Ohhh hier heb ik volgens mij een filmpje van gezien. Vreselijk zeg! Ben heel blij voor jou en de rest van de buurt dat het nu aftellen is…
Hahaha dat filmpje en dat het zo anders uitpakt dan ze willen
Maar wat een hel om hierbij in de buurt te wonen!!
Wow wat heftig als dit je buren zijn en arm kind. Soms zouden sommige mensen echt verplicht geen kind moeten kunnen krijgen…
Ja precies, dit zijn ze! Ik durfde het niet te delen maar gelukkig mag het toch…
Maar dit is dus het stel op z’n best. Zo ontzettend triest dat ze dus niet even voor de camera rustig kunnen blijven. Veilig thuis is erbij betrokken dus hopelijk is dat wel goed nieuws voor het kindje. Vreselijk dat dit kindje hier in opgroeit.
Overlast voor ons is vooral veel ruzie en agressie. Ze slaan elkaar vloekend en tierend door de straat. Veel kleine pesterijen ook zoals hun auto voor je oprit zetten zodat je niet naar je werk kunt… Met ramen dicht toch wakker worden van geschreeuw. Echt om gek van te worden. Je kunt dus ook niet vragen of het wat zachter kan, die man heeft al vast gezeten voor mishandeling.
Jammer genoeg ben ik niet bij de zitting geweest, wij hebben met een groep buren aangegeven ons hier niet veilig bij te voelen. Wat er dus precies is besproken weet ik niet…
Fijn voor jullie dat er gehandeld is en ze uit de buurt weggaan. Tegelijkertijd jammer dat dit gedrag natuurlijk niet op miraculeuze wijze stopt en ze nu gewoon op een andere plek overlast gaan veroorzaken
Ja hè, zo is het bij ons ook gegaan. Ze zijn eerst ergens anders uitgezet en in onze buurt komen wonen. Waarschijnlijk als nieuwe start ofzo… woningbouw zal wel verplicht zijn om weer te plaatsen.
Ze geven zelf aan nog nooit problemen met buren te hebben gehad maar voor de zitting zijn ook alle klachten van het vorige adres bijgevoegd.
Omdat ik niet naar de zitting ben geweest ben ik zo benieuwd of ze nu weer een nieuwe woning toegewezen krijgen
Je hebt tegenwoordig ook speciale dorpen of wijken waar zulke mensen of gezinnen geplaatst kunnen worden. Hoeft dus niet perse weer in een ‘normale’ woonwijk te zijn.
Hé wat?? Dan worden dus allemaal van dit soort probleemgezinnen bij elkaar in een wijk gestopt?
Ik denk dat zoiets het beste is.
Als ik het filmpje eerlijk probeer te kijken dan hebben ze volgens mij ook echt niet door dat hun gedrag niet door de beugel kan.
Triest alleen dat ze een kindje hebben
Yep, ik zag daar toevallig vandaag nog een item over. Voor sommige mensen zal dat helaas gewoon beter zijn en er is daar ook hulpverlening.
Echt?
Toch meer van die containerwoningen in kleine groepjes voor echt zwaar verslaafden etc. Hebben ze ook wijken/dorpen voor tokkiegezinnen?
Ik dacht ooit eens gelezen of gezien te hebben in een item dat ze ook speciale dorpen hebben, dat van die container woningen zag ik vandaag een item over. Helaas is het laatste artikel wat ik hierover kan vinden uit 2013.
Edit:
Maar gaat er dus om dat zulke huurders en of gezinnen bij elkaar geplaatst worden ipv in een normale wijk.
En dan komt sbs 6 met een cameraploeg en maakt er tv van. Probleemwijken 2.0
Het is net een slechte imitatie van Ferry Bouwman als hij boos wordt.
Als het goed is, is de woningbouw verplicht om huizen vrij te houden voor dit soort situaties (uit huis plaatsingen etc). Ik heb nu ook zo’n persoon op mijn galerij zitten. Gelukkig geen herrie, maar wel 24/7 rokend en vuilnis voor de deur gooiend.
Dus ik wens die nieuwe buren succes ![]()
Oh vreselijk dat er telkens vuil voor de deur wordt gegooid! Zijn jullie mooi klaar mee zeg. Ik zou foto’s maken en blijven melden…
Het is wel vreemd want als mensen overlast blijven veroorzaken dan wordt het probleem telkens verplaatst.
omg?? een soort woonschool?
Nee, een ghetto.