Ik stuurde gister een kaartje via greetz en dat was 4,40 ofzo bij elkaar. Is toch ook niet meer leuk.
En ondertussen blijft PostNL maar roepen dat er een daling is in het aantal verstuurde poststukken. Vind ik niet heel raar met dit bedrag.
Ik betaalde 7,65 voor een pakket te versturen laatste keer was dat nog 6,95 ofzo.
Sowieso loop ik nu steeds vaker in de supermarkt en kijk ik zo
Ja ik schrik me ook de vinkentering elke keer als ik in de supermarkt loop. Is een soort Dungeon of death geworden.
Ik schrik elke keer van de komkommerprijs. Echt een goede graadmeter voor hoe het gesteld is met de prijzen. €1,15 nu
Ik van de bloemkool! Bloemkool - dat was altijd zo een onpopulaire en goedkope groente
Ja precies! Maar andere dingen zijn opeens weer goedkoper? Bij de HV 4 avocado’s voor drie euro en nu in aanbieding voor 2,50. Snap er echt niks meer van😛
Ja hoezo is een pakje passata ineens een euro, dat was toch altijd 50 cent ofzo? Ik schrik echt elke keer weer als ik boodschappen ga doen.
ik vraag me vooral af of dingen weer goedkoper zouden worden als de tekorten/oorlog/etc veranderen.
kan me niet voorstellen dat bedrijven dan zeggen ‘nou die passata doen we wel weer voor 50 cent dan’
Nee
Ik dacht even ‘maar komkommers zijn toch sowieso rond een euro in de winter?’ maar vorig jaar rond deze tijd een komkommer gekocht voor 0.95 (kan ik zien in de pakbon van Appie), dan is 1,15 toch wel een flink verschil
Venz vlokken met funnies. Van €1,80 voor €2,20 .
De kattenbakvulling, van 3.99 naar 5.49
Dat verdien je ook wel met zo’n product. Die funnies voegen echt nul toe.
Voor een kind van 2 wel. Die krengen worden gelijk van de boterham afgegraaid.
Post versturen is iets goedkoper als je afrekent via de Post NL app. Op het versturen van een pakket scheelt (scheelde) het 0,50 ct. Weet niet of dat in 2023 nog zo is.
Eten is geen speelgoed.
Jawel, marktwaarde.
? Hij eet ze ook op. De funnie is alleen het leukste van de boterham en word als eerste gegeten.
Nahhhhh daar schrok ik net ook van, echt belachelijk