Ik zit er al ruim 3 jaar en ik heb nog nooit een storing gehad!
waarschijnlijk gebruiken zij gewoon dezelfde kabel, vaak zijn er maar één of twee providers die ene kabel hebben liggen die andere dan weer huren
Ik ben dus vorig jaar overgestapt naar kpn, had eerst ziggo maar die wilden ook voor het eerst in jaren geen korting meer geven. Alleen vond ik het wel een gedoe met zoân nieuw kastje enzo. Maar het is het wel waard misschien
Ook al een jaar T-Mobile en geen enkele klacht tot nu toe! Scheelde ons tientjes per maand.
Top, dank voor alle antwoorden en fijn dat het bevalt Ik ga er toch maar eens induiken, scheelt wel weer een paar tientjes per maand.
Bij mij is het omgekeerde het geval: ik ben juist overgestapt naar Ziggo, vind het nog een beetje onwennig met de extra kabels (nu ik ook tv erbij heb gedaan)
Dat is niet helemaal waar. Ziggo en T-mobile hebben hun eigen kabel, kleinere providers zitten vaak wel op het netwerk van een grotere provider.
Het verschilt echt per woonplaats welke provider beter is ook maar je binnenhuisbekabeling speelt een rol.
Groetjes een ex-klantenservicemedewerker
Mocht je ook een mobiel abonnement hebben van T-Mobile, Ben of tele2 dan krijg je bij storing vaak een tijdelijke onbeperkte bundel aangeboden voor die tijd. Dus ook als er een storing is kan je gewoon tv streamen of internet gebruiken zonder extra kosten.
Nou, maar dit echt serieus. Ook kabels in je huis kunnen kapot gaan, was op een gegeven moment echt zo klaar met die discussie telkens. âJa maar die kabel ligt onder de vloer getrokken, ligt er al 15 jaar kan echt nooit kapot zijn hoor!!â OkĂ© is goed Piet, dan komt er een monteur en kun je betalen voor nieuwe kabels.
Toen ik hier net kwam wonen was er inderdaad een kabel kapot, drie weken en drie monteurs verder was het opgelost. Gelukkig kreeg ik van t-mobile een tijdelijke bundel zoals @Adamas al zei en ik hoefde niets te betalen.
Ik zat bij Vodafone thuis, had een jaar lang gezeik met de tv die steeds niet werkte en Vodafone wilde niks doen om te helpen. Toen werden ze overgenomen door T-mobile thuis (in 2016 heb ik net opgezocht ), en die belden de dag na de overname âwe zijn bovenaan de lijst met langstlopende storingen begonnen, wat kunnen we doen?â en toen was het binnen een week opgelost en kreeg ik ook nog allemaal themapakketten en eredivisie live als compensatie. Sindsdien trouwe klant, ook al verhuisd, nooit gezeik gehad.
We hebben vorig jaar eens gebeld om te vragen of we ook korting konden krijgen met een mobiel abonnement erbij, maar die jongen aan de telefoon zei âneeeee, nooit meer veranderen dit, zo goedkoop kan het nooit meer, niet aanzitten!â
Ik was overgestapt van Ziggo naar T-mobile. Heb 3 weken internet gehad en daarna ineens niet meer. Er zijn 9 monteurs geweest, zowel van T-mobile als van KPN (want daarvan zijn de kabels) en niemand heeft het kunnen oplossen. T-mobile zei dat het probleem bij KPN lag en andersom. Na 1,5 maand en al die vreemde mannen in mijn huis was ik er wel klaar mee en heb ik het opgezegd, ik ging uiteindelijk toch verhuizen.
Netjes! T-mobile had mij ook een keer gebeld omdat ik recht had op korting omdat ik er mobiel ook zat en of ik dat wilde. Ik dacht echt nu komt er nog een salesverhaal achteraan� Maar nee ze wilde alleen de korting voor mij aanzetten en dat was het.
Bij ons willen ze van t mobile niet eens een monteur sturen. Had mân internet al vanuit mân vorige huis en daar hadden we glasvezel. Wij hebben nu een bovenwoning en een aansluiting voor DSL boven, maar die doet het niet. Die in de meterkast beneden doet het wel maar als we het WiFi kastje daar neerzetten hebben we boven geen internet. Dus nu hebben we 2 wifiversterkers waarvan een in het trapgat van de algemene ruimte staat, en nog geen stabiel internetâŠ
Kunnen bellen wat ze willen maar ze weigeren iemand te sturen die met ons mee wil kijken⊠zit aan een abonnement vast tot april volgend jaar (zijn vorige maand verhuisd en internet dus meegenomen) dus als ik opzeg moet ik de overige maanden nog betalen ook via afkoopsom.
Was dus tevreden over t mobile maar ondertussen niet meerâŠ
Oh wat rot zeg! Dan snap ik wel dat je er klaar mee bent. Ik heb vooral contact gehad via de chat op hun website en iedere keer goed geholpen, misschien kun je dat nog proberen.
Jumbo heeft âbrood van gisterenâ voor 50 cent per brood/half brood.
Vomar heeft dit ook!
Soms echt heel veel nog.
Heel brood âŹ0.50 en een half brood of puntjes âŹ0.25
tmobile is verantwoordelijk voor het internet in je meterkast, dat dat werkt, voor de rest in je huis hebben ze een hele hoop producten (oa dus WiFiversterkers) en als je een monteur wil laten komen zal dat je wss (veel) geld kosten. dat DSL punt zal voorheen door iemand anders aangelegd zijn of door de provider tegen betaling, maar is nu geen onderdeel van je abonnement en de werking daarvan is geen verantwoordelijk van tmobile. Is er geen mogelijkheid een nieuwe kabel vanuit de meterkast naar boven te trekken en daar een router te zetten? Grote kans dat de huidige kabel naar het DSL punt gewoon verouderd is en daarom niet werkt. WiFi is afhankelijk van meerdere dingen, oa je woning (nieuwbouw is veel beton en daar komt het lastiger doorheen), maar ook je omgeving (drukke stad = veel WiFi netwerken en dat kan invloed hebben) en dat zijn gewoon dingen die niet bij de verantwoordelijkheid van de provider liggen.
Ik heb ook spaargeld ondergebracht bij Bunq op een easy savings account en dus gratis. Maar er wordt elke maand âŹ19,00 gefactureerd en daar moet ik telkens achteraan, heel irritant! Wel goed om regelmatig even je rekening daar te checken want ze kunnen het alleen binnen 24 uur weer terugstorten, stomme regeling maar goed.
Ze kunnen het alleen binnen 24 uur corrigeren? Dat is echt onzin.