Ik doe alles retour afzender in de brievenbus.
Meestal krijg je dan ook geen post meer van die specifieke afzender.
Deed ook eerst wat jij deed, maar je blijft bezig.
Wat netjes van je! Ik zou het na een maand retour afzender sturen.
Reclamemeuk deed ik standaard bij het oud papier en als je de indruk hebt dat ze niet van plan zijn om hun adres te wijzigen zou ik meteen stoppen met het nabrengen. Je bent hun persoonlijke postbode niet toch
Wij hebben in ons vorige huis 6 jaar lang post van de vorige bewoner gehad. Niet van een paar instanties die jaarlijks een brief sturen maar zelfs van zijn werkgever, pasjes van cursussen (stond op de envelop en je kon het pasje voelen).
Dus ik snap ook niet dat hij dat niet heeft gemist.
Heel lang eerst alles weggegooid, na een tijdje alles teruggestuurd met âgeadresseerde is verhuisdâ maar dat hielp ook niets.
Dus toen zijn we overgaan op âgeadresseerde is overledenâ. Daarna was het klaar.
Niet netjes. Maar we waren er zo klaar mee.
Wij krijgen na meer dan 6 jaar nog wel eens een pakket bezorgd. Ik stuur dan maar een app bericht. En dan komen ze het halen. Het zijn wat oudere mensen en volgens mij lezen ze bij het online bestellen niet goed.
Het ging weer een paar maanden goed en nu is de politie weer bij mijn benedenbuurman vanwege overlast/agressie/intimidatie van andere buren. Een paar maanden terug heeft een gesprek met hem, buren en de woningstichting plaatsgevonden en toen ging het weer prima (mede ook omdat zij hebben aangegeven dat als hij zo doorgaat dit grote gevolgen voor hem heeft) maar nu is het weer raak ![]()
Gelukkig woon ik op de bovenste etage en kan ik me er wel afzijdig van houden. Denk dat hier weer ellende van komt na vandaag en ik weer wekelijks meldingen mag doen bij de woningstichting. Als het helpt om hem hier weg te krijgen dan doe ik dat ook. Volgens hem zijn alle buren maandenlang al een complot tegen hem aan het smeden maar dat hij zelf de boosdoener is ziet hij dus niet. Vind het ook wel een beetje eng ofzo
Er gaan dus heel de tijd explosieven af in mân straat ![]()
wat toegegeven niet ideaal is maar ik zit in zoân groepsapp met de mensen van het nieuwbouwproject waar ik woon en dat verandert nu in een soort buurtpreventiegroep en ik vind dat echt nog veel naarder
Bedoel je vuurwerk of woont er een loodgieter in je straat?
Zwaar vuurwerk en âechtâ explosieven, ik weet niet wanneer er van explosieven gesproken wordt en wanneer van vuurwerk maar in de media gaat het over explosieven.
Geen loodgieter voor zo ver ik weet maar het schijnt landelijk een ding te zijn dat individuen tegenwoordig hun problemen op deze manier oplossen? ![]()
Woon je in se buurt van De Vuurplaat?
Nee!
Haha zijn wij buren?![]()
Mogelijk? ![]()
Vuurwerk in de parkeergarage is hier t geval hoor ik nu ![]()
Toevallig waar ook een lijk gevonden is? ![]()
Arnhem?
hier is het ook heftig de afgelopen dagen
Nou zeg dat. Lijkt ook van meerdere kanten te komen. Soms tril ik mee op de bank ![]()
Kleine ergernis maar als buren om kwart over zes in de ochtend hun vuilnisbak aan de straat zetten. Zo zonde van je laatste beetje slaap als je wakker wordt van een kliko.
Same here! Ik heb zo een buurvrouw die afgelopen zomer ging zeuren dat wij wat onkruid hadden bij onze tuinpoort (aan de steeg)
pas aan eind van de zomer heb ik ze pas weggehaald ![]()
Het is pas onkruid als het ongewenst is. Voor jullie was het dus gewoon gewenst.