Die scheuren dat gewoon open met hun bek. Meeuwen zijn echt goor. Ik vind de oplossing van @grace dan ook wel een goede (een plastic bak kopen voor buiten, mocht je daar geld voor hebben).
Hahaha nee een intense buurtapp waar dit soort dingen meteen in worden gegooid. En mocht je er biet inzitten zou het ook zomaar kunnen dat ze je erop aanspreken vermoed ik😂 we wonen hier sinds 1,5 jaar maar daarvoor is echt een heel groot rattenprobleem geweest. Ik denk dat ze er daarom zo intens op zijn wat ik wel begrijp.
Maar ook in ons vorige huis, een appartement werden er snel mailtjes aan afval geweten. Had iemand een zak bij de deur staan een paar uur dan werd er al gauw een algemene mail de deur uit gedaan dat dat niet volgens het regelement was🙈
Ik ben een tijdje terug binnen diezelfde stad verhuisd en waar ik nu woon gebeurt dat dus echt aan de lopende band?? Was dat niet gewend, hoogstens sporadisch, maar hier is het echt standaard lijkt het. Naast de gewone containers staat vaak allerlei zooi en bij de glasbak en papierbak wordt ook altijd van alles neergeflikkerd. Hele koelkasten of meubels ook gewoon
Een rattenprobleem is echt de hel, had ik bij mijn vorige appartement. Mensen zetten hun vuilniszakken naast de ondergrondse container, ipv erin. Echt raar, de containers waren namelijk nooit vol
Ja zo is het hier inderdaad ook ontstaan wat ik heb begrepen. Ze hebben uiteindelijk veel geld betaald om ze te bestrijden. Omdat ze echt onder de huizen etc gingen zitten.
Volgens mij zetten ze het ernaast om niet hoeven te betalen.
Tenminste als je per keer moet betalen.
Ja, dat heb ik ook vaker gehoord, maar die van ons was gewoon open. We hadden niet zo’n systeem op de container zitten
Om 6 uur in de ochtend wakker worden van je buren die met hun kinderen karaoke doen op K3 in de serre. Die microfoon vervormd ook hun stemmen, vreselijk geluid is dat. Rot op.
Jij wint dit topic wat mij betreft.
Ik heb een buur in de flat die zo hard hardcore draait dat de hele flat meegeniet en t aanvrenzend veldje.
Aanbellen heeft geen zin (horen ze niet) en andere momenten doen ze gewoon nooit open.
Uurtje, 2 uurtjes beuken af en toe vind ik prima. Maar het is nu al 6 weken elke dag, uren achtereen.
Dreunt werkelijk waar overal doorheen. Whyyyyy
Politie bellen? Voelt waarschijnlijk overdreven, maar mijn eigen welzijn zou ik toch wat belangrijker vinden
Die zijn in mijn wijk al zo druk
Ik heb nu de woningbouw nogmaals een ingeschakeld, fingers crossed.
Hier ook niet. Onkruid in de voortuin is hier al een probleem.
Wat dan komen er dan mensen zeggen dat je het weg moet halen?
Dan zou ik het dus extra lang laten staan.
Dat nog net niet maar die afkeurende blikken als ze naar onze voortuin kijken zeggen al genoeg. We kregen op een gegeven moment zelfs tips van diverse buurtbewoners waar we die goede oude roundup konden kopen.
Ja ik hou ook niet zo van tuinieren dus ik doe er niks aan. Als het m’n man genoeg ergert pakt ie z’n brander om de hele jungle af te branden.
Net zoals je afval?
Ik heb geen buren die daarover klagen . Nee maar zonder gekkigheid, ik laat onze afval niet uren staan niemand bij ons in de wijk. Gewoon even dus ja ga dat ook niet veranderen. En mocht het een van de buren storen, die is vrij om ermee naar de container te lopen.
@Finko iemand likete ineens een oude post van mij waarin ik reageerde op jullie uitbouw en de problemen met de schuur van jullie buren. Daardoor werd ik ineens benieuwd hoe dat afgelopen is?