Oh dat is nog erger 🫣
Mijn buren zijn serieus elke keer als het ook maar een beetje knap weer is aan het klussen. Dus ook dit weekend is het weer raak. Sinds gisterenochtend en vanochtend acht uur zijn ze aan de slag. Ik zou zo graag zonder klus geluiden even in de tuin zitten ipv altijd die klus herrie.
Mini ergernis na alles wat hierboven staat.
Maar er is iemand in de buurt die zn hond in onze voortuin laat poepen. En het zijn ook echt mega vlaaien. Super smerig.
voor mijn vriend die zich steeds opoffert om het op te ruimen
Mini ergernis?!
Zou dit ook geen mini ergernis noemen, er loopt dus iemand bij die hond die bewust het niet opruimt en het jullie op laat ruimen, gatver!
Bij ons ook 3x per week ofzo en dat in ons kleine geveltuintje, echt zo smerig
Wtf dat is echt not done hoor ![]()
Weet je ook wie het is? Zou aanbellen en de drollen persoonlijk teruggeven
Haha dit doet me denken aan een verhaal van m’n opa. Die woonde aan onderaan een dijk waarvan de kant met gras begroeid was, dat hoorde bij zijn huis dus hij maaide dat gras. En steeds lagen daar hondendrollen in. Toen heeft ie in de gaten gehouden van wie dat was, heeft die drol opgeschept op zo’n grote schep en is ie daarmee naar het huis van die mensen toe gelopen. Hij belde aan en liet die schep vol poep zien en zei “de volgende keer bel ik niet meer aan en gooi ik deze door de brievenbus.” Het is daarna nooit meer gebeurd haha.
Nee, kan wel wat hondjes uitsluiten op basis van het formaat van de ![]()
Dit is zo’n bekend kattenkwaad ding, maar ik heb nooit eerder iemand ontmoet die dit echt gedaan heeft.
Ik ook, maar dan in krantenpapier gewikkeld en aangestoken en dan voor de deur ipv de brievenbus. Wat een kut kind was ik toch ook ![]()
Ik meld me ook. Drol in eenkrant gelegd, een beetje platgetrapt en soor de brievenbus naar binnen. Ik moet er weer om lachen ![]()
Wat waren jullie badass! Ik heb m’n moeder gevraagd of ik mocht belletje lellen zo’n laf kind was ik (mocht niet, mocht het in elk geval niet vragen en dan doen)
Dus heel af en toe wel?
Hier nog een hondendrolkind. Met een vriendinnetje in een krant gewikkeld en vastgemaakt met een touwtje wat we ergens vonden en toen door de brievenbus van een stomme buurvrouw.
We hebben een heel irritante overbuurjongen die altijd op straat staat te klooien met zijn vrienden met hun fatbikes. Normaal is het gewoon een beetje irritant gedrag, niks om wat van te zeggen, maar net stonden ze gewoon een fucking soort poging tot molotov cocktail aan te steken VOOR ons houten huis. Mijn vriend heeft ze echt zo op hun flikker gegeven. En daarna nog een keer omdat we hoorden dat de glazen fles op straat kapot spatte
ze hebben het uiteindelijk opgeruimd, maar mijn god wat een losers.
Totaal offtopic maar wat vet dat je een houten huis hebt ![]()
Haha ja! Half hout, half steen ![]()
Ik zou dan gewoon eens heel direct vragen/zeggen: ja dat klopt, vanwaar deze vraag?