Het is toch gewoon schaamteloos. Als je een huisdier hebt, moet je daar gewoon geld voor opzij hebben liggen, mocht het nodig zijn (of evt verzekerd). Want je kan blijkbaar ook geld gespaard hebben voor de kosten van een huis kopen en een keuken. En vervolgens is dat beest overleden en houdt ze het geld gewoon.
Maar er zijn mensen die zelf de keuze hebben gemaakt iets te doneren he. Ze heeft ze niet onder gunshot gehad.
Dan is het toch nog steeds schaamteloos? Staat los van de mensen die doneren.
Eens dat het is wat de gek ervoor geeft verder enzo bij die crowdfunding, maar dit is toch ook echt onzin haha. Als je wel een huis van 4 ton en een verbouwing van de keuken kan betalen maar geen geld hebt voor de operatie van je kat gaat er wel echt iets mis en vind ik dat toch vrij schaamteloos ![]()
![]()
![]()
Haha nou ja als het een influencer was geweest was iedereen het wel met haar eens geweest denk ik
Het mist misschien wat context maar dat ik haar zo noem … tja waar moet ik beginnen …
Heb al op een aantal plekken gewoond maar nog nooit hebben we dit meegemaakt. Wij gaan binnenkort verhuizen gelukkig en de andere buren naast haar ook. Weet dat dit een hartstikke nette straat is met mooie huizen waar zij nu heerst met haar Tokkie gedrag.
Dat mensen geven tja ze weten eenvoudigweg niet het volledige verhaal. Maar als je allebei werkt, een motor hebt, een mooie auto en op vakantie kan … sorry maar dan moet je niet om geld gaan bedelen. En huisdieren kosten soms veel geld. Dan ga je maar eens niet op vakantie of je probeert op een andere manier het te bekostigen. De dag dat ze haar crowdfundingsactie heeft gestart, stond dezelfde avond nog de pizzabezorger aan de deur. Dan heb je toch echt geen fatsoen!
Wel erg makkelijk gezegd … het echte probleem is dat zulke mensen sympathie opwekken en geld weten af te troggelen. Daar gaat het mis …
Ik ook hoor, vond het gewoon opvallend
Oh nee ik bedoel puur dat ik het zielig vind dat mensen Tokkie zeggen bij asos
Je geeft precies nog steeds 0,0 context waarom je haar zo noemt ![]()
Ik zou vanaf nu lekker altijd een melding maken van haar fout geparkeerde auto als die op die plek staat.
Hou gewoon op met dit soort opmerkingen, noem haar niet Tokkie, is nergens voor nodig.
Hoezo ben jij zo obsessed met je buurvrouw?
Krijg echt de kriebels van je posts brr
Heb je de tijdstippen ook genoteerd in je dagboek?
Als het 1940 was geweest…
Ai naaaa ![]()
![]()
You are the asshole
Dit is alleen maar om ons te kutten toch?