Ja dit project is in meerdere steden, in die docu Verward van Jessica Villerius ging een van de mensen die ze volgden daar ook uiteindelijk wonen
Dat heb je ook in Utrecht Prikkelarm wonen in Utrecht 'laatste redmiddel' voor kwetsbaren
Denk alleen niet dat dat ook kan als er kinderen zijn betrokken
Love dat er in het artikel staat dat de overlast ‘verwaarloosbaar’ is en dan in de volgende alinea dat een Scheve Huis bewoner een zorgmedewerker heeft doodgestoken.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja echt heftig.
Echt een succes zo.
Heb toevallig een dienst gewerkt bij zoiets soortgelijks, een gemengd wonen project, en daar was toch elke dag politie aan de deur.
Ik woon in een gemengd wonen project (als reguliere bewoner) en bij mijn studentenwoning stond echt veel vaker politie voor de deur, maar dan wel weer voor minder heftige vegrijpen.
Ik vond hem een beetje lijken op die doorgeslagen man uit een aflevering van Meester Frank Visser, die met dat roze hekje.
Ik word helemaal simpel van man hier in de straat die elke dag drie uur de hogedrukreiniger gebruikt. Zo’n irritant geluid en zo zinloos om iedere dag je hele stoep en terras te reinigen.
En je zou zeggen dat als iemand toch zoveel tijd hiervoor lijkt te hebben, hij ook wel de tijd heeft om dit stiller aan te pakken, zoals met groene zeep en een bezem.
Hier is het ook iedere dag wel ergens raak ![]()
Maar dezelfde persoon iedere dag is wel heel extreem.
Woon je naast een groot grond bezitter of zo? Waarom zou je iedere dag met zo’n hogedrukreiniger in de weer moeten. ![]()
Iedere dag een andere buur
veel tegeltuinen hier helaas.
En dan in de herfst ruilen ze hem zeker om voor de bladblazer.
Hier elke keer dezelfde, hij gaat dan ook het trottoir doen en opritten van buren ![]()
Mijn buurman heeft nu een ventilator in de tuin staan die takkeveel lawaai maakt
Wat? Waarom ![]()
Ik weet niet of ik dit heel slim vind of heel raar.
Helpt wel goed tegen muggen en wespen ![]()
Buren die op speaker gaan telefoneren in de tuin en lief en leed wordt gedeeld. Het is irritant omdat ze ook enorm hard praten en de speaker op vol volume staat. Maar je bent wel weer op de hoogte van alle nieuwtjes. Ook van Mia die je niet kent. ![]()
Dat begrijp ik ook nooit, ik bel in de tuin altijd super stil en niet eens op de luidspreker en ben al bang ‘’ afgeluisterd ‘’ te worden. Maar mijn buurvrouw kan dr ook 'n handje van. Haar voordeel is dan wel dat ik geen turks spreek.