Ja zo lomp, ik had gebeld voor mijn bovenburen een paar jaar geleden gingen ze ook eerst bij mij aanbellen en daarna bij de bovenburen.
Ja, dat is hier ook zo gebeurd. En bij een buurman riepen ze zelfs over straat âhey, u had toch gebeldâ toen ze iemand aanspraken of drugsoverlast
Je kunt wel anoniem melding doen, dan zouden de agenten die langsgaan niet weten dat jij de melding hebt gedaan. Of dat echt zo is weet ik niet zeker. @MACdonalds
Vanmiddag stond de buurman uit zichzelf bij de voordeur, dat hij hoorde dat er problemen waren. Eerst wuifde hij het een beetje weg maar uiteindelijk snapte hij mân punt wel. Hij was volgens eigen zeggen niet veel van huis, maar i dare to disagree. Kon uit zân woorden wel opmaken dat hij vindt dat het allemaal aan de vrienden van zân zoon ligt en âdat hij daar wel even een hartig woordje mee gaat sprekenâ. Nu goed we gaan het zien, hopelijk verbetert het wat.
Neeee, mijn kind doet dat niet hooorrr !!!
Zorg dat je er bent om toezicht te houden en zeker te weten wat je zoon thuis uitspookt en niet de buren lastig valt.
Wat heeft borderline hiermee te maken?
Het gaat in deze context toch gewoon over iets âgrenzend aanâ ipv borderline persoonlijkheidsstoornis
Oh ik weet niet wat grenzend aan borderline inhoudt dus daarom vraag ik het, ik ken het alleen als de stoornis
Nee, ze gebruikt het woord âborderlineâ als alternatief voor âgrenzend aanâ.
Ah op die manier, kende ik niet
Tis gewoon er lekker een Engelse term in gooien, waar ze het ook in het Nederlands had kunnen zeggen
Ik bedoelde inderdaad âgrenzend aanâ, niets anders!
Pff de buren naast ons worden steeds meer tokkie. We zitten met de ramen dicht omdat ze iedere avond lijken te barbecueën, moeder schreeuwt iedere dag naar haar kinderen, kinderen krijsen, de jongste van 4 gilt om het minste of geringste (meerdere malen per dag). Onaangekondigde feestjes, muziek iedere avond in de zomer⊠Zelfs met triple glas hoor je de dreunende bas erdoorheen.
Zojuist voor de eerste keer ooit buuf aangesproken mbt overlast, gevraagd of de muziek wat zachter kon. Cynische bek terug en de muziek is 30 sec lager geweest. Wat een kutwijf.
Gisteravond tot laat wakker gelegen van een feestje aan de overkant, het klonk allemaal ok (als je er bij was) tot het moment dat altijd komt⊠Dan moet er iemand stoer doen met de auto of de scooter en dan kan de ruzie beginnen⊠Ik was bijna opgelucht toen ze met meubels gingen gooien en het feest binnen een kwartier was afgelopenâŠ
Vannacht kennis gemaakt met mn boven buurman⊠is om 23:30 gaan boren waardoor er ruzie kwam tussen een onderbuurman en hem via het raam. Heb ik moeten sussen want ze wilden het uitvechten bij de liftâŠ
Please zeg dat ik niet de enige Zeeuw was die dacht wel een flink feest als je het aan de andere kant van het water hoort
Haha nee de sloot is aan de achterkant
Geen ergernis maar meer nieuwsgierigheid. Ik heb al een tijdje nieuwe buren in het pand, maar er liggen nu al ruim een maand een stapel brieven van de politie op de trap. Allemaal vanuit het buitenland (staat op een aantal een tekst in het Frans). Maar al die tijd zijn de buren er niet of ze laten het heel aso liggen.
Ik ging net mijn pakketjes beneden ophalen en er lagen weer 5 nieuwe politiebrieven bij de post. Ik ben nu echt te nieuwsgierig, zijn het boetes, worden ze gezocht, hoezo zijn ze (denk ik) niet thuis.
Misschien moet ik wat minder true crime luisteren
Ik heb in een studentencomplex gewoond waar dit ook gebeurde, dan wel met NLse brieven van de belastingdienst geloof ik. Waren op een of andere manier opengemaakt en op prikbord gehangen. Ging over een zeer forse belastingschuld, uiteindelijk stond er savonds een keer politie en deurwaarders voor de voordeur en werd het een dikke ellende met autos die werden weggesleept enzo. Vond het ook erg juicy!
Oooh dat is zeker juicy!
Ik vind het ook zo bijzonder dat de brieven in het frans zijn terwijl ik de nieuwe buren Spaans heb horen praten. Nu ga ik er vanuit dat zij het waren, want ze hebben zich niet voorgesteld en ik ben verschillende mensen tegen gekomen die naar hun appartement gingen.
@CloserToFine ik ga gelijk mijn hoedje opzetten!