Burenergernissen #2

Ja heb ik ook aan gedacht! De verhuurder komt volgende week langs om er naar te kijken. Ze dachten wel dat het lastig zou worden om de bel helemaal uit te zetten, maar ik hoop dat er toch iets mogelijk is. Ik ga overigens ook vragen of ze de naam van de vorige bewoner eraf willen halen want die staat nog bij de bel vermeld

2 likes

Ik zat net een beetje te scrollen door de buurtapp en een vrouw vraagt in een berichtje of ze een betonboor kan lenen van iemand.
Reageert iemand anders: ā€˜vraag me ex. Hij boort niet alleen je muur.’ :woman_facepalming:

7 likes

Mijn buur die vaak in de groepsapp klaagt over geluiden heeft nu ± 20 man op bezoek. Hoe ironisch

1 like

Hier word ā€˜s avonds best vuurwerk al afgeknald door buurjongens. De hele avond ging het al en rond half twaalf was ik er klaar mee. M’n katten waren bang en ik was pissig. Ik was er zo klaar mee dat ik naar m’n buurjongens heb geschreeuwd dat ze moeten kappen met die kut vuurwerk. Vanuit de deur, in m’n badjas :sweat_smile:

15 likes

Maar nu is de vraag luisterden ze ook?

3 likes

Ja! Eerst wat geklaag en geouwehoer maar heb niks meer gehoord.
Ik ben niet anti vuurwerk, met oud en nieuw vind ik het prima. Maar niet op een andere dag.

8 likes

Er worden villa’s tegenover mijn huis gebouwd en ik vind het ontwerp zo lelijk.

Ik zou graag willen slapen. Maar ik heb een buurjongen die de hele nacht gamed inclusief gillen en een hele enge lach. Hij gamed ook echt 24/7 en ziet er ook uit alsof hij nooit van zn leven daglicht heeft gezien.

5 likes

Misschien moet je even bij hem op visite

4 likes

Heb t al meerdere keren aangegeven. Gaat dan even goed en dan begint het weer.
Het is trouwens ewn kind van 15 en een schreeuwerige familie.

1 like

Met kunstgras? :joy:

1 like

Nee erger: twee parkeerplaatsen voor de deur terwijl ik nu aan een autovrij hofje woon. Alles voor de rijken.

3 likes

De onderburen hebben een feestje… Waarom ook op donderdag? De muziek is irritant maar die dichtslaande deuren elke keer zijn nog vervelender. Steeds zo’n harde klap

Ik heb zo’n hekel aan de warmtepomp van de buren. In de zomer hebben we nergens last van, maar in de winter bromt dat ding zo hard dat we het binnen gewoon horen (dan staat de TV of radio overigens niet aan) en in bad hoor ik ook het constante geloei :smiling_face_with_tear:

2 likes

Hier hetzelfde! Irritante dingen! Ik voel met je mee!

3 likes

mijn buurjongen is nu weer zijn dj skills aan het oefenen, echt doe normaal…

Aah zo kut! Misschien kan jij aan jodelen beginnen? :joy:

1 like

Gisteravond om 22 uur kwam er een pakket aan de deur, een grote doos vlees van de slager voor onze buren die niet thuis waren. We namen het aan en vanochtend ging ik naar de buren toe om het te brengen, zijn ze niet thuis. Dus ik stuur een appje over dat ik een grote doos heb krijg ik een appje terug " oke we zijn een weekend weg "
Ik heb geen sleutel van ze en mijn koelkast zit nu ook super vol. Ik vind het zo asociaal en gelijk spijt dat ik het heb aangenomen, zoiets plan je toch lijkt mij?

6 likes

Koud genoeg buiten, lekker buiten laten staan, niet jouw probleem.

57 likes

Ik zou ze appen dat er maar iemand met een sleutel langskomt/zeggen onder welke bloempot een sleutel ligt omdat je geen plek hebt en het anders buiten neer moet zetten in weer en wind.

13 likes