veel geld scheelt dat we met goed fatsoen de nachtrust van de buren kunnen opofferen? Denk dat dat trouwens best meevalt hoor, haha, maar zou het zelf een erg vervelend geluid vinden dus liever niet.