@Nude en Discopony Het klopt wat je zegt en ben het er mee eens dat de oplossing nu makkelijk is. Alleen ik vind het letterlijk en figuurlijk een zeik reden. Dan loopt ze maar wat meer naar het toilet denk ik dan? En ik snap ook dat het irritant is als dit geluid er normaal niet is en je hebt er dan last van maar dat is de reden dat ik juist probeer de straal iig overdag of vroeg in de avond aan te zetten. Ik vind zelf bijv het geluid van de pomp irritant dus dat hoef ik ook niet de hele dag te horen.
@Wasbeer waar het water in moet dat moet onder water idd. Maar waar het water uitkomt zit altijd wat hoger en daar zit de ene keer de straal onder water en de andere keer niet ivm zwemmen en verdamping. En wij hebben een zandfilterpomp, die is sterker als de pompen die er normaal bij zitten dus dan is die straal ook sterker die weer het zwembad in spuit zeg maar.
Maar ik weet dat er ook een stuk bij mezelf ligt. Ik trek haar gewoon heel erg slecht na alle opmerkingen en zij wordt/is gewoon echt mijn BEC aan het worden door al het andere gezeik. En zelf heeft ze ivm haar kind ook jaren een zwembad gehad en dan hoorde ik ook het e.e.a. of haar pomp. Maar misschien trek ik het dan beter dan haar?