Als ze dat 1 keer per jaar doen is dat toch niet erg? Zou anders zijn als het iedere dag de hele dag door gebeurt, lijkt mij.
Doe jij op een dag nog iets anders dan B&B vol liefde kijken en je ergeren aan alles en iedereen?
Dit ben ik
Dit is het halve forum deze zomer
Doe normaal joh
Wat is er met jou aan de hand joh? Het lijkt wel alsof je gister de anonimiteit van het internet ontdekt hebt en nu helemaal los gaat met rare uitspraken. Ik hoop dat je beter bent in offline sociale interactie want ik vind je bijdrage op het forum tot nu toe niet heel positief.
Haha jfc. Ja ik zit ook op het forum dus het valt op als iemand alleen maar over ergernissen post en overal op zeikt. Ga je gang hoor, maar nogal ongezellige entree. Vooral met zoān seksistische opmerking als cherry on top ![]()
Pestgedrag
mijn favo woord van mensen die gewoon niets leuks inbrengen op het forum en dan een meltdown hebben
Kan je dan niet bij jezelf nagaan waarom mensen zo op je reageren?
Is het VIVA forum reclame voor ons aan het maken? Wat is dit?!
Ik denk dat het b&b vol liefde topic de nieuwe aanwas heeft verzorgd.
Je was er toch klaar mee.

Yāall?
![]()
Ik denk dat hier de verwarring ligt. Je posts zijn vrij negatief en bevatten behoorlijk wat (voor)oordelen. Nu is het echt niet zo dat dit een heel positief, onbevooroordeeld forum is, maar je walst nogal binnen met je ongenuanceerde meningen en krijgt daarop gewoon weerwoord (dat is ook hoe een forum werkt). Het is trouwens ook niet echt heel normaal (en volwassen) om aan een persoon te vragen of ze ongesteld is wanneer ze kritiek op je levert, en meteen de pest-kaart trekken als mensen je aanspreken op je gedrag ook niet.
Edit; ik vond in het B&B-topic je posts over Anja ook heel veel zeggend over je denkbeelden, zeker toen je iemand ādeugneusā ging noemen. Dit forum is toegankelijk voor iedereen, maar in alle eerlijkheid is het wel zo dat dit soort retoriek hier gewoon veel weerwoord krijgt. Wellicht dat het Viva-forum gewoon beter bij je past? Daar val je niet op met dit soort meningen en uitspraken
Het is toch veel efficiƫnter om je kinderen aan te leren dat ze niet moeten gillen? Dat heeft niets met geld, klasse of sociale status te maken. Mijn ouders zeiden altijd je bestaat ook als je geen lawaai maakt ![]()
Als jij dit zo ervaart en het je niet bevalt is dit misschien gewoon niet jouw forum
Omg rode kaart voor dit woord hoor
Nee heerlijk juist