Burenergernissen #2

Ik vind dit wel een goeie eerlijk gezegd @lauraD. Situatie uitleggen en zij kunnen je misschien wel tips of advies geven over wat je kan doen. Of zij komen in actie.

En dan bel je niet de politie omdat jij je pakketje wel, maar omdat je je zorgen maakt. En toevallig is dat pakketje de aanleiding, maar vind het niet zo gek hoor dat je je zorgen maakt.

16 likes

Dank je ga dat ook maar doen morgen.
Hun zullen vast haar telefoonnummer ook hebben. Dus al bellen ze maar voor de zekerheid of in ieder geval alles ok is

Dat nummer is nu ook gewoon bereikbaar, mocht je niet tot morgen willen wachten.

2 likes

@lauraD dit bedoel ik! Beter een keer teveel bellen dan dat je over een week denkt ā€œhad ik maarā€.

3 likes

Nee heb ik al geprobeerd ook.
Maar heb vanavond toch maar dat 8844 nr gebeld en verhaal uitgelegd dat het me mede omdat ze alleen woont niet lekker zit en dat in mijn mening je geen pakketje normaal gesproken aanneemt als je weet dat je weg gaat.
Nou werd ik uiteindelijk naar de meldkamer doorgestuurd en binnen 5 minuten stonden 2 agenten hier :see_no_evil:
Kregen ze een zoon te pakken blijkt ze dus wel gewoon een paar dagen uit logeren te zijn…
Dus gelukkig niks aan de hand.
Zegt die agent ook nog ja ben alleen vergeten te vragen hoe lang nog dus weet niet hoelang je nog op je pakje moet wachten. :joy:
Ik zeg nou dat pakje zal me gestolen worden maar ik was echt bang dat er iets dalijk gebeurd was

103 likes

Ahh maar toch ook fijn voor naasten dat ze weten dat anderen naar haar omkijken. Fijn dat de politie het serieus nam. En gelukkig niks aan de hand.

19 likes

Ik vind het heel goed dat je toch hebt gebeld ook al is er niks aan de hand. En idd gaat niet om je pakketje maar omdat je je zorgen maakt. Als mijn ouder alleen zou zijn na een overlijden en een van de buren zou dit doen zou ik het als kind van die ouder echt een fijn gevoel vinden dat er nog mensen zijn die zich om elkaar bekommeren.

23 likes

Er is een buurtapp en blijkbaar is onze buurvrouw bevallen. Deelt een andere buurman (niet de vader en geen familie) een foto van de vader met net geboren baby in die buurtapp??? Met gefeliciteerd met jullie dochter erbij. Ze hebben het zelf niet gedeeld en ook nog niet op socials ofzo. Ik vind dit echt heel vreemd :face_holding_back_tears:
En nu vraagt een andere buurman hoe het nieuwe buurmeisje heet.

2 likes

Hoe komt hij aan die foto?

3 likes

Ik weet het niet zeker. Kan zijn van de vader van de baby of misschien van de opa en oma van de baby, want die buurman heeft daar ook contact mee.

3 likes

Edit: verkeerde topic :clown_face:

3 likes

Verkeerde topic? Of is je vriendin je buurvrouw? Of is je werk naast je huis?

3 likes

Ja :joy::joy::joy: ik dacht dat ik bij werk ergernissen zat

3 likes

Oh mijn god, ben al zeven weken met een aantal buren in gesprek over schuttingen. Vier weken geleden tot iets gekomen waar we dachten ons allemaal in te kunnen vinden, om offertes opvragen allemaal gewoon werk en gedoe. Vraag ik nu een week na het delen van die offertes, wat denken jullie? Zegt iemand, ja ik vind de prijs redelijk maar de schuttingen niet zo mooi

:cry: fucking hell

Onze buren bouwen een aanbouw en nu moeten die lui af en toe via onze tuin dingen doen. Ze hebben een schutting paneel (met toestemming) eruit gehaald. Hebben die lui gvd op mijn mooie narcissen getrapt. Ik was woooeeeeest.
De buren betalen gelukkig nieuwe maar hoe moeilijk is het om even te kijken waar je je lompe poten neerzet

6 likes

Mijn buurman (bijna) naast me heeft een vlaggenmast in z’n tuin, met daarin gehesen een vlag met foto’s van zichzelf :sob:

47 likes

Zoveel vragen

3 likes

Hahaha ja wij ook hier. M’n buurman is gewoon niet helemaal 100. En dat is prima. Eigenlijk is het ook geen ergernis.

7 likes

Mijn god, mijne zijn al weken aan het verbouwen. En op de meest random momenten gaat die kerel weer zitten boren en doen. En niet ff appen terwijl het contact gewoon echt heel goed is.
Rete hinderlijk

3 likes

Hahaha ja echt bij ons ook. Standaard dat iedereen dan zn verbouwing weer oppakt, of iig al zn powertools erbij pakt

2 likes