Ik vind zo’n optie aanvinken of een bezorgdienst bij de buren mag afleveren als ze niet thuis zijn niet zo gek, maar als ze specifiek een huisnummer opgeven terwijl er geen overleg is geweest vind ik dat wel echt super weird om te doen. Vooral bij nieuwe buren, ik ken ze amper.
Ik zou het geweigerd hebben als ik op vakantie ga, ondanks dat een bezorger zou zeggen ja maar …
Tevens ben ik het ook niet echt eens met bovenstaand, denk ik… als het me uitkomt in mijn hoofd / planning zou ik het wel even langs brengen. Maar ik ben op dat moment ook gewoon bezig met andere dingen dus het kan zijn dat ik het gewoon vergeet en vind het hun eigen verantwoordelijkheid, als ze hadden overlegd waren ze op de hoogte dat ze alsnog haast moeten maken bij het ophalen. Maar ik denk dat ik al niet in zo’n situatie kom omdat ik het sowieso al geweigerd zou hebben omdat het gewoon een vervelend gevoel geeft als je dan plots nog ergens rekening mee moet gaan houden terwijl je mogelijk je laatste dingetjes aan het voorbereiden bent voor vakantie.