Ik had het juist andersom, ik vond het juist zoooo leuk om na 26 jaar een andere bank te hebben dan ING, voelde echt als een nieuw begin
Ben ik gelukkig niet het enige kneusje
Echt? Omg ik ben gewoon oprecht verbaasd hierover, zo’n non-issue maar toch
Haha ik ben na eeuwen moeilijk doen vorige week overgestapt van Rabo naar ASN! Echt gewoon verstand op 0 zetten en doen👍 maar Rabo voelt idd wel als zo’n constante factor in je leven, vroeger als kind kreeg je ook met je verjaardag een cadeautje van Rabobank enzo…
Off-topic Rabobank app
Kijk, een ervaringsdeskundige! Hoe is de app in vergelijking met de Rabobank app? Niet dat die nou zo bijzonder is maar in een grijs verleden had ik een tweede rekening bij de ABN en die app vond ik niks in vergelijking met de Rabo.
Hmmm, misschien ga ik het wel doen. Living on the edge!
Ik wil ook eigenlijk overstappen naar ASN vanwege duurzaamheid, maar ik wil m’n ING rekening niet echt kwijt
Same! Gezamenlijke rekening hebben we wel bij ASN maar ik vind die ook gewoon veel minder fijn werken dan de ING app dus ik kan het gewoon nog niet aan om persoonlijk ook over te stappen
Oh toch wel ja? Waarom vind je hem minder fijn?
Doe het voor Moeder Natuur! Ik weet niet hoeveel spaargeld je op de bank hebt staan, maar ik word er altijd heel blij van als ik me bedenk dat mijn spaargeld wordt gebruikt voor duurzame doeleinden in plaats van investeringen in fossiele brandstoffen etc. Dan is het verlies van een rekening die je al sinds jonge leeftijd hebt iets wat er niet toe doet.
De kleine dingen, bij ING zie je in het beginscherm al je spaarpotjes en bij ASN moet je echt op je spaarrekening klikken, en dan nog eens naar spaarpotten. En dat ziet er ook nog veel minder mooi uit vind ik. En met geld overmaken middels QR verzoek moet je bij ASN ook weer twee knopjes klikken die naar mijn mening niet logisch zijn (na een jaar zit ik nog steeds te zoeken), en bij ING staat die optie in je beginscherm.
Maar kasboek van ASN is wel echt ideaal!
Komt er gewoon op neer dat ik bij ING blindelings de weg weet en het minder handelingen zijn, lekker vertrouwd
Ik vind de ASN app prima, vergelijkbaar met de Rabo app eigenlijk! Je kunt ook spaarpotten instellen etc, en inloggen werkt hetzelfde…
Thanks! Misschien moet ik het dan maar gewoon doen. Spannend!
En om de klantenservice en de gang van zaken zou je al over moeten stappen van ing naar asn
Say what, dan is het juist nog makkelijker dan ING lol. Was me nooit opgevallen.
Mocht jij ook een rekening hebben met een partner, heb jij dan zowel je eigen rekening als die gezamenlijke rekening gekoppeld? Ik vraag me namelijk af of ze alles dan op een hoop gooien, of dat je dan kunt switchen tussen de twee rekeningen?
Ik heb maar één rekening dus geen idee eerlijk gezegd!
Ik heb twee verschillende rekeningen gekoppeld maar het overzicht is alles op 1 hoop. Misschien dat je wel kan switchen maar ik heb dat tot nu toe niet ontdekt.
Bij mij gooide hij alles op een hoop echt mega irritant, kreeg dat ook niet anders.
Dit jaar kan mijn autoverzekering naar beneden, hij wordt 10 jaar dus gaat hij van WA+ beperkt casco, naar enkel WA.
Alleen heb ik al regelmatig ruitschade gehad. Dus wil eigenlijk wel de dekking voor ruitschade hebben en dit valt helaas niet onder WA.
Nu zag ik dat je bij centraal beheer je eigen verzekering kunt samen stellen, en kan je ondanks dat je enkel WA verzekerd bent, toch ruitschade optie aanklikken.
Weet iemand nog meer verzekeringen die deze optie ook hebben? Probeer een beetje te vergelijken maar veel verzekeringen hebben die optie niet van wat ik gevonden heb.
Ik heb mijn auto van 12 jaar toch WA+ bij Allsecur. Vind ik wel uitbetalen als je ruitschade hebt, of stormschade. En voor mij het goedkoopste.