Ik zou gewoon doen alsof mijn neus bloedt en doen alsof je de buurvrouw niet gehoord hebt. “Oh heb je last van mijn klimop? Vind je hem lelijk? Goh, dat wist ik niet.”
Ik ben het helemaal met je eens. Boomers ![]()
Ik heb ook zo’n buurman die zich heel druk kan maken om ons huis. Meestal durft hij niks te zeggen, maar soms flapt hij er wat uit. Laatst kwam hij tiewraps aanbieden voor een tak in onze conifeer die scheef hangt. ![]()
No thanks, fixen we wel een keer hoor. Als je je over dat soort dingen druk kan maken, heb je een gezegend leven.
We zijn nu het schilderwerk aan het doen en het ziet er natuurlijk een beetje shabby uit omdat we nu halverwege zijn. Gaat ook niet zo snel, want nu pas is het een beetje schilderweer, plus we moeten gewoon werken. Zit hij zich vast ook onwijs druk over te maken.
Mijn buren hebben hun grijze bak vol maden en vliegen achter de poort staan waar ik langs moet met de fiets, echt zo goor. Duurt nog wel een week voor die bak geleegd wordt.
Ik kan de tuindeur ook niet ff lekker openzetten want dan zitten er meteen 10 van die dikke vliegen in huis ![]()
Weggehaald. Thanks voor jullie reacties. Had niet verwacht dat het er zoveel zouden zijn. Maar ik neem jullie input zeker mee.
Serieus?!
Haha wij lieten een paar jaar terug ons huis wit schilderen aan de buitenkant en toen ging m’n vriend aan de buurman vragen of ze het scheidingsmuurtje tussen de opritten (staat op onze grond) aan hun kant ook wit wilden hebben of liever baksteen wilden houden en toen zei de buurman dat ie liever had dat we ons huis helemaal niet wit lieten schilderen, want hij vond dat niet mooi… ?!?! Sorry maar dat was niet de vraag en dat was geen keuzemogelijkheid haha jezus, wat denken buren soms wel niet. ![]()
Vinden ze het gewoon alleen lelijk of vragen/eisen ze ook echt dat je een andere kleur kiest?
Als ze het alleen lelijk vinden dan no assholes here, het is shitty dat ze zeggen dat ze jullie huis waar je veel moeite in steekt lelijk vinden en ze kunnen ook gewoon tegen elkaar klagen, maar op zich mogen ze zeggen dat ze het lelijk vinden
Ja, ik vind het ook idioot. Het is blijkbaar al hot topic in de straat😂 Voel zelf wel heel erg de druk om de band een beetje oké te houden.
Wat voor kleuren zijn jullie van plan? En hoe zijn je buren hiervan op de hoogte?
Het is toch hun probleem als ze de band niet oke kunnen houden door verf.
Maar maak je het nou niet veel te groot? Kan toch gewoon dat de buren vinden dat je een ongekende wansmaak hebt mbt verf. Maar om dan te zeggen ja nu gaat misschien de band er aan lijkt me wel heel overtrokken.
Voor je het weet parkeer je je auto drie straten verder omdat je buren er niet naar willen kijken vanuit het keukenraam
Wij hebben blauwe kozijnen en daar vinden ook veel mensen iets van, prima haha. Het is vooral heel makkelijk als je bezoek krijgt want je wijst gewoon op blauwe kozijnen. Verder vind ik idd veel andere smaken lelijk dus lekker houden bij de kleur die jullie mooi vinden.
Misschien ook maar zo verkopen voor wanneer het wel hommeles wordt. Zulke mensen wonen er waarschijnlijk al jaren en denken daarom dat het hele blokje van hun is.
Ik heb de originele post gemist, maar moet nu hieraan denken: Helderse kleurenaffaire eindelijk ten einde: felgroen huis van Ineke is nu iets lichter groen | Hart van Nederland
Same haha!
Buurtkinderen die aan mijn boom in de voortuin trekken en er blaadjes eraf trekken. Ik sprak de kinderen erop aan (negeren me) en de buurvrouw. Zegt ze: ja, er komen een paar blaadjes over de stoep. Zelf heeft ze natuurlijk een tegeltuin annex begraafplaats.