Ik ben zzp’er maar maak wel elke maand hetzelfde bedrag over naar mijn privé rekening. Als ik dan meer verdiend heb dan blijft dat staan voor maanden waarin het wat minder is. Volgens mij doen wel meer zzp’ers dat zo en hoeft het dus niet uit te maken voor hoeveel je privé spaart.
Geef je dan niet veel meer uit dan je zou willen?
Nee, daar heb ik geen last van. Mijn vaste lasten zijn hoog, maar daarnaast geef ik eigenlijk vrij weinig geld uit
Kruidvat luiers zijn top
Normaal is voor iedereen anders. Ik geef met mijn gezin (2 volwassenen, 1 vijfjarige) een stuk minder uit aan boodschappen en horeca, maar wel meer aan kleding en speelgoed. Het hangt er maar net van af wat er in je gezin veel gebruikt wordt (bij ons weinig vlees / alcohol, maar wel veel kaas om maar iets te noemen).
Ik heb op luiers (na enkele fiasco’s) nooit meer willen bezuinigen omdat de pasvorm van Pampers het beste was voor mijn kind, en ze daar minder snel uitslag van kreeg.
Maar ik hoor van andere ouders goede verhalen over luiers van DM en van Kruidvat. Ik kocht Pampers echter nooit buiten de aanbieding, ik wist per maat wat een goeie prijs was en kocht dan groter in bij goede aanbiedingen.
Als je voor je favoriete luiers / vaatwastabletten / koffie / wasmiddel / andere grote uitgaven een goede prijs weet, kan je het kopen als het in de aanbieding is en slaat het niet steeds ongemerkt een gat in je weekbudget.
Inderdaad en alsnog veel goedkoper dan Pampers in de aanbieding. Bij mijn 2e ben ik deze gaan gebruiken ipv Pampers en waar ik mijn oudste zovaak nat had in de ochtend, lekt mijn jongste nooit door. Ook op flesvoeding kun je veel besparen met Kruidvat ipv Nutrilon etc, de kwaliteitsnormen zijn zo streng in Nederland dat dit echt geen verschil maakt. Alleen deze 2 besparingen maken al een aardig verschil!
Je hebt bij tikkie nu 2 acties dat je je geld terug krijgt van always producten. Maar bij de Kruidvat is er nu een actie dat je bij 2 stuks van bepaalde producten van o.a. always een gratis pak waspods van Ariel krijgt.
Dus uiteindelijk heb je 2 pakken maandverband en wasmiddel gratis. Het scheelde mij meer dan €19.
Wat is ‘adequate bescherming’ in deze context?
Gaat niet meer over de producten van Always
Bij de baby deals dagen vaak 1+1 of 2+2 etc.
Gisteren ook in bulk kruidvat luiers en doekjes ingeslagen. Kreeg 96 euro korting.
Alles wat niet op komt kun je (gesloten) omruilen voor een andere maat.
Zijn er nooit meer kortingskaartjes voor de trein? Zo’n dagretour of iets? vind het treinreizen zo schrikbarend duur geworden pff.
Van ns zag ik laatst een ad over vroegboeken buiten de spits: NS PrijsTijd Deal | Uitgelicht | NS | NS
En verder kan ik groepstickets aanraden (kan al vanaf 2 personen)
Met NS flex kan je een abonnement aan en uitzetten op het moment dat het uitkomt. Blijft dan wel de rest van de maand aan staan en niet vergeten uit te zetten maar dan haal je alsnog de kosten van het abonnement er wel uit. Weekend voordeel is bv iets van 2 euro voor een maand en dan krijg je wel 40% korting op elke treinreis in het weekend. Dalvoordeel 6 euro en 40% korting in daluren en weekend.
Wat is de goedkoopste manier om met het ov richting Gent te gaan? Vanaf Utrecht? Want een retourtje ov kost me gewoon €80 ni nrml. Met Ns flex €65.
Misschien eens kijken of je een ticket tot aan Essen kan boeken (net over de grens) en dan van daaruit met een Belgisch ticket. In Belgie hebben ze vaak leuke deals met de trein.
Met een programma zoals blabla car, volgensmij heet dat zo
In het weekend reis je in België aan -50%, tussen vrijdagavond 19uur en zondag middernacht.
Je kan met je weekendbiljet je terugreis op vrijdag zelf doen, zaterdag of zondag.
Als je in het weekend reist heb je een Flex Weekend Vrij voor 35 per maand. Dan kun je met één keer retour naar een verdere plek het er vaak al uithalen.