Plus werken in de thuiszorg. Het is al een paar keer voorgekomen dat ik gebeld word door familie van de cliënt omdat die zien dat ik bij hun vader/moeder ben. En dan klagen dat je ipv 30 minuten er maar 25 bent geweest. Zelfs meegemaakt dat mensen stiekem een ring camera in huis hebben geplaatst om thuiszorg personeel in de gaten te houden. Heel irritant vind ik dat.
Edit: Plus ik kan er niet echt voor kiezen om geen zorg te leveren. Heb dit al meermaals aangegeven, maar er word zo weinig mee gedaan omdat er weinig duidelijke regels voor zijn.
Neeeeeee wat schandalig!
Hier komt ook thuiszorg nou die zijn echt niet elke keer een precies even aantal minuten binnen hoor, het zou niet in me opkomen daar wat van te zeggen
Dat je gefilmd wordt vind ik echt niet ok, kun je het wel melden ergens ondanks onduidelijke regels?
Dat mag niet eens. Wij mogen als medewerkers dan weigeren om zorg te verlenen. Hebben we ook wel eens gedaan bij iemand. Of we trokken de stekker eruit.
Dit klinkt heel vreemd in een zorgsituatie
Haha ja, zo had ik hem nog niet eens bekeken
Ook een manier om minder cliënten te hebben
Lost het probleem wel direct op
Ja dit, dat vertel je toch uit jezelf? Al helemaal als je het blijkbaar zo graag had willen vertellen en dus de hele tijd hebt zitten wachten tot ze het vragen
Ik had pas een diepe kras midden op mijn wang van mijn foster kitten en dat was echt het eerste wat ik uitlegde tegenover vrienden/collega’s zodat ze zich geen zorgen hoeven te maken ofzo.
Ik ervaar geluidsoverlast sochtends vroeg rond 5:30-6:00. (Elke ochtend 5-6 harde klappen) Nu ben ik erachter dat dit komt door een aantal huizen verderop. Helaas wilt deze meneer er niets aan doen.
Gestoord word ik ervan om elke dag zo vroeg wakker te worden.
Hoe ontstaan die harde klappen dan en waarom wil hij er niks aan doen?
Wauw vreselijk! Als je zo weinig vertrouwen hebt in de mens neem dan geen zorg af of neem je eigen moeder in huis of iets. Ik vind dat continu filmen zo stom, had het op de vorige werkplek ook dat mensen steeds gingen filmen of foto’s gingen maken als je in een infuusje aanlegt of iets. Ja ik heb geen zin om overal op beeld te staan of op social media, ik ben gewoon aan het werk
Wat??? Mensen gingen je filmen terwijl je dat deed? Met wat als doel, dat wanneer het misgaat ze het online plaatsen? Echt bizar
Zijn rolluik die hij opent als jij gaat werken. Hij wilt niet er niks aan doen want het is meer een kort geluid volgens hem
Wtf maar dan trek je dat toch als een dolle stier naar boven? Dat kan namelijk ook gewoon normaal.
Hij zegt dat het een oud ding en daardoor extra geluid maakt en het niet te maken valt.
Ik kan mij heel goed voorstellen dat er mensen verhuizen door dit soort dingen(Ik denk er zelf namelijk ook aan, want elke nacht je slaap laten verstoren maakt mij geen beter mens)
Hahahah gelukkig ben ik niet zo vroeg! Probleem is trouwens weg want ik slaap niet meer in de kamer met de rolluiken dus ik doe ze bijna nooit meer dicht. Heeft trouwens niet met de buurman te maken .
Deze buurman ontkende eerst van alles en gaf later toe dat het wel bij hem vandaan komt. Hij reageerde gelijk heel koppig terwijl ik alleen heb gevraagd of hij het wilt nakijken op die harde geluiden(het is harder dan ooit tevoren , ik denk meer kapot) of anders de luiken later kan openen na 7 uur.
Als het niet veranderd ga ik toch elke ochtend de politie/wijkagent bellen voor geluidoverlast(dit tijdstip is gewoon niet normaal en meerdere buren hebben geklaagd)
Ja jezus je moet je rolluiken ook gewoon onderhouden hoor, wat irritant.
Kan je het geluid opnemen? Dan heb je ook iets om aan de wijkagent te laten horen.
Nee dat gelukkig niet, althans denk niet met die intentie nee gewoon ouders bijvoorbeeld die dan gelijk filmpjes maakte voor insta of voor herinnering later of whatever maar fijn was het niet