Ach als het één dagje is overleven je buren dat ook wel. Even briefje in de bus doen of langslopen om het te laten weten doet vaak ook al wonderen!
Ik was vannacht denk ik per ongeluk de burenergenis. Mensen hadden gezegd van je moet geen seks hebben met je raam open want het galmt door in de binnentuin. Dus toen ik nog nuchter was alle ramen dicht gedaan voor de zekerheid. Daarna alles weer open om gewoon te laten doorluchten. Gingen we nog even de kroeg in en hadden we weer seks. Dus ik denk de volgende ochtend opeens huh hoezo hoor ik nu buiten iemand praten en ik kijken staat het raam natuurlijk gewoon open. Ik hoop dat we niemand te erg tot last zijn geweest.
Loll ![]()
![]()
Ach van alle geluiden die je kan horen vind ik seksende buren eigenlijk niet erg
good for them denk ik dan!
De buurman vier huizen verderop houdt van hardstyle en vandaag horen zelfs wij dat ![]()
Als het nog een beetje leuke muziek was maakt het de overlast minder erg. Maar dit maakt het juist erger.
Mijn buurman is voor de tweede dag op rij sinds 9 uur bezig met een bosmaaier. GA WEG
Ohh mijn buren waren een paar dagen weg, het was echt zo hard GENIETEN
Heb zoveel mogelijk in de tuin gezeten en voelde me echt schuldig als ik niet thuis was haha.
Ze waren vandaag best rustig (de kinderen dan, de buren zijn sowieso rustig, verder ook nette mensen etc.) maar ze gaan nu ineens om half 10 nog in de tuin spelen met een vriendje en die haalt echt het ergste in ze naar boven
En mijn noise cancelling koptelefoon is net leeg.
Ik ga maar in mijn slaapkamer liggen want dat zit aan de andere kant van het huis
Nog een week of 3 en dan is de vakantie weer voorbij ![]()
Buurman heeft zijn containers precies staan naast de schutting waar ik m’n terras heb, nu met het warme weer komt er af en toen zo’n vieze lucht mijn kant op ![]()
Even aanbellen?
Nee joh, gewoon over zeuren op een forum.
grapje! Aanbellen en vragen of de kliko op een andere plek kan staan lijkt me geen gek verzoek
Ja dat had ik al gedaan…de container stond eerst tussen de huizen op de oprit te stinken naar kadaver.
Toen had ik gevraagd of ie m niet een keer schoon kon maken. En nu staat ie achter het huis. Even voor de beeldvorming, ik ben wel ok met de buurman.
Ik ben op de camping en op een meter naast mij zitten mn boomerburen gezellig te praten met hun logees.
Hartstikke leuk voor ze, maar ik probeer al sinds tien uur te slapen. :(. Is dit een kwestie van campinglife accepteren en moet ik maar gewoon wachten tot ze gaan slapen? Of is het oke om er over een halfuurtje oid naartoe te gaan om te vragen of ze in hun caravan willen gaan zitten?
Mn moeder appt dat ik me aanstel. ![]()
Voor mij valt dit wel een beetje onder campinglife eerlijk gezegd.
Je kan altijd vragen of het misschien iets zachter kan maar zou ze zeker niet gaan vragen om in hun caravan te gaan zitten.
Ik vind na 00:00 mag je wel vragen of het wat stiller kan. Caravan houdt niet onwijs veel tegen qua geluid dus zou dat niet voorstellen.
Ja nee ik zou gewoon echt even oordoppen oid in doen. Het is eindelijk eens lekker buiten zo in de avond, gun die mensen een pleziertje. Ik zie het al voor me dat iemand dan op een zomeravond gaat opperen dat je maar lekker binnen in een warme caravan moet gaan zitten met zn alle omdat de campingbuurvrouw wilt slapen
Zo lang ze op een normale en rustige manier met elkaar communiceren zou ik er niks van zeggen. Als je echt rust wilt moet je op een hutje op de hei gaan zitten ipv de camping.
Moet niet gekker worden
Als ik niet kan slapen zet ik altijd een podcast op, dus ik zou met geklets van buren wrs prima in slaap vallen
Tenzij ze hard gillen en lachen.
Maar probeer de havermelk podcast eens. De stem van Jonas Kooyman is slaapverwekkend (en dit meen ik serieus)
Of ga voor white noise
Of een begeleide slaapmeditatie
Jaa jullie hebben gelijk. Wilde gewoon zo graag slapen en dan lig je je snel op te vreten.
Maar ben er niet heen gegaan. Om 01:00 uur gingen ze wel slapen gelukkig, anders had ik het misschien wel gedaan want het is was net alsof ik in het midden van hun kring zat qua geluid.
Pfffft die kinderen lopen weer ZO TERINGHARD te gillen in de tuin om 10u 's avonds, ik zit gewoon binnen maar ik kan me niet eens concentreren op mijn tv, zo hard erger ik me aan dat gekrijs. Ze hebben volgens mij ook nog visite dus het is echt een GEKKENHUIS. Ze doen dat zo vaak nog, echt zo irritant.
Sowieso als ik wist dat mijn huis ZO gehorig was dan had ik het niet gekozen
![]()