Ze hadden het laatst wel gefixt want het begon als een krijsende vogel te klinken haha, maar een week later begon het weer te piepen. Ik zal er inderdaad wel eens wat van zeggen, ik hoop voor ze dat het makkelijk op te lossen is met wat WD40.
Er zijn nu buren zo hard muziek aan het draaien dat alles 2 verdiepingen hoger trilt
Niet echt een typische ergernis maar ik ben lid van de ābuy nothingā Facebook groep van mijn buurt. Ik weet niet of dit in NL ook populair is maar je kan er zowel spullen plaatsen waar je vanaf wilt en ook spullen die je zoekt en de bedoeling is dat alles gratis weggeven wordt.
Maar de dingen waar mensen naar opzoek zijn is altijd van dit kaliber: dyson fohn, ipad⦠en net zag ik iemand om een SUP vragen (hallo die zijn honderden ā¬ā¬)
En dit is dan wat er gratis wordt weggeven hahaha:
Ik zou 100% op die donuts gereageerd hebben haha
Droge donuts van twee dagen oud?
Waar mensen misschien met hun handen al aan hebben gezeten
Nou misschien, je ziet gewoon dat iemand heeft lopen grabbelen in die doos
Oja nee dan niet, ik dacht dat ze van vandaag waren
En @ZusjevanJoost hier zou ik niet eens zo bij stil staan eigenlijk, zelfgemaakte traktaties op kantoor ofzo zie ik als hetzelfde niveau
Net mijn buurman eindelijk aangesproken en het was zoān ongemakkelijk gesprek. Tijdens het praten liep hij ook al richting de trap om zo snel mogelijk van me af te zijn. Hij wist ook niet waar het geluid vandaan kwam, maar zou er wel opletten
Edit: nou hij maakt nog steeds veel geluid helaas
Wat voor geluid is het dan?
alsof hij elke dag zijn meubels zit te verschuiven, vooral in de nacht heel irritant
Wij hebben een groep die vee voe niks heet (veel voor niks), love dat. Maar je mag daar geen zoekberichtjes posten, enkel dingen aanbieden
Doet me denken aan die aflevering van de rijdende rechter waar iemand haar buurvrouw bedreigde met van alles en nog wat vanwege de geluiden⦠die helemaal niet bij haar vandaan bleken te komen
Ik heb sinds kort nieuwe buren en woon op een open gallerij. Ze zijn blijkbaar een paar dagen weg en hebben het vuilnis in een open jumbo tas op de galerij gezet, die waaide natuurlijk weg door de wind. Nu ligt het trappenhuis vol met bakjes ijs, pilstrips, zakken chips en bierflesjes.
Echt hoezo ga je een paar dagen weg en laat je je vuilnis open voor je deur staan. De vuilniscontainer is letterlijk drie trappen lopen.
Hierom waarschijnlijk
Echt superasociaal, zeg!
Hahaha omg. Het is hier helaas duidelijk dat het geluid van hem vandaan komt.
Maar het is nu wel redelijk stil, alleen maar wat gekraak van zijn bed
Het bleef bij 1 dag rust
In mijn volgende woning hoop ik geen bovenbuur meer te hebben
Onderburen kunnen net zo erg zijn
Ik heb een buurjongetje die praat geen woord (is 4) maar doet de hele dag een sirene na. Ik vermoed ook wel dat er iets met hem aan de hand is alleen soms uren achter elkaar die sirene horen is echt vreselijk.
Oh klinkt wel intens ja