Kook je veel uit maaltijd verpakkingen? Door eigen kruiden te gebruiken kan je ook veel besparen.
Kijk ook even of je bakker niet toevallig aangesloten is bij toogoodtogo, dan heb je voor 5 euro mogelijk een brood pakket twv 15 euro. Evt ligt eraan waar je woont zijn er ook groente/fruit pakketten te vinden van andere aanbieders. Sowieso is die app wel een aanrader om ook geld mee te besparen.
Bij mijn jumbo is in de avond tegen sluitingstijd al het brood al goedkoper geprijsd. In de ochtend staan bij de AH, jumbo en lidl brood voor 25/50 cent van de vorige dag.
Butlon . NL en foodello . NL zijn ook nog aanraders. Bij butlon kan je geloof ik ook vlees in grotere porties kopen die weer wat goedkoper zijn.
En die zakjes Haribo, het scheelt al als je gewoon een zak Haribo koopt. Evenals een koffiefilter vol chips haha, maar die snap ik nog wel die zakjes chips qua efficiëntie.
Koop huismerk en anders a merk enkel in de aanbieding en vooruit. Sowieso bij verzorgings producten nooit voor de volle pond gaan!