Eindelijk een vervolg op dit gezeik. Tijdje was het relatief rustig hierna, maar alweer een paar maanden stukken meer overlast. In afgelopen week 4 avonden overlast gehad: op de muren bonken, deuren slaan, keiharde muziek, schreeuwen, vuurwerk in de tuin gooien… Vanavond stonden ze met een groep van 15 ofzo in de voortuin te schreeuwen dus ik riep of het wat stiller kon want kind sliep. Buurjongen liep naar me toe, ja ja sorry, hier is mn 06 nummer. 10 minuten later nog steeds, nog een keer geroepen, gingen ze eindelijk weg/ naar binnen. Maar toen weer het schreeuwen, muziek ed. Dus ik aan de deur, dat het echt einde moest zijn. In de woonkamer gestaan, echt teringbende in huis, ze bevestigden dat ze 14/15 zijn, en ja ja we gaan nu stil doen sorry sorry. Ik zei dat ik vanaf nu echt de politie ga bellen bij alles wat te hard ga: “ja ja snappen we”. Nog geen 5 minuten later ging het weer los dus heb ik het 0900 nummer van de politie gebeld. Zij waren er een half uur later, gesprek gehad met die zoon en weer weg. Paar minuten daarna staat wéér die hele groep op de stoep de schreeuwen, dus ik roep dat het nu echt klaar moet zijn en toen vertrokken ze ook. Maar ze vinden me niet heel erg aardig nu, want paar minuten later fietsten ze de hele tijd langs mn huis te schreeuwen, met piepende remmen, stilstaan voor mn huis en naar binnen kijken en roepen. Dus ik was doodsbang en heb 112 gebeld, handhaving was er gelukkig met een paar minuten. Die zijn een tijdje in de buurt gebleven en ik heb het hele verhaal uitgelegd. Maar zodra zij weg waren fietsten er weer jongens langs te schreeuwen naar m’n huis met kanker dit kanker dat, dus ik ben doodsbang en ik verwacht vannacht een steen door mn ruiten… Maandag ga ik gelijk de woningbouw bellen want dit kan zo echt niet.