Mijn vriend rijdt voor zijn werk in een grote witte bus, die hij niet op de zaak kan zetten, want er is niet echt één zaak. Hij hield altijd rekening met anderen bij het parkeren, er was één plek een straat verder op waar niemand last had van het parkeren van de bus, en anders zette hij hem 3 straten verder op een parkeerplek van een supermarkt. Dus 's ochtends eerst nog 10 min lopen voordat je uberhaupt in je auto zit, ook als het regent. Enfin: zijn banden zijn meerdere keren lek gestoken en 3 keer zijn kentekenplaat ongebogen. Ik snap dat mensen hun auto dicht bij hun huis willen hebben.
Nu zijn we verhuisd en staat zijn bus aan de zijkant van onze straat naast een huis met een blinde muur, wat in het weekend een verzamelplaats is van werkbusjes. Dit is ook wel een groot pluspunt geweest voor deze woning in onze huizenzoektocht, 20 min per dag minder lopen scheelt toch bij elkaar een hoop tijd in de week.
Die busjes staan voor niemands raam, maar toch hoorde ik onze buurman daar over zeiken, terwijl hij 8 huizen verderop woont!
Bij dezen dus: ivm het lopen en vandalisme vind ik het wel makkelijk roepen dat die busjes maar op een groot parkeerveld moeten.