Maar maak je het nou niet veel te groot? Kan toch gewoon dat de buren vinden dat je een ongekende wansmaak hebt mbt verf. Maar om dan te zeggen ja nu gaat misschien de band er aan lijkt me wel heel overtrokken.
Wij hebben blauwe kozijnen en daar vinden ook veel mensen iets van, prima haha. Het is vooral heel makkelijk als je bezoek krijgt want je wijst gewoon op blauwe kozijnen. Verder vind ik idd veel andere smaken lelijk dus lekker houden bij de kleur die jullie mooi vinden.
Misschien ook maar zo verkopen voor wanneer het wel hommeles wordt. Zulke mensen wonen er waarschijnlijk al jaren en denken daarom dat het hele blokje van hun is.
Ik heb de originele post gemist, maar moet nu hieraan denken: Helderse kleurenaffaire eindelijk ten einde: felgroen huis van Ineke is nu iets lichter groen | Hart van Nederland
Same haha!
Buurtkinderen die aan mijn boom in de voortuin trekken en er blaadjes eraf trekken. Ik sprak de kinderen erop aan (negeren me) en de buurvrouw. Zegt ze: ja, er komen een paar blaadjes over de stoep. Zelf heeft ze natuurlijk een tegeltuin annex begraafplaats.
Geen burenergernis maar campingburenergernis:
Mensen die hun kinderen tot superlaat heel lawaaierig laten rondrennen en voetballen. Ik probeer mijn kinderen een beetje op tijd te laten slapen omdat ze sowieso niet uitslapen en anders dus na een paar dagen kapotmoe zijn, maar met al dat gegil om ons heen ligt iedereen wakker.
Bedoel je met superlaat dit tijdstip nu?
Nee 21:30, pas rond 22u wordt het een beetje stil
Dat is toch super normaal op een camping?
Ja vind je? Ik vind dat je ivm elkaars slapende kinderen wel een beetje rekening houdt en dus niet gaat lopen schreeuwen/je kinderen laat schreeuwen. Zelfde geldt voor de vroege ochtend: ik leer mijn kinderen dat je in de ochtend nog een beetje zachtjes doet en ook niet gaat voetballen als de mensen op je veldje nog niet wakker zijn. Beetje rekening houden met elkaar.
Sorry dit is twee weken geleden maar ik vind dit echt Tering grappig!!!
Ben niet anders gewend op campings met gezinnen met kleine kinderen dat het ergens tussen 21:30 en 22:00 stil wordt. Dat is op kleine en grote campings normaal.
De campings waar ik de afgelopen jaren ben geweest, is dat toch wel iets later. Maar ik weet niet of dit over Nederland gaat? Ik kan me voorstellen dat bij een natuurcamping in Delfzijl de gewoonten iets anders zijn dan bij Bella Italia ![]()
Ik verbaasde me hier afgelopen 2 weken ook over…
Sowieso de herrie, normaal stonden wij op kleinere campings dus is ook wel heel anders.
Sowieso om kwart voor 10 is t donker, wat moeten die kinderen nog voetballen enzo.
Maar onze tieners waren zowat de enige die om 21.45 terug moesten zijn.
Mijn 2 jarige sliep wel heel goed op de camping, ondanks de herrie. Ging wel later dan thuis (8 ipv 7) maar sliep ook langer, vaak na 8en terwijl t thuis meestal rond 6 was.
Een buurkat die op een tuinkussens heeft gepist, gatverdamme. Kan wel in de was, maar toch.
Burn it with fire!!!
Het heeft hier de laatste tijd wel vaker over ergernissen op de camping gegaan, waarvoor alvast sorry
ook niet echt een ergernis, want ben half aan het lachen om de absurditeit.
Mijn man is ons kind in bed aan het leggen en ik zit buiten aan het genieten van de buren die zonet een drumstel (!!!) en keyboard tevoorschijn hebben gehaald en de hele camping aan het voorzien zijn van live-jazzmuziek.
Huh?? ![]()
Ga je nou zeggen dat je je saxofoon thuis hebt gelaten?