Dit vind ik een hele fijne app. Het is wel alleen voor je vaste lasten. Maar je kunt dan ook invullen welke dag het eraf gaat waardoor je een goed overzicht hebt.
recorden is alweer tricky want dan kunnen ze je stem gebruiken voor vanalles
Ik doe dat bij gfk panel, kan je in bonnen laten uit betalen. Eens in de zoveel tijd laat ik dan Hema bonnen uitbetalen.
Doe je dan bijv bij boodschappen 1 cel en daar tel je elke keer zelf bij op gedurende de maand?
Thanks iedereen, ik heb me bij een paar aangemeld
Nu maar wachten tot de enquetes binnenstromen
Ja ik zet alle uitgaven in een aparte cel en alles mbt boodschappen (dus AH, Lidl, markt enz) maak ik groen. In een andere tabel staat boodschappen, die is ook groen, en daar telt ie dan alle groene cellen uit de eerste tabel bij elkaar op.
En het tabblad van 2024 telt alle boodschappen van alle maandtabbladen bij elkaar op.
Hopelijk snap je het zo een beetje haha, in mijn hoofd klinkt het heel logisch maar snap ook dat je denkt wtf zeg jij
Misschien heb je dit al lang gecheckt, maar best veel banken hebben dit soort apps inmiddels geïntegreerd in hun eigen apps. Voorheen gebruikte ik Grip, maar nu heb ik geen aparte app meer nodig en kan dat onder ‘inzicht’. Hooguit moet ik af en toe een categorie aanpassen.
Wat is haar Instagram handle? Ze kwam vroeger altijd voorbij, maar zie al een tijdje haar videos niet.
De 52-weken spaaruitdaging zie ik online veel voorbij komen.
Dan spaar in week 1 €1, week 2 €2 en zo verder tot €52 in week 52.
En de 365 dagen spaaruitdagin - vergelijkbaar met de 52 weken uitdaging, maar spaar op dag 1 €0.01 cent, op dag 2 €0.02 etc.
Savingmoneybish
@Spaarlamp @LazySusan @1103 @Kryptonite dank voor alle antwoorden! Alle suggesties zijn slim! Ik ga met mijn man er eens voor zitten wat we er nou precies uit willen halen.
Ik doe dat ook, maar de laatste maanden kan ik geen hema-bonnen meer krijgen? Alleen een universele bon.
Ik vind de gouden koffiecups van Lidl prima!
Douwe Egberts Lungo, paarse pak, verkopen ze ook bij de Lidl
Ik merk vooral te besparen op huismerken van wc-papier en keukenrollen, Ik heb vaak 1de beste en het liefst in de aanbieding. Heb het ooit uitgerekent per velletje
Volgende week is bij lidl het b-merk vega assortiment ook heel goedkoop, alle groenteschijven etc voor 99 cent
Vooral ook de dingen als pindakaas zijn veel goedkoper als B-merk en ik vind ze vaak nog lekkerder ook
Cupjes van de Hema vind ik ook heerlijk!
Wij hebben momenteel koffiebonen van de action. 7 euro volgens mij voor een kilo. Bij supermarkten zijn de meeste huismerkbonen al een 10tje voor een kilo
Huismerk Ah vind ik echt goed te doen, zowel qua vleesvervangers als plantaardige melk etc. Sowieso wasmiddelen etc koop ik nooit aan de volle prijs, altijd wel ergens in promo. Ik vind de deo van Lidl ook wel chill (maar ik ben dan ook geen erge zweter dus wellicht zeg ik iets dom :D)
Bv cottage cheese van Lidl of Ah is aanzienlijk goedkoper dan het A-merk en even lekker imo
Shampoo en conditioner van kruidvat vind ik ook echt top, euro voor 500 ml volgensmij
Stroopwafels van de lidl
Brood van de lidl wat die week in de aanbieding is, volgende week bijv heel brood 69 cent
Diepvriesgroente altijd van het huismerk en nooit van bonduele oid
Mag ik vragen of je een groot gezin hebt?