Lijkt me een prima zaak voor mij!
Hahahaha losgeslagen buurt koter
Wel iets beter maar volgens mij doen ze het er nu een beetje om, maar net op zoān manier dat ik er niets van kan zeggen haha, inclusief vader erbij
Gisteren met open achterdeur muziek hard aan, schreeuwen enz. Doe ik zelf de achterdeur open om wat in de container te gooien hoor ik ze gelijk āssst ssstā en even later gaat het dan weer door.
Ik probeer het maar zo veel mogelijk te negeren we als het weer los gaat op achterlijke tijden of mij echt uitlokken dan kijk ik wel weer verder
Ze zijn nu alweer een paar dagen begonnen met vuurwerk afsteken hier. Mijn kat dus elke keer weer bang.
Half jaar per jaar doen ze dus aan vuurwerk blijkbaar. Fijn.
Ja nu regent het keihard dus hoop dat ze doorweekt zijn
Is ook echt gehorig hier dus je hoort t heeel goed
Huh maar dit zit niet in de brievenbus ofzo?
Nee oud Amsterdams pand. In de voordeur zit een brievenbus voor alle 4 de appartementen dus alle post valt op de mat. Degene die het als eerste ziet legt het op de trap en bezorgers zetten ook pakketjes op de trap als iemand open doet.
Meestal ligt de post gewoon door elkaar en pak je wat voor jou is, maar omdat zij al zolang de post niet mee nemen is iemand begonnen met een stapeltje voor hun te maken en daar legt degene die de post pakt de rest dus bij. Vandaar dat ik het ook steeds meer zag worden.
Interessant! Ik zou idd ook nieuwsgierig worden van zoān stapel brieven.
Ik heb zo een irritante buurman. Hij is al wat ouder maar vroeg met pensioen gegaan, dus heeft geen fuck te doen de hele dag. Het type dat als je bezig bent met de voortuin, ongevraagd advies komt geven. Zich overal tegenaan willen bemoeien. Nu is het al zo dat als ik naar buiten wil en ik zie hem staan, ik liever even binnen wacht. Maar nu hoor ik ook van mijn andere buren dat hij wel erg geĆÆnteresseerd in mij en mijn man is. Hij heeft ze vragen gesteld of we een nieuwe auto hebben (ik rijd tijdelijk in een andere auto), wat voor werk we doen en over onze kinderwens (???)
Dit voelt zo creepy, twijfel of ik hem hierop aan zal spreken.
Herkenbaar van mijn buurman mijn buurman poetst letterlijk ELKE dag zān auto en dan niet even snel, nee gewoon dik een of twee uur. Hoe dan??
Waarom willen mensen die in een woonwijk wonen zo graag in de tuin tot diep in de nacht feest vieren met harde muziek? Huur lekker een zaaltje ofzo en denk eens aan je buren. Dit is al de 3e keer in een maand.
Ja echt mijn top ergernis. āIk ben maar 1 x per jaar jarigā ja zo kunnen al mijn buurtgenoten wel iedere dag van het jaar de rest van de buurt wakker houden want iemand heeft altijd wel een reden if verjaardag. Ik vind het zo egoĆÆstisch.
Ja precies. En als je dat nou tot 11u doet, of vooruit misschien zelfs 12, maar daarna kan je het toch gewoon lekker binnen voortzetten?
Hier ook gewoon tot 3 uur vannacht keiharde muziek inclusief meeblerende mannen in een microfoon, toeters en om de haverklap kermisgeluiden die werden afgespeeld.
Maar ik heb geen idee waar het was. Wel een vermoeden, maar dat huis heb ik net geen zicht op.
Snap ook echt niet dat er niet iemand wat van heeft gezegd. Er wonen hier diverse oudere mensen en mensen met jonge kinderen. Die hebben ook rechtop in bed gezeten neem ik toch aan
Ohja en het huis hierachter lijkt wel behekst. Niemand woont er ook lang, maar een aantal jaren geleden woonden er blijkbaar mensen die elkaar met koekenpannen en keukengereedschap te lijf gingen. Toen kwamen er mensen te wonen die constant ruzie maakten en midden in de nacht met de auto gingen crossen, vervolgens een gezin met kinderen die alleen maar schreeuwden en die zo gruwelijk hard met deuren en poorten gooiden dat hier de ramen trilden (en ik woon er dus niet aan vast. Hun vaste buurman werd gillend gek), vervolgens kwamen er gelukkig rustige mensen. En nu weer nieuwe mensen die wederom gruwelijk hard tig keer op een dag de tuinpoort dichtklappen, gillen en die, ondanks dat ze een oprit hebben waar 2 autoās op passen en een garage hebben waar 2 autoās in passen, hun mega werkbus ergens random op straat droppen, half voor andermans opritten met als argument āer is verder geen plekā
Vannacht was er ergens een feestje in het complex en nu hangt er beneden op het prikbord een a4ātje met: geen nachtrust, geen respect.
Ik hoopte op een relletje in de facebook groep maar helaas.
Er wonen hier een de buurt mensen en die hebben een grote hond met een hele dikke vacht die ze, zo gauw als het 30 graden of meer is, rondjes rond het zwembad laten rennen. Dat beest wil dan natuurlijk spelen maar rent dus constant rondjes en blaft ondertussen nonstop. Echt zo ontzettend sneu. Zo hoor je hem dus nooit maar zo gauw als de temperatuur oploopt en het dus echt niet goed voor hem is gaan ze hem opjutten en rent ie zich zo ongeveer dood.
Mensen erop aanspreken heeft geen zin want het zijn van die mensen die eerst erop slaan en dan pas praten (zijn al meerdere incidenten geweest). En ondanks dat het ook meerdere keren is gemeld door verschillende buurtbewoners wordt er gewoon niks gedaan.
Vind het echt super zielig voor die hond
Super zielig, en levensgevaarlijkš¤Lijkt me ook heel naar om aan te moeten horen en zien.
Je zou dit gewoon kunnen melden bij de dieren politie. Er moet altijd eerst een dossier opgebouwd worden, voor dit soort dingen. Dus hoe meer meldingen, hoe groter de kans dat er uiteindelijk iets gebeurd.
Ja ik heb net weer een melding gedaan. Maar het speelt gewoon elke zomer/warme dag dus vind het bizar dat er zoveel meldingen eerst moeten gebeuren. Ik snap dat er niet bij de eerste de beste melding iets wordt ondernomen maar dit loopt straks echt nog een keer slecht af voor het beestje.
Wat verdrietig, arm ding
Helaas is het dan vaak ook nog zo dat als er wat met deze gebeurt, er in no time een nieuwe hond is. Waar ze dan op dezelfde manier mee omgaan. Stom volk
Oh dat is wel echt vervelend. Is het veel wat ze er over heen zitten en wat zouden jullie daar willen hebben?
Oh ja dat is wel shit. Maar wat zei zeggen is natuurlijk onzin, je hebt je te houden aan de erfgrens. Ben heel benieuwd waar ze vanavond mee komen, hopelijk gaan ze het toch maar gewoon aanpassen zonder al te veel gedoe.