Dat begrijp ik…duh. alleen denk ik dan, was er dan geen huis zonder tuin te vinden? Of doe er iets mee? Grind? Tegel? Iets?
Ik stel me dan voor dat er tig mensen zonder tuin zitten te denken van, joh ruilen? Jij hier zonder tuin en wij daar.
Dat begrijp ik…duh. alleen denk ik dan, was er dan geen huis zonder tuin te vinden? Of doe er iets mee? Grind? Tegel? Iets?
Ik stel me dan voor dat er tig mensen zonder tuin zitten te denken van, joh ruilen? Jij hier zonder tuin en wij daar.
Mee eens, maar onkruid tot je middel vind ik ook niks
Maar dieren en insecten wel, lijkt me belangrijker.
Omdat eengezinswoningen meestal een tuin hebben. Wij zijn geen tuinmensen. Hebben meestal de lelijkste tuin vd buurt. Geen idee waar ik naast deze pandemie tijd vandaan moet halen om de tuin netjes te houden. Dus id zomer stond vaak de onkruid erg hoog. Maar ik ga niet in een appartement wonen omdat anderen de tuin lelijk vinden. Een eengezinswoning heeft zoveel meer voordelen voor ons. Veel meer rust. Minder buren waren je last van hebt. En het hebben van onkruid is juist ook goed voor het milieu.
In hoeverre hebben je buren er nou ook echt last van als het onkruid hoog staat? Zo lang het niet de schutting overkomt is het toch prima? 100x liever een overgroeide tuin met onkruid en een hoop biodiversiteit dan zo’n tegeltuin
Is er niet iets van buurtbemiddeling of VVE waar je terecht kunt? Lijkt me heel vervelend voor jullie allemaal.
Veel onkruid woekert of zaait enorm uit, dus dat verspreidt wel snel naar de buren dan. Nog steeds liever onkruid bij de buren dan alles vol met tegels tho
Ugh, mijn overburen hebben van die weerkaatsende folie op hun ramen boven. Word momenteel verblind in mijn eigen huis omdat de zon daar op staat.
Zou daar echt wel iets van zeggen… Echt niet netjes dit.
Zou hen daar toch een keer op aanspreken op het omhebt dat ze bezig zijn met schoonmaken. Gewoon terloops van goh het valt mij op.
En ook gevaarlijk als het gaat vriezen…
Keer wat van zeggen, misschien zijn ze er niet van bewust. Stinkt het ook?
Vrragen of ze dan ook na spuiten of in de bosjes willen kiepen.
Het lijkt me echt de stoep vervuilen namelijk.
Vooral lekker in de zomer als er maden in zitten
Bah wat vies. Ik giet dat altijd in zo’n put.
Dit ja.
Iemand in een appartement aan het trappenhuis naast mij (dus direct naast mijn woonkamer of er schuin onder) is al een uur lang hard muziek aan het luisteren en echt heel schel en hoog aan het meezingen. En een andere buur zit daarom keihard op de muur/vloer/plafond te beuken. Echt top, afwisselend gegil en gebeuk om me heen
Inmiddels heeft een andere buur besloten dat de beste remedie tegen geluidsoverlast is om er zelf maar muziek overheen te zetten (wat ik best snap eigenlijk) dus nu zit ik naar een kakafonie van gospel/gegil en Dr. Dre en af en toe gebonk te luisteren. Hahaha jezus gelukkig gebeurt dit niet heel regelmatig
Ugh ik heb al geen goede relatie met mijn buren en deze week al een aanvaring gehad omdat ik de buurvrouw op iets aansprak.
Nu hebben ze een oppashond en elke keer als ze weggaan zit hij nonstop te janken en te blaffen. Ik word er echt schijtziek van want nu gaat hij weer enorm te keer.
Ik wil haar aanspreken maar ik heb er ook geen zin in omdat dat altijd een hele strijd met haar wordt omdat ze daar niet goed mee om kan gaan .
Oh wauwwww ik heb zojuist de buurvrouw aangesproken en begon het gesprek letterlijk met '‘ik vind het vervelend om dit gesprek aan te gaan maar je hond geeft heel veel overlast’.
Nou het is daarna volledig left gegaan want ze kon niet normaal reageren en begon direct tegen me te schreeuwen. Mijn vriend is hierop woest naar buiten gestormd en heeft teruggeschreeuwd.
Dus eindconclusie ik heb een klacht bij de woningbouw ingediend .