Zou ze weer terugleggen en er een post it opplakken met ‘NIET VAN NUMMER 12’ ofzo
Soms is het ook gewoon verboden. Ligt aan de afmetingen van de bus of je hem wel of niet in de bebouwde kom mag parkeren.
Is eigenlijk heel moeilijk om daar iets mee te doen! Het mag niet, maar er is eigenlijk niemand die zich daarmee bemoeit. Politie doet er niks mee, die zeggen dat je in gesprek moet gaan met diegene. Als dat niet lukt kun je buurtbemiddeling inschakelen (wat dat ook mag zijn). Je kunt een melding maken bij de autoriteit persoonsgegevens maar die hebben meer meldingen dan personeel en dat duurt ook maanden.
Wij hebben dit ook met twee verschillende buren en we krijgen het eigenlijk niet geregeld.
Lijkt op een woning hier in de buurt, die hebben ook enorm veel camera’s hangen. Gelukkig daar geen overburen maar het ziet er altijd zo raar uit als ik daar voorbij kom. Het is zo’n portiekwoning met een redelijk klein raam aan de straatkant op de begane grond. Maar er hangen meerdere beveiligingscamera’s die alle richtingen uit filmen. Hoopte dat het op Google Maps zou staan maar helaas
Misschien maak ik wel een keer een foto haha. Er hangen daar ook allemaal bordjes bij met waarschuwingen enzo geloof ik.
Even een vraag naar aanleiding van ‘zicht willen hebben op je auto’
Hoe doe je dat in de nacht dan? Je moet toch ook een keer slapen. Wij hebben inmiddels drie keer dat we in de ochtend bij de auto kwamen en dat er iets mee gedaan was, ik weet niet hoe ik dat had kunnen voorkomen verder.
Niet slapen dus! Of wisseling van de wacht
Ja precies lijkt me slecht voor het gestel
Ik merk sowieso dat het beter uit mijn zicht kan zijn (niet per se de auto alleen) want ik ga dan heel zenuwachtig steeds die kant op kijken of dan denk ik dat ik wat zie in mijn ooghoek en erg ontspannen is het dan allemaal niet
Ja dat is toch enorm raar! Zeker omdat de politie daar echt meerdere keren per maand staat. Dan zou je denken dat zij het ook signaleren en er iets mee doen. Omdat die bewoner dus ook niet helemaal stabiel overkomt wil ik toch ook voorzichtig zijn. Er zijn ook andere incidenten in de straat geweest, geen idee of het iets met elkaar te maken had. Maar daarin was de politie ook niet heel adequaat en meldde ze dus gewoon ook bij de overlastgevers van wie de meldingen kwamen. Voelt voor mij niet veilig, zeker niet na het verschrikkelijke verhaal van gisteren in Rotterdam.
Sinds kort woont er een stel in dit gebouw. Zij draaien keiharde muziek en je hoort het letterlijk een straat verderop nog. Door de geluidsboxen galmt het letterlijk door het hele gebouw heen. Ik snap niet dat je zo asociaal kunt zijn want de hele buurt hoort het. Ik word hier zo kwaad om! Hopelijk doet de woningbouw iets met mijn melding.
Heb je al wel eens bij ze aangebeld? Soms kunnen mensen niet helemaal doorhebben hoeveel overlast ze veroorzaken
Ik kwam ze een keer tegen op de gang. Helemaal geen gedag gezegd en ze keken mij boos aan. Het zijn echte tokkies dus aanspreken heeft geen zin vrees ik. Als je muziek op zo’n hoge volume afspeeld, dan heb je letterlijk schijt aan je buren en aan anderen in de buurt. Ik vrees echt voor volgend jaar zomer aangezien ze nu al telkens op het balkon zitten met keiharde muziek aan.
Niet letterlijk schijt
Klinkt wel echt naar allemaal
Verhaal van buurman met 3 auto’s die de plekken voor zijn deur claimt krijgt nog een vervolg. Als hij nu een auto van ‘zijn’ plek haalt, haalt hij zijn motor uit zijn garage en zet die op de plek van de auto om zo de plek te behouden. En vervolgens weer te wisselen als de auto terugkomt. Man wat een kansloos figuur.
Je hoopt stiekem dat die motor een keer omwaait zeg, wat een droeftoeter.
Haha als die plek ooit nog vrijkomt, wat ik betwijfel, ga ik m’n scooter er neerzetten. Zou kinderachtig zijn van mij maar goed
Zet de scooter naast de motor
Ja zet je scooter erbij!!! En als hij er dan iets over komt zeggen doen alsof je neus bloedt. Dan zeg je gewoon dat je het zo zonde vond om nóg een parkeerplaats bezet te houden voor zo’n klein voertuig en er toch genoeg plek is voor beiden??
Ik zie voor me hoeveel moeite dit hem elke keer kost joke’s on him hoor haha.
Hier afgelopen donderdag pakket voor de buren aangenomen. Hebben ze dus nog steeds niet opgehaald.
Laatst ook al deze zelfde buren lag hun pakket een week bij ons, dus uiteindelijk maar geappt van je pakket ligt hier. Kwam ze het wel halen gaf ze aan dat ze vergeten was dat ze überhaupt iets had besteld. Twee keer daarvoor gaven ze aan geen briefje of melding te hebben gehad dat het pakket bij ons lag, was het toen dus zelf langs gaan brengen. Maar ben het nu gewoon zo zat om hun weer een bericht te sturen, van haal je kut pakket op.
Kan ook bijna niet geloven dat ze het weer niet weten want wij hebben weleens vaker pakketjes van buren bij ons en die weten dat altijd wel. Zelf krijg ik ook altijd een melding als het bij buren ligt.
Serieus, waarom laat je dat zo lang liggen bij je buren.
Zou gewoon aanbellen en hun pakketjes niet meer aannemen.