Burenergernissen #2

Inderdaad vanuit zijn werkgever.
Maar dan gewoon bij iedereen thuis geleverd omdat dat handiger is ivm ontdooien enzo

Who cares eigenlijk

5 likes

Nee ze hebben het particulier besteld maar ze waren vergeten dat ze een weekendje weg zijn voor sinterklaas. Ik heb gezegd dat ik er geen plek voor heb en dat iemand anders het maar even verder moet oppakken dus vanavond is een schoonmoeder langsgekomen om die ranzige doos op te halen.

46 likes

Goed gedaan en terecht dat iemand anders er lekker mee mag dealen!

6 likes

Iemand in mijn gebouw is al meer dan een uur aan het boren en doen. Het mag maar schijtirritant is het wel als je niet lekker bent en op bed ligt.

Ik slaap met oordoppen in maar schrok net wakker van mijn moeder haar buurman die de tv niet aankreeg. Hij is de helt van zn huis aan het slopen en zo hard aan het schreeuwen. Had gewoon hartkloppingen :fearful:

4 likes

Het enige voordeel aan dat ik in een overpriced mini appartement woon is dat het hele gebouw uit zulke appartementen bestaat en er dus geen kinderen wonen. Maar sinds deze week hoor ik opeens continu krijsende kinderen :angry: Beter zijn dit iemands neefjes die voor de kerstvakantie komen logeren of zo. Dat hoop ik ook voor diegene trouwens, ik wens het echt niemand toe om hier met meer dan één persoon in zo’n woning te zitten.

12 likes

Ik heb een buur in de flat die geen prullenbak heeft. Nee, in plaats daarvan gaat hij met elk klein troepje naar beneden om in de prullenbak op de stoep te gooien. Dus je komt hem constant tegen en het is zo’n creep.

1 like

Haha wat een nutteloze ergernis, andersom ben jij er op die momenten dus ook altijd toch :stuck_out_tongue:

Of is je ergernis dat die alles buiten weggooit? Dat is volgens mij illegaal zelfs

7 likes

Nou niet altijd, want dat zou betekenen dat ik ook al mijn spullen buiten weggooi :joy:

3 likes

Hahahaha dit zou zon typische forum plottwist zijn. Dat jouw ergernis eigenlijk is dat die man spullen in “jouw” buiten prullenbak stopt waardoor jij het niet meer kan doen.

10 likes

Please terug naar je oude ava! Engnek :joy:

2 likes

10 likes

Ik heb al nachtmerries genoeg ja :rage:

3 likes

Nou dan heb ik nog een leuk verhaal voor je

De pop schijnt te leven en 's nachts door het museum te dwalen

2 likes

En hoe haal je hier precies een schizofrenie diagnose uit?
Snap dat het vervelend kan zijn maar dat smijten met diagnoses vind ik toch nog vervelender.

17 likes

Dat kan echt van alles zijn. Paranoïde door slecht geestelijk welzijn/te weinig slaap (als ze nachtenlang rondspookt), te hoge koolstofmonoxide in het huis (zeker als ze bang is dat het tocht en ze alles potdicht houdt. Ook met dit weer. Heeft ze een detector? Is het plots begonnen?), beginnende dementie (weet haar leeftijd niet?), of in een uiterst geval kan ze inderdaad een (persoonlijkheids)stoornis hebben of iets chemisch mis in haar brein.

Je zou het zelf ook niet chill vinden als je zomaar gediagnosticeerd zou worden door een leek die jou helemaal niet goed genoeg kent.

3 likes

Ik bedoelde het niet verkeerd en wil zeker niet zomaar iemand diagnostiseren. Het gaat om in mijn ogen onderhand zorgelijk gedrag (wat in de afgelopen jaren steeds erger is geworden) van een vrouw van in de 70. Voor de rest zal ik mijn bericht verwijderen

Hahahaha

3 likes

Pff vanmorgen weer raak hier met geluidsoverlast, ik heb een melding gedaan (alweer…) bij de woningcorporatie en andere buren hebben zelfs de politie gebeld, natuurlijk deed die vent niet open toen ze aan zijn deur stonden :roll_eyes: ik vraag me echt af in hoeverre meldingen doen en politie bellen zin heeft want we willen natuurlijk allemaal dat die vent oprot maar ze kunnen hem er natuurlijk niet makkelijk uit zetten.

Mijn 2024 goal is dat ik mij niet meer hoef te beklagen in dit topic :grimacing: