Burenergernissen #2

Geen burenergernis maar campingburenergernis:

Mensen die hun kinderen tot superlaat heel lawaaierig laten rondrennen en voetballen. Ik probeer mijn kinderen een beetje op tijd te laten slapen omdat ze sowieso niet uitslapen en anders dus na een paar dagen kapotmoe zijn, maar met al dat gegil om ons heen ligt iedereen wakker.

2 likes

Bedoel je met superlaat dit tijdstip nu?

6 likes

Nee 21:30, pas rond 22u wordt het een beetje stil

1 like

Dat is toch super normaal op een camping?

52 likes

Ja vind je? Ik vind dat je ivm elkaars slapende kinderen wel een beetje rekening houdt en dus niet gaat lopen schreeuwen/je kinderen laat schreeuwen. Zelfde geldt voor de vroege ochtend: ik leer mijn kinderen dat je in de ochtend nog een beetje zachtjes doet en ook niet gaat voetballen als de mensen op je veldje nog niet wakker zijn. Beetje rekening houden met elkaar.

4 likes

Sorry dit is twee weken geleden maar ik vind dit echt Tering grappig!!!

10 likes

Nou maar hopen dat niemand uitslaapt dan

Ik vind op een camping tien uur in de avond ook niet zooooo laat, het is benauwd in een tent, men heeft vakantie, en niet elk kind gaat rustig in een hoekje een stripboek lezen

12 likes

Ben niet anders gewend op campings met gezinnen met kleine kinderen dat het ergens tussen 21:30 en 22:00 stil wordt. Dat is op kleine en grote campings normaal.

5 likes

De campings waar ik de afgelopen jaren ben geweest, is dat toch wel iets later. Maar ik weet niet of dit over Nederland gaat? Ik kan me voorstellen dat bij een natuurcamping in Delfzijl de gewoonten iets anders zijn dan bij Bella Italia :joy:

3 likes

Ik verbaasde me hier afgelopen 2 weken ook over…
Sowieso de herrie, normaal stonden wij op kleinere campings dus is ook wel heel anders.

Sowieso om kwart voor 10 is t donker, wat moeten die kinderen nog voetballen enzo.
Maar onze tieners waren zowat de enige die om 21.45 terug moesten zijn.
Mijn 2 jarige sliep wel heel goed op de camping, ondanks de herrie. Ging wel later dan thuis (8 ipv 7) maar sliep ook langer, vaak na 8en terwijl t thuis meestal rond 6 was.

2 likes

Een buurkat die op een tuinkussens heeft gepist, gatverdamme. Kan wel in de was, maar toch.

Burn it with fire!!!

2 likes

Het heeft hier de laatste tijd wel vaker over ergernissen op de camping gegaan, waarvoor alvast sorry :sweat_smile: ook niet echt een ergernis, want ben half aan het lachen om de absurditeit.
Mijn man is ons kind in bed aan het leggen en ik zit buiten aan het genieten van de buren die zonet een drumstel (!!!) en keyboard tevoorschijn hebben gehaald en de hele camping aan het voorzien zijn van live-jazzmuziek.
Huh?? :joy:

19 likes

Ga je nou zeggen dat je je saxofoon thuis hebt gelaten?

3 likes

Haha ik snap je ergenis wel… je komt toch op de camping voor je rust. Het lijkt net alsof er nergens meer rustige plekjes te vinden zijn

2 likes

Ja sorry de ezel in de wei hiernaast is wel aan het mee blèren (dacht eerst dat ze ook nog een trompet bijhadden)

3 likes

Ohhh vreselijk hahaha.

Ik heb ook iemand in mijn straat, het moet sowieso een boomerman zijn, die elke ochtend en avond zijn neus ZO HARD snuit. Nou het lijkt wel een vuvuzela die zo door de straat galmt, zonder grap. Vind het elke weer zo fascinerend :rofl::rofl: Hoe kan een mens zulk geluid maken!
(Sorry instrumenten enzo :joy:)

7 likes

Maar als je rust wil moet je toch gewoon ergens midden in een bos gaan zitten?
Ik snap echt niet dat als je voor rust gaat je naar een of andere gezinscamping gaat waar je onder een lap stof gaat slapen?

16 likes

Ik snap wat je zegt maar ik vind een drumstel wel next level

30 likes

Hoe neem je dat mee naar een camping ook? :joy: Als in, logistiek gezien…

3 likes