Burenergernissen #2

Ik weet het niet zeker. Kan zijn van de vader van de baby of misschien van de opa en oma van de baby, want die buurman heeft daar ook contact mee.

3 likes

Edit: verkeerde topic :clown_face:

3 likes

Verkeerde topic? Of is je vriendin je buurvrouw? Of is je werk naast je huis?

3 likes

Ja :joy::joy::joy: ik dacht dat ik bij werk ergernissen zat

3 likes

Oh mijn god, ben al zeven weken met een aantal buren in gesprek over schuttingen. Vier weken geleden tot iets gekomen waar we dachten ons allemaal in te kunnen vinden, om offertes opvragen allemaal gewoon werk en gedoe. Vraag ik nu een week na het delen van die offertes, wat denken jullie? Zegt iemand, ja ik vind de prijs redelijk maar de schuttingen niet zo mooi

:cry: fucking hell

Onze buren bouwen een aanbouw en nu moeten die lui af en toe via onze tuin dingen doen. Ze hebben een schutting paneel (met toestemming) eruit gehaald. Hebben die lui gvd op mijn mooie narcissen getrapt. Ik was woooeeeeest.
De buren betalen gelukkig nieuwe maar hoe moeilijk is het om even te kijken waar je je lompe poten neerzet

6 likes

Mijn buurman (bijna) naast me heeft een vlaggenmast in z’n tuin, met daarin gehesen een vlag met foto’s van zichzelf :sob:

47 likes

Zoveel vragen

3 likes

Hahaha ja wij ook hier. M’n buurman is gewoon niet helemaal 100. En dat is prima. Eigenlijk is het ook geen ergernis.

7 likes

Mijn god, mijne zijn al weken aan het verbouwen. En op de meest random momenten gaat die kerel weer zitten boren en doen. En niet ff appen terwijl het contact gewoon echt heel goed is.
Rete hinderlijk

3 likes

Hahaha ja echt bij ons ook. Standaard dat iedereen dan zn verbouwing weer oppakt, of iig al zn powertools erbij pakt

2 likes

Mijn buurman met z’n hogedrukspuit

Ik had een bladblazer en een hoge drukspuit OM HALF ACHT OP EEN ZATERDAGOCHTEND.

2 likes

Echt de eerste echte mooie dag en iedereen gaat bezig in de tuin en garages opruimen etc. :joy:
Schoonmoeder stond vanmorgen al in een lange rij bij de stort.

7 likes

Mijn buurman heeft echt zo’n verlepte, oude aanhanger voor de deur staan. Die heeft heel lang in een parkeervak gestaan van onze openbare parkeerplekken voor de deur. Toen heeft de gemeente hier meerdere keren stickers e.d. opgeplakt dat ie weg moest. Handhaving is hier zelfs meerdere keren voor langs geweest. Nu heeft ie dat ding verplaatst maar ipv in een parkeervak aan de andere kant van de weg, voor zijn huis. Ik zou nooit met de aanhanger de weg op durven, zo verrot ziet deze eruit. Gisteren waaide het nogal bij ons. Ik zat aan de eettafel te werken en denk wat hoor ik toch? Kijk ik uit het raam, zie ik die aanhanger de hele straat door waaien. Dus ik snel op slippertjes de deur uit om dat ding weer terug te duwen, voordat iemand hem tegen zijn/haar auto aan heeft of iets dergelijks. Ik ben benieuwd hoe lang hij het nu gaat volhouden en hij dat ding eindelijk eens gewoon ergens anders of in zijn eigen tuin neer gaat zetten ofzo.

Nou daar zou ik ook niet op reageren, je kan die man toch rechtstreeks aanspreken ipv via je eigen kinderen?

122 likes

Misschien luisterde hij wel naar een podcast en ik zou zelf ook niet reageren als ik niet direct zou worden aangesproken.

10 likes

Haha zo irritant mensen die communiceren via hun kind

70 likes

Ik vind dit altijd een lastige he, in onze voortuin kakken ook meerdere katten. Maar ik weet ook dat een aantal van die beesten thuis gewoon een kattenbak heeft.
En onze kat poept misschien ook wel ergens in een tuin.
Ik heb daar geen oplossing voor, wat verwacht jij van de buurman?

En ik zou denk ik ook niet reageren als er tegen een kind over mij of mijn huisdier wordt gesproken, als er iets is, kom dan maar direct naar mij toe.

8 likes

Je kan bijv aanbieden om iets te kopen zodat die kat daar niet meer poept, weet dat mijn stiefmoeder bijv een keer van die kokosdoppen heeft gekocht voor haar buurvrouw omdat haar kat in haar bloemenperkje poepte. Blijkbaar willen ze er dan niet meer in lopen.

3 likes