Er gaan dus heel de tijd explosieven af in m’n straat ![]()
wat toegegeven niet ideaal is maar ik zit in zo’n groepsapp met de mensen van het nieuwbouwproject waar ik woon en dat verandert nu in een soort buurtpreventiegroep en ik vind dat echt nog veel naarder
Bedoel je vuurwerk of woont er een loodgieter in je straat?
Zwaar vuurwerk en “echt” explosieven, ik weet niet wanneer er van explosieven gesproken wordt en wanneer van vuurwerk maar in de media gaat het over explosieven.
Geen loodgieter voor zo ver ik weet maar het schijnt landelijk een ding te zijn dat individuen tegenwoordig hun problemen op deze manier oplossen? ![]()
Woon je in se buurt van De Vuurplaat?
Nee!
Haha zijn wij buren?![]()
Mogelijk? ![]()
Vuurwerk in de parkeergarage is hier t geval hoor ik nu ![]()
Toevallig waar ook een lijk gevonden is? ![]()
Arnhem?
hier is het ook heftig de afgelopen dagen
Nou zeg dat. Lijkt ook van meerdere kanten te komen. Soms tril ik mee op de bank ![]()
Kleine ergernis maar als buren om kwart over zes in de ochtend hun vuilnisbak aan de straat zetten. Zo zonde van je laatste beetje slaap als je wakker wordt van een kliko.
Same here! Ik heb zo een buurvrouw die afgelopen zomer ging zeuren dat wij wat onkruid hadden bij onze tuinpoort (aan de steeg)
pas aan eind van de zomer heb ik ze pas weggehaald ![]()
Het is pas onkruid als het ongewenst is. Voor jullie was het dus gewoon gewenst.
Mooi dat ik dit had laten uitgroeien tot een boom, opbokken met die zeikerd
Twee buurvrouwen die aan de andere kant van de straat wonen maken in de WhatsApp groep van de straat ruzie over fietsen in het fietsenrek. Ze zijn nu op het punt beland dat ze elke zin eindigen met …
Ik snap niet dat deze “ruzie” in de groep moet plaatsvinden. Bel gewoon bij elkaar aan en praat het uit. Of stuur elkaar privéberichten.
Gezien hun leeftijd heb ik het idee dat ze erg veel last hebben van overgangsrage
Is dit het nieuwe je bent zeker ongesteld? Wat flauw
Misschien ben ik aso, maar als m’n whatsapp ontploft van zulke onzin zou ik zelf een bericht sturen met de melding of ze dit privé niet even verder kunnen uitvechten.
Ik vind dit niet aso, maar assertief en ik denk dat de hele whatsapp groep opgelucht is dat iemand de moed heeft om uit te spreken wat iedereen denkt.
Wat was hun reactie toen je dit zei in de app?