Burenergernissen #2

De buren hebben blijkbaar de borstel van de stofzuiger stuk en nu luister ik al een half uur naar het geschraap van ijzer over een houten vloer :sob:

2 likes

Wij wonen hier pas een jaar. En het was al zo voordat we er kwamen wonen. Ik ben niet goed met confrontaties… dus ik weet niet of ik het durf aan te kaarten. Ik ga eerst wel even een loodgieter bellen.

3 likes

Oh als ik terug kon in de tijd…

10 likes

Sinds ongeveer 1 week blaft/ piept/ jankt elke avond en ochtends een hond in de buurt. Super zielig voor het beest en erg vervelend om te gaan slapen of zo wakker te worden ervan. Weet ook niet goed waar het vandaan komt :sweat_smile:

3 likes

Elk jaar weer smijt een van onze buren hun kerstboom voor ons huis neer. En elk jaar missen we wie het zijn. Net weer gebeurd, terwijl we thuis in de woonkamer waren. Zo fucking irritant dat we na al die jaren nog steeds niet weten wie de aso’s zijn.

Wat asociaal zeg! Hebben jij of je naaste buren een bel met camera? Daar zou je misschien op terug kunnen zien wie het heeft neergelegd

2 likes

Nope helaas niet

1 like

Inderdaad heel asociaal. Gelukkig hebben jullie kunnen zien wie het waren dus kan je ze aanspreken. Ben benieuwd naar hun reactie…

8 likes

Ook al ontkennen ze en het staat op beeld, dan heb je toch genoeg bewijs?

20 likes

Ik zie je hier zo druk om maken (terecht) en er berichtjes over posten. Maar je hebt bewijs dus dan ga je toch of had je toch al stappen kunnen ondernemen? Je bepaalt al van te voren hoe ze gaan reageren maar dat weet je helemaal niet tot je naar ze toe gaat.

9 likes

Succes! Hopelijk pakt het goed uit.

1 like

Mijn bovenbuurman is al sinds 7 uur vanochtend (misschien wel eerder ik werd er rond 7 wakker van) nonstop aan het stofzuigen, aka met meubels aan het gooien, geluiden alsof ik onder een bowlingbaan woon en vooral het heen en weer gaande geluid van de stang is echt super irritant.

Ik word op dit punt helemaal lijp van al het geluid, ik heb net even hard muziek aangezet, maar ik ben aan het werk en heb helemaal geen zin om in harde muziek te zitten.

Ik geef hem nog 5 minuten en anders ga ik er heen, 4 uur is meer dan genoeg tijd om 55m2 te stofzuigen.

2 likes

Wajoooo 4 uur lang non stop stofzuigen
Wat en hoe dan

5 likes

Wat heeft hij op? :joy:
Kan ik ook wel gebruiken want ben al weer meer dan een week lang te lui om aan het huishouden te beginnen.

6 likes

Tenzij hij een moord moet opruimen of er een glas in miljoenen stukjes is gevallen geen idee. Ik ben net naar boven gelopen en hij zei I was just cleaning.
Ja wel tyfus hard sinds vanochtend vroeg dude. Het is nu gelukkig stil.

6 likes

Hij heeft geen dyson. Dan had je na 10 minuten rust omdat de batterij leeg is.

16 likes

Dit waren geen gewone schoonmaak geluiden maar 4 uur lang non stop gebonk, gerol en gestamp.
Normaal hoor ik hem ook stofzuigen dat is vaak 10 minuutjes, dan hoor je mij niet klagen. Maar vanaf 7 uur was dit absurd veel lawaai.

8 likes

Nou om 7 uur ā€˜s ochtends zo lang gaan stofzuigen vind ik niet per se normaal :joy: tenzij er iets kapot is, maar dan pak ik zelf wel de stoffer en blik

18 likes

Buurman paar deuren verderop heeft schade aan onze auto veroorzaakt. Zelf niet gezien maar andere buren wel.
Was al wat een kluizenaar en hij reageert nu niet op aanbellen (is gewoon thuis) en later een briefje in de bus…
Wat een gedoe weer terwijl je er zelf niks aan kan doen. Snap het ook niet, je woont dicht hij elkaar, echt in een dorp ook.

2 likes

En hoe is het afgelopen?

5 likes