De kattenbakvulling, van 3.99 naar 5.49
Voor een kind van 2 wel. Die krengen worden gelijk van de boterham afgegraaid.
Post versturen is iets goedkoper als je afrekent via de Post NL app. Op het versturen van een pakket scheelt (scheelde) het 0,50 ct. Weet niet of dat in 2023 nog zo is.
Eten is geen speelgoed.
Jawel, marktwaarde.
? Hij eet ze ook op. De funnie is alleen het leukste van de boterham en word als eerste gegeten.
Nahhhhh daar schrok ik net ook van, echt belachelijk
Als het even kan verstuur ik het liefst via DHL, daar kost het €5,95. Als het ook naar een servicepunt kan ipv een bedrijf of iemands thuisadres kost het zelfs maar €4,95.
Zelfs wc papier van de Lidl is tegenwoordig niet goedkoop meer. Jaar geleden had je zo’n actie verpakking voor 5 euro, nu kon ik 7,99 aftikken en is de gewone verpakking al bijna 5……
ik ben geen picky eter dus haalde mijn brood altijd gewoon bij de jumbo maar nu is mn favo brood daar ook opeens 3,5? Vorige maand was het 3eu en twee maanden geleden 2,5 Ik kan alles ook wel in de aanbieding halen maar ook de aanbiedingen zijn duurder geworden
Anyway dit weten we allemaal al maar ik klaag graag mee
Dan moet ik de volgende keer daarnaar kijken. Had avocado van mijn boodschappenlijst gehaald omdat het juist duur was als taco topping.
Ja beetje mosterd dit maar ik schrik indd ook echt van alle nieuwe prijzen. Echt absurd man. Komkommer indd is een goede graadmeter. Zo cliché om te noemen, maar (het) leven wordt gewoon letterlijk duurder. Ben ook benieuwd waar de grens ligt, betalen we straks met gemak €2 voor een komkommer. Zul je zien dat dit bericht over een jaar gequote wordt als het daadwerkelijk zo ver is
Je pensioeninleg verlagen is toch niet echt besparen?
Het geeft je nu meer ruimte voor andere uitgaven, maar op de lange termijn minder ruimte.
Onnodige abonnementen op tijdschriften, televisie/internet abonnement aanpassen? Persoonlijk zou ik niet snel een sport abonnement oid schrappen, alleen als het echt niet anders kan, omdat het ook goed is voor je mental well-being.
Misschien handig om het topic door te lezen? Staan echt al veel tips in over hoe je kunt besparen
Waar kopen jullie goedkoop toiletpapier dat geen schuurpapier is voor een redelijke prijs? Is kruidvat nog steeds een goede deal?
Wat voor een energiecontract heb je nu? Wij stappen over naar ANWB met dynamische tarieven en dat lijkt voor ons echt uit te kunnen, ook qua gasprijs
Alle verzekeringen doorgenomen & zaken opgezegd zoals overlijdingsrisico. Verder overgestapt van energiemaatschappij, een met dynamische prijzen.