Hier ook gewoon tot 3 uur vannacht keiharde muziek inclusief meeblerende mannen in een microfoon, toeters en om de haverklap kermisgeluiden die werden afgespeeld.
Maar ik heb geen idee waar het was. Wel een vermoeden, maar dat huis heb ik net geen zicht op.
Snap ook echt niet dat er niet iemand wat van heeft gezegd. Er wonen hier diverse oudere mensen en mensen met jonge kinderen. Die hebben ook rechtop in bed gezeten neem ik toch aan
Ohja en het huis hierachter lijkt wel behekst. Niemand woont er ook lang, maar een aantal jaren geleden woonden er blijkbaar mensen die elkaar met koekenpannen en keukengereedschap te lijf gingen. Toen kwamen er mensen te wonen die constant ruzie maakten en midden in de nacht met de auto gingen crossen, vervolgens een gezin met kinderen die alleen maar schreeuwden en die zo gruwelijk hard met deuren en poorten gooiden dat hier de ramen trilden (en ik woon er dus niet aan vast. Hun vaste buurman werd gillend gek), vervolgens kwamen er gelukkig rustige mensen. En nu weer nieuwe mensen die wederom gruwelijk hard tig keer op een dag de tuinpoort dichtklappen, gillen en die, ondanks dat ze een oprit hebben waar 2 autoās op passen en een garage hebben waar 2 autoās in passen, hun mega werkbus ergens random op straat droppen, half voor andermans opritten met als argument āer is verder geen plekā