Burenergernissen #2

Dat is waar, al hoor ik nu ook opeens meezingen/schreeuwen met de muziek terwijl ik dat eerder niet hoorde. Het is idd wel vreemd dat het nu opeens zo anders is. Krijg bijna het idee dat er hiervoor niemand woonde en nu wel (dat is volgens de verhuurder niet zo) of dat verschillende mensen elkaar aflossen ofzo :o_o:

2 likes

Ik probeer hier even moed voor te verzamelen… :grimacing: en ik hoop dat ik word binnengelaten, want we zitten niet met onze voordeuren in hetzelfde portiek

1 like

Heb je enig idee of dit ook werkt bij een vloer? We hebben luidruchtige onderburen hier

2 likes

Ik ben laatst ook naar de bovenbuurman gegaan en die was zich van geen kwaad bewust en nu nergens meer last van. Als je gewoon vriendelijk bent zal t vast wel goedkomen.

7 likes

Ik word wakker van een van de buren die aan het boren is?! Hoe bedenk je dit op dit tijdstip? :sob:

3 likes

Licht vervuiling?

5 likes

Is dit in Friesland?

Neen.

1 like

Wat een zure post.

25 likes

Hoezo het is toch wel echt lelijk… kan er wel van genieten maar als het je overburen zijn zou het wel irritant zijn

10 likes

Pff nog meer burengedoe. Er wordt al voor de tweede keer deze week om 7.00 uur bij mij aangebeld. Gevolg: ik rechtop in bed, buren boos vanwege lawaai op de vroege ochtend (snap ik, maar kan hier niks aan doen). Lekker wakker worden zo, en vraag me ook af waarom alleen bij mij. Ik woon niet op een plek waar het per se logischer is om bij mij aan te bellen dan bij buren.

Ik ga maar eens kijken of ik de bel ā€˜s nachts uit kan zetten.

Buren boos omdat er aangebeld wordt om 7 uur 's ochtends doordeweeks? Ook een beetje overdreven van ze zeg.

37 likes

Is jouw bel een scheepshoorn dat de buren daar ook rechtop van in bed moeten zitten?

10 likes

Hij is wel redelijk luid ja… ik heb al gekeken of het volume aan te passen is, maar dat lijkt niet het geval :sweat_smile:

Waarom?

5 likes

Oh irritant, voor zover ik weet kun je alle bellen uitzetten, bij ons zit daar iets voor in de meterkast

5 likes

@Saray het is zeker lelijk maar laat die buren ook eens plezier hebben. Hier heb je toch gordijnen voor?

1 like

Nee love kerstverlichting, vroeger gingen we ook met de familie een rondje rijden voor kerst om alle verlichting te zien.

Maar dat was inderdaad altijd laf in vergelijking met wat ik in Amerika en Australiƫ heb gezien.

En vond het zelf ook niet erg toen m’n buren drie maanden na divali nog een enorm felle flitsende ster aan hun raam hadden hangen. Het heeft gewoon wel wat.

Maar misschien ben ik de gekkie haha.

21 likes

Nou je doet alsof ik me groen en geel erger.
Zo erg is het niet hoor :smiling_face_with_tear:

2 likes

Misschien kan je een aparte deurbel nemen en die andere afplakken?

1 like