Burenergernissen #2

Wij konden de buren vroeger letterlijk horen plassen, ik denk dat niet iedereen hier de ervaring heeft van slecht geïsoleerde geschakelde woningen.

Never forget mijn opera zingende bovenbuurvrouw.

13 likes

Mijn buurmeisje en ik konden elkaar horen niezen en zeiden dan gezondheid en dankjewel :sweat_smile:

33 likes

Hahaha same. Toen ik in onze totaal niet geïsoleerde flat woonde praten ik ook altijd met de buren door de muur.

Het is niet realistisch om te verwachten dat kinderen niet huilen/spelen. Dus als je de mogelijkheid hebt om te verhuizen, lijkt mij dat een goed oplossing.

6 likes

Ik heb een heel goed geïsoleerd huis behalve op de wc, daar hoor ik idd de buurman gewoon plassen en ik word daar toch zooo onpasselijk van (gebeurt gelukkig niet heel vaak)

3 likes

Brr in het eerste huis waar ik op mezelf woonde zat de wc van de bovenburen boven mijn badkamer (op zich niet onlogisch) maar mijn bovenbuurman en ik hadden precies zo’n ritme dat hij altijd uitgebreid ging plassen en ruften als ik lekker mijn eye of the day aan het fröbelen was een dat vond ik zo intens kut.

8 likes

Oef ja. Herkenbaar. Hoor ook elke scheet, heb soms het idee dat ik samenwoon met mensen :joy::smiling_face_with_tear:

3 likes

Bij mij laat de buurman keihard scheten in de tuin. Vind ik ook altijd bijzonder.

6 likes

Ik snap hem wel :laughing: Liever buiten, dan binnen in je eigen stank zitten toch.

8 likes

Oh ik niet. Ik zit ook overduidelijk in de tuin ernaast. Vind het echt gênant.

12 likes

Jij laat zeker ook scheten tijdens een concert

3 likes

Is hij een beetje doof misschien? Dan denken mensen soms ook dat ze hele zachte laten :laughing:
Zo niet dan vind ik het ook heel bijzonder

1 like

Nee hij zegt ook altijd ‘zo’! Of iets dergelijks als hij dat heeft gedaan.

16 likes

Oh gatver zeg haha, dan is er geen excuus gewoon een smeerkees

3 likes

Ja :weary:

4 likes

Ugh wat zijn mannen toch vies

8 likes

omg hier zou ik me zo mateloos aan ergeren :cry: ik haat het ook altijd zo intens als mensen scheten grappig vinden oid

10 likes

Ja echt walgelijk en zo’n afknapper

9 likes

Ik heb ook een collega die in meetings ook gewoon boeren laat enzo. Met geluid. Ik zit ook steeds met open mond te kijken.

3 likes

Hahaha never forget die vriend van iemand die dacht dat anderen een binnensmondse boer niet hoorden :joy:

7 likes

Ik erger me niet snel aan mijn buren en dat ik gister de hele dag in de herrie zat thuis te werken maakt me ook niets uit, maar nu zie ik wat ze gedaan hebben: een airco unit geplaatst precies aan de andere kant van de schutting :sob:
Zelfs binnen hoor ik dat ding brommen, laat staan als je straks ff in je tuin wil zitten met mooi weer. Gelukkig slaap ik wel aan de andere kant van het huis.

2 likes