Wij zijn met zijn tweeen. vorig jaar was ons budget 450 euro, maar dat ging eigenlijk nooit op plus wij sparen koopzegels. Ik denk dat we nu echt wel op 500 zitten.
Ik geef meestal tussen de 240 - 270 euro uit in mijn eentje. Is voor de supermarkt, maar bijvoorbeeld ook de bakker. Zitten geen huishoudspullen, geen verzorging en geen diervoer bij etc Ik koop vrijwel alles bij de Jumbo en AH, heel soms de Lidl (maar daar ben ik nooit goedkoper uit). Ik spaar trouwens ook koopzegels en dat zit ook in dit bedrag.
Wij geven met twee personen 200-250 euro per maand uit aan boodschappen. Dat redden we alleen door veel tgtg en aanbiedingen te kopen.
Ik heb een budget van 400eu voor 2 personen per maand, en 50eu voor de hond haar eten/snacks. Die 400eu gaat vrijwel nooit op, per maand maak ik tussen 150-50eu over naar een spaarrekening voor wanneer we uit eten gaan, bestellen, of moeten tanken. Ik merk wel dat ik steeds minder over kan maken, maar we gaan ook steeds minder uit eten/bestellen veel minder/gaan minder vaak met de auto weg. Ik haal het gros van onze boodschappen bij de lidl, turkse groentenboer, en AH voor specifieke aanbiedingen. Jumbo kom ik wekelijks voor brood en 150ml blikjes cola zero lol
Ik heb even terug gekeken en wij geven nu rond de 400 euro per maand uit voor 2 personen. Volgens mij was het een jaar geleden nog 300 euro. Wij koken wel nog regelmatig relatief duur (zalm, verse kruiden, sowieso vaak gerechten met veel ingrediënten etc.) maar wisselen wel af met bijv. grote pannen pastasaus waar we van eten en dan nog vier porties in de vriezer stoppen.
Mijn vriend heeft allergieën waardoor we wel duurder uit zijn, zon 500 euro per maand met zijn tweeen, huisdieren excl.
Ik geef in m’n eentje zo’n 250 per maand uit en soms meer
Ik woon alleen en maak altijd meerdere porties en vries daar veel van in. Ik drink geen frisdrank, nauwelijks alcohol en eet nooit chips oid dus dat scheelt. Ik koop ook geen A-merken. Maar verder koop ik eigenlijk vooral waar ik zin in heb. Bestel via picnic en dat is missvhien duurder maar wel zo fijn zonder auto. Brood haal ik bij de bakker.
Nee was gewoon als antwoord op je vraag want anderen hadden gedaan! Maar volgens mij was dat idd al duidelijk. En ik heb ook geleerd dat je beter je verwarming niet al te laag kan zetten s nachts omdat opwarmen ook veel gas kost.
Nou ik ben ook alleen en geef vaak 400 per maand uit dat is wel schandalig. Maar is incl. meeste verzorgingsdingen, bepaalde spullen voor de kat en koopzegels.
Heb nu net een duidelijke boodschappenlijst gemaakt incl. recepten en net bijna niet afgeweken in de winkel. Eens kijken of ik dat vol ga houden.
Wij zijn met zijn 4en (kindjes van 1 en 3) ik proberen met 700 euro rond te komen qua boodschappen. Zitten wel luiers bij in voor 1 kind. Het komt helaas regelmatig voor dat we het er niet mee redden, maar vaak ook omdat we bijvoorbeeld eten besteld hebben met dat budget.
Wij zijn met zijn tweeën en geven denk ik rond de 400-450 euro per maand uit. Het kan zeker minder, omdat we eigenlijk elke dag wel boodschappen doen. Dus dat is ook mijn voornemen om meer weekboodschappen te doen. Alleen vind ik het lastig om van tevoren te gaan bedenken wat we willen gaan eten.
Wij zijn met z’n drieën (2 volwassenen en ons zoontje van 1,5) en ik doe iedere maand € 400 in ons boodschappenpotje. Daar komen we meestal wel goed mee uit, incl 1 of 2 keer bestellen. Ik let vaak op bonusaanbiedingen en we proberen altijd wel een weekmenu te maken. Verder bestel ik, zodra we weer een aanbieding krijgen, een Hello Fresh box met korting, dat scheelt gek genoeg best wel! Laatst 6 maaltijden voor 3 personen besteld voor € 56, daar konden we de hele week onze avondmaaltijden van eten want we houden altijd wel wat over.
Wij zijn met zn 2e ongeveer 400e per maand aan boodschappen momenteel kwijt (voorheen minder), dat is exclusief eten bestellen etc maar incl huishoudelijke artikelen van de supermarkt
Ik kom alleen ook wel op de 250, en dan eet ik echt niet elke dag gerookte zalm. Wel met twee katten overigens
Dat is iets meer dan €8,- per dag. Zal knap zijn als je dan ook iedere dag zalm zou kunnen kopen
Moet wel zeggen dat ik daarnaast van m’n privé rekening ook nog wel vaak 100 euro kwijt ben trouwens. Dat betreft dan bijv. lunch kopen op m’n werk of als er vriendinnen bij mij komen borrelen en eten (waar m’n vriend niet bij is).
Ik ben alleen met volwassen dochter en in het weekend met partner erbij. Ik pin altijd 400€ maar dat is de ene maand voor 4 weken en de andere maand 5 weken, ik doe boodschappen voor 80€ en haal eigenlijk alles bij de Lidl.
In de maand met 4 weken “spaar” ik de 80€. Die is dan voor extra dure weken, zoals met verjaardagen of als er een keer iets extra’s moet komen. Ik kom vaak rond de 70€ uit per week dus dat is we netjes. Ik heb ook nog 2 katten
Ik doe 2x per week de boodschappen (woe + za); vind 1x idd ook te onoverzichtelijk en moeilijk plannen. En ga dan op beide dagen naar de markt voor groente en fruit + naar de AH voor de rest van de spullen die ik nodig heb.
Ik heb net alle bonnetjes uit m’n AH en Lidl app bij elkaar opgeteld en gemiddeld het afgelopen jaar €361 uitgegeven aan boodschappen voor 2 personen. Wil nu proberen om onder de €300 te blijven, hoop dat dat lukt want heb het afgelopen jaar gewoon blind boodschappen gedaan en niet echt heel erg opgelet.
Voor mij is per week gaan helemaal niet efficiënter en goedkoper (tijdbesparender wel), dus dit geldt zeker niet voor iedereen Ik koop meer onzindingen bij weekboodschappen dan wanneer ik elke dag ga.
Ik geef mezelf trouwens ook elke dag een dagbudget, is voor mij overzichtelijker dan een weekbudget.
@kali Ik kom vrijwel elke dag in de supermarkt trouwens. En onder de 300 euro moet zeker lukken!