Mensen blijven me echt verbazen.
Dit ligt echt niet aan jou en je buren zijn echt nog meer dan onredelijk in deze en ik zou graag zien hoe de wijkagent hierop reageert, haha.
Mensen blijven me echt verbazen.
Dit ligt echt niet aan jou en je buren zijn echt nog meer dan onredelijk in deze en ik zou graag zien hoe de wijkagent hierop reageert, haha.
Ik ben nu echt invested in hoe dit afloopt
Heh, is dit serieus?
Dit meen je niet. Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.
Waar haal je het lef vandaan om iemand anders zân tuin te claimen.
Moest hier echt even hardop om lachen. Dus jij mag dan niet meer aan je eigen picknicktafel zitten in je eigen tuin zodat haar kinderen daar in t zwembad kunnen? Echt helemaal gek.
Hahaha, heb je ze ook al verteld dat ze toch echt zelf hun tuin hebben betegeld?
Laat ff dit plaatje zien:
Oké ik wil deze brief echt heel graag zien. Deze buurvrouw leeft in delululand, serieus!
Stuur hen een huurcontract voor je tuin terug
.
Haha wow?!
Ze kan toch gewoon 1 of 2 grote parasollen kopen en die neerzetten boven het zwembad?
Ben benieuwd of ze echt naar de wijk agent gaat, maar die gaat niet eens langskomen hoor, die gaat haar aan de telefoon al afwimpelen.
Anders entree voor het zwembad vragen.![]()
wtf? ![]()
Ik ben zooo benieuwd naar wat die wijkagent gaat eggen! Kan niet anders dan dat dit een goed gesprek gaat worden.
Dit verhaal schreeuwt echt tomaat.
Hahahahah ![]()
Maar ben je serieus dat je twijfelt aan jezelf?
Twijfel alsjeblieft niet aan jezelf en houd ons vooral op de hoogte hoe dit afloopt ![]()
Heftig
Ja of een schaduwdoek ophangen zoals ik zelf ook heb over het stuk wat bestraat is ![]()
Heb het er met mân moeder over gehad en ik ga niet op ze reageren. Geloof er echt niks van dat een wijkagent langs komt voor dit. Ja, misschien bij hun om ze te vertellen dat dit idioot is.
Zag ook nog iemand vragen wat voor mensen dit zijn, misschien was het retorisch maar ben niet zo goed in dat opvangen. Anyway het leken gewoon hele normale mensen. Ze zijn verder rustig en normaal ook vriendelijk. Hebben niet echt contact buiten elkaar groeten in het voorbij gaan of als dus een van die kinderen een bal over de schutting trapt.
En ik twijfelde vooral doordat een tante tegen mij zei dat het volgens haar geen probleem zou moeten zijn.
Je tante moet niet zo raar doen.
Hoezo moet jij je tuin opofferen omdat een ander hun eigen tuin heeft betegeld en daar nu van op de blaren moeten zitten?
Is toch hun eigen schuld.
Dan gaan ze maar wat aan hun eigen tuin doen.
En wat als een van die kinderen op zijn bek gaat en zich bezeerd? Ben jij dan ook verantwoordelijk omdat het in jouw tuin is gebeurd?
Naaah gekke mensen
Maar waar is de brief? ![]()
Wajooo ik heb ook eens een huisgenoot gehad die mijn balkon wilde gebruiken als ik er niet was. Hij had geen balkon, dus ik zei dat hij wel door mijn kamer mocht en op mijn balkon kon om te roken enz. Heel duidelijk benoemd,: als ik er niet was, dan had ik er geen last van, want ik ging vaak heel het weekend weg. Hij was het helemaal eens, zou dan met een extra sleutel mn kamer openen en dichtmaken als ik er niet was. Nou had ik vlak erna tentamenweek dus zat hele dagen te leren en te strugglen, hij heeelemaal boos dat ik last had als hij 5 x per uur door mijn kamer wilde en dan muziek hard luisteren op het balkon en bellen enz. Hij werkte niet en studeerde niet en ik herinnerde hem er steeds aan âals ik er niet benâ en dan was het âja jaaaaâ en dan half uur later toch weer de deur opensmijten. Ik betaalde ook dubbel of zelfs meer aan huur omdat ik dat balkon had. Vond het echt irritant. Ook had ik een keer seks haha en hij had zelfs die persoon vlak ervoor ontmoet in de gezamenlijke keuken. En dan toch BAMMM mijn deur opensmijten. 12 jaar geleden maar ik denk nog steeds wat een lef had hij.
Vind het ook een heel vreemd verhaal.