Burenergernissen #2

“Oei ik weet niet of dat vlees het buiten de koelkast overleeft tot maandag. Nou fingers crossed. Veel plezier doei”

56 likes

Mn vriend heeft zo’n pakket wel eens als verassing cadeau gekregen, dus het kan zijn dat ze het niet wisten.
Maar ik zou het nu ook niet jou probleem maken, laten ze maar met een oplossing komen

1 like

Helaas wel een ding in de aannemers wereld. Vleespakketten als cadeau zo rond het einde van het jaar… Wordt dan thuis geleverd zodat je geen problemen krijgt met de baas.

2 likes

Problemen? Waarom? Vanwege corruptie?

Als je een kerstpakket krijgt, is dat weer een stukje werkgever-werknemerrelatie, wat niethandig is als je een ZZP-er bent. Anders kan je als schijnzelfstandige worden gezien.

3 likes

Ja maar dit klinkt alsof het niet van je eigen baas komt :stuck_out_tongue:

3 likes

Dan heet het toch gewoon een relatiegeschenk?

Inderdaad vanuit zijn werkgever.
Maar dan gewoon bij iedereen thuis geleverd omdat dat handiger is ivm ontdooien enzo

Who cares eigenlijk

5 likes

Nee ze hebben het particulier besteld maar ze waren vergeten dat ze een weekendje weg zijn voor sinterklaas. Ik heb gezegd dat ik er geen plek voor heb en dat iemand anders het maar even verder moet oppakken dus vanavond is een schoonmoeder langsgekomen om die ranzige doos op te halen.

47 likes

Goed gedaan en terecht dat iemand anders er lekker mee mag dealen!

6 likes

Iemand in mijn gebouw is al meer dan een uur aan het boren en doen. Het mag maar schijtirritant is het wel als je niet lekker bent en op bed ligt.

Ik slaap met oordoppen in maar schrok net wakker van mijn moeder haar buurman die de tv niet aankreeg. Hij is de helt van zn huis aan het slopen en zo hard aan het schreeuwen. Had gewoon hartkloppingen :fearful:

4 likes

Het enige voordeel aan dat ik in een overpriced mini appartement woon is dat het hele gebouw uit zulke appartementen bestaat en er dus geen kinderen wonen. Maar sinds deze week hoor ik opeens continu krijsende kinderen :angry: Beter zijn dit iemands neefjes die voor de kerstvakantie komen logeren of zo. Dat hoop ik ook voor diegene trouwens, ik wens het echt niemand toe om hier met meer dan één persoon in zo’n woning te zitten.

12 likes

Ik heb een buur in de flat die geen prullenbak heeft. Nee, in plaats daarvan gaat hij met elk klein troepje naar beneden om in de prullenbak op de stoep te gooien. Dus je komt hem constant tegen en het is zo’n creep.

1 like

Haha wat een nutteloze ergernis, andersom ben jij er op die momenten dus ook altijd toch :stuck_out_tongue:

Of is je ergernis dat die alles buiten weggooit? Dat is volgens mij illegaal zelfs

7 likes

Nou niet altijd, want dat zou betekenen dat ik ook al mijn spullen buiten weggooi :joy:

3 likes

Hahahaha dit zou zon typische forum plottwist zijn. Dat jouw ergernis eigenlijk is dat die man spullen in “jouw” buiten prullenbak stopt waardoor jij het niet meer kan doen.

10 likes

Please terug naar je oude ava! Engnek :joy:

2 likes

10 likes