Inderdaad en alsnog veel goedkoper dan Pampers in de aanbieding. Bij mijn 2e ben ik deze gaan gebruiken ipv Pampers en waar ik mijn oudste zovaak nat had in de ochtend, lekt mijn jongste nooit door. Ook op flesvoeding kun je veel besparen met Kruidvat ipv Nutrilon etc, de kwaliteitsnormen zijn zo streng in Nederland dat dit echt geen verschil maakt. Alleen deze 2 besparingen maken al een aardig verschil!
Je hebt bij tikkie nu 2 acties dat je je geld terug krijgt van always producten. Maar bij de Kruidvat is er nu een actie dat je bij 2 stuks van bepaalde producten van o.a. always een gratis pak waspods van Ariel krijgt.
Dus uiteindelijk heb je 2 pakken maandverband en wasmiddel gratis. Het scheelde mij meer dan âŹ19.
Wat is âadequate beschermingâ in deze context?
Gaat niet meer over de producten van Always
Bij de baby deals dagen vaak 1+1 of 2+2 etc.
Gisteren ook in bulk kruidvat luiers en doekjes ingeslagen. Kreeg 96 euro korting.
Alles wat niet op komt kun je (gesloten) omruilen voor een andere maat.
Zijn er nooit meer kortingskaartjes voor de trein? Zoân dagretour of iets? vind het treinreizen zo schrikbarend duur geworden pff.
Van ns zag ik laatst een ad over vroegboeken buiten de spits: NS PrijsTijd Deal | Uitgelicht | NS | NS
En verder kan ik groepstickets aanraden (kan al vanaf 2 personen)
Met NS flex kan je een abonnement aan en uitzetten op het moment dat het uitkomt. Blijft dan wel de rest van de maand aan staan en niet vergeten uit te zetten maar dan haal je alsnog de kosten van het abonnement er wel uit. Weekend voordeel is bv iets van 2 euro voor een maand en dan krijg je wel 40% korting op elke treinreis in het weekend. Dalvoordeel 6 euro en 40% korting in daluren en weekend.
Wat is de goedkoopste manier om met het ov richting Gent te gaan? Vanaf Utrecht? Want een retourtje ov kost me gewoon âŹ80 ni nrml. Met Ns flex âŹ65.
Misschien eens kijken of je een ticket tot aan Essen kan boeken (net over de grens) en dan van daaruit met een Belgisch ticket. In Belgie hebben ze vaak leuke deals met de trein.
Met een programma zoals blabla car, volgensmij heet dat zo
In het weekend reis je in België aan -50%, tussen vrijdagavond 19uur en zondag middernacht.
Je kan met je weekendbiljet je terugreis op vrijdag zelf doen, zaterdag of zondag.
Als je in het weekend reist heb je een Flex Weekend Vrij voor 35 per maand. Dan kun je met één keer retour naar een verdere plek het er vaak al uithalen.
@Nysmn en als je max 26j bent, heb je âgo passâ ticket ongeacht de bestemming forfaitair aan ongeveer 6 euro enkeltje
Zijn er hier nog YNAB (you need a budget) gebruikers? Ik kom steeds niet lekker uit en wil echt graag wat minder gekdstress en meer overzicht hebben, maar moet nog wel een beetje wennen⊠bv hoe om te gaan met een maand plannen icm salaris dat pas einde van de maand wordt uitbetaald⊠hoor graag ervaringen!
Weet niet zeker of je de app al hebt of algemeen op zoek bent naar ervaringen, maar ik gebruik sinds 1,5 jaar YNAB en het heeft me heel veel rust gegeven!
Ik krijg sindskort wekelijks betaald dus kies er nu voor om al het geld dat binnenkomt in de maand in een losse categorie te zetten âinkomenâ. De laatste dag van de maand (of na mn laatste salaris) ga ik dan naar de volgende maand, verplaats het geld naar ready to assign en dan stop ik alles in categorieĂ«n. Dat is wel echt key om fijn te kunnen werken, dat je vóór de nieuwe maand begint alle categorieĂ«n gevuld hebt met je salaris van de maand ervoor.
Verder zou ik het qua categorieën vooral simpel houden, zeker in het begin. Eerder had ik bijv. boodschappen, koffie to go, eten afhalen, uit eten en uitgaan als categorieën onder eten&drinken. Ben nu terug naar boodschappen en uit eten en dat is zo veel makkelijker. Enige wat ik gedetailleerd heb zijn mn vaste lasten, 1 categorie per rekening. Dat helpt om goed door te hebben of iets duurder wordt.
Dank! Fijn om even te horen, en laad je je transacties in of voer je alles handmatig in? Dat vind ik ook nog best een puzzelâŠ