Je kan het alleen vergelijken als je de Kwh-prijs en m3-prijs naast elkaar legt. Sorry ik blijf het zeggen want met energieaanbieders maken mooie reclame met een mooi voorschotbedrag, maar daar heb je dus helemaal niks aan
Hebben jullie dan in de winter de verwarming haast niet aan? Wij wonen ook op het zuiden en de kachel gaat vaak niet hoger dan 19 en soms 19,5/20,0 graden. Wonen in een hoekwoning en hebben de vloer + spouwmuren geĆÆsoleerd.
Ons contact loopt in september af kijk nu al af en toe hoeveel wij daarna gaan betalen, bij onze huidige leverancier.
Zoān feest is het nu niet meer. Ikvebruik 950kwh en 320m3 gas, en het goedkoopste is 800 euro per jaar, met variabele tarievenā¦
Er is geen enkele aanbieder meer met vaste tarieven
Ik ben oprecht nieuwsgierig welke tarieven hierbij horen en welke leverancier
Snap wel als je het niet wilt delen haha maar eind februari was nou niet veel beter dan nu
@Zonnestraaltje @Brum @Strawberry @Noodle
Zondergas energie zitten wij, onderdeel van energie zero. Contract staat voor 5 jaar vast. Afgesloten eind februari.
Per kWh betalen wij ā¬0.26576 voor normaal tarief
Voor dal tarief is het ā¬0.2273 per kWh.
Per M3 is dat ā¬1.13743 voor gas verbruik.
Dit is inclusief overheidsheffingen en exclusief teruggave energiebelasting.
Kachel staat vaak rond de 18, hebben slimme thermostaat knoppen op de radiatoren dus stoken heel gericht per ruimte. Geen zonnepanelen en geen extra isolatie in bv spouw/vloeren.
Ah thanks, scheelt wel want dan kom ik uit op 644 per jaar.
Wel ook weer variabel, vast doen zij ook niet meer zo te zien
Net gebeld met ziggo, en ga 3 maandjes van 32,50 naar 22,50. Scheelt toch 30 euro.
Ik heb ook Ziggo gebeld vandaag. Krijg de komende 6 maanden ā¬20 korting.
Lekker bezig iedereen! Wij hebben nu kpn maar moeten wegens verhuizing weer over op Ziggo. Zijn er ook nog trucs om de beste welkomstdeal krijgen ?
Echt top om te lezen dat zoveel een fijne korting krijgen!
Mensen ook ervaring met korting bij KPN?
Er kwamen toestraks 2 jongens van Ziggo aan de deur met wat vragen. En toen dacht ik van ohhh kan ik hun niet om korting vragen, gezien het hier ook al over ging. Niet gedaan overigens vond ik een beetje gek.
Nu bedenk ik me, wij hebben ook helemaal geen Ziggo
Ik heb wisselende ervaringen met KPN. Toen ik eens wilde overstappen naar een goedkopere provider kwamen ze gelijk met een aanbod van korting voor een jaar. (Ik had de overstap al ingezet maar zat nog binnen de bedenktijd.) Na dat jaar belde ik ze om te vragen of ze wat konden doen aan het maandbedrag en dat ik anders alsnog over zou stappen. Kreeg nul op het rekest. Nu weer overgestapt en ze deden niet eens meer een poging om me te houden.
Nope.
Kregen 0.0 dit jaar bij ze
Zijn daarom ook overgestapt
Pff mān huur gaat 34 euro omhoog, mān energierekening gaat omhoog. Maar mān salaris, ho maar
Jaa, ik heb ook al mijn brief binnen voor de huurverhoging⦠Echt janken weer.
Kon alleen wifi stopcontact dingen krijgen. Opgezegd. Daarna ook geen nieuwe āwe willen je terugā aanbieding.
Volgens mij zijn mensen die āshoppenā ook minder interessante klanten. Als je steeds je ogen open houdt voor betere prijzen dan ga je vroeg of laat toch weg.
Ik vond dat ze na 12 jaar toch wel wat moeite hadden kunnen doen haha. Maargoed, andere en iets goedkopere provider en eindelijk geen afstandsbediening meer die met plakband aan elkaar hing.
Ja twaalf jaar is wel fucked up. Had je direct de juiste afdeling?