ik twijfel echt of ik nou echt een asshole ben of mijn buren super onredelijk 
Ze wonen hier nu een paar maanden ofzo en ik ken ze eigenlijk amper. Ze hebben zelf hun volledige achtertuin getegelt met grote dinkergrijze tegels en er staan 2 plantenbakken dus het is daar niet te harden als de zon schijnt.
Nu was mān buurvrouw vrijdag heel kort even bij mij in de tuin omdat een van hun kinderen een bal over de schutting had geschopt en ze was helemaal verbaasd over hoe veel aangenamer mijn tuin is dan die van hun. Ik heb denk ik 20% bestraat, een looppad naar de schuur en een klein stukje waar mijn picknicktafel staat. De rest is allemaal echt tuin met oa een boom dus ik heb lekker veel schaduw.
Stond ze vrijdagavond bij mij aan de deur met een opblaas zwembad of mān picknicktafel weg kon en dat zwembad daar kon staan voor haar kinderen zodat die in mijn tuin daar in konden, want in die van hun kan dat niet omdat ze daar weg fikken. Ik heb geweigerd en nu zijn ze kwaad
ze zijn naar andere buren gaan klagen en heb net een brief van ze met het verzoek dat ik het toch moet toestaan anders gaan ze naar de wijkagent.
Dit is toch echt absurd of ben ik gek aan het worden? Ik vind hun echt delusional maar een tante zei tegen mij dat ik er toch geen last van heb als ik aan t werk ben.
Oh ja ik heb zelf ook geen kinderen ofzo waar ze dan mee samen zouden kunnen spelen en het zwembad zou dan echt tegen mijn schuif lui moeten staan direct naast de woonkamer.