Huh hahah wat gek!! Zijn dat echg haar autosleutels die je hoort of misschien rinkelende armbanden ofzo?
Nee echt haar autosleutels, ze heeft zoân herkenbaar koordje eraan en soms pakt ze ook echt wat uit haar auto ermee. Maar het lijkt gewoon haar excuus om naar buiten te komen en even te kijken wat er allemaal gebeurd. Ze blijft ook echt heel vaak een halfuur buiten staan ![]()
Haha die kan beter gewoon een stoel neerzetten
Denkt ze dan ook echt dat het niet opvalt? Mijn vader loopt gewoon naar buiten recht op zijn doel af en gaat dan ongegeneerd een gesprek aan. Vind beide even erg.
Onze bejaarden moeten zich niet zo schamen, in Spanje etc hangen ze gewoon de hele dag uit het raam en weet iedereen dat ze alles in de gaten houden. Het is de schaamte die het zo vreemd maakt in NL.
Mijn onderbuurvrouw staat gewoon de hele dag op haar balkon te roken (strijder) om alles in de gaten te houden. Volgens mij heeft ze een tijdje gedacht dat ik een affaire met mijn broertje had omdat hij me regelmatig met zijn auto komt ophalen als mijn vriend er niet is
. Echt elke keer als zijn auto aankwam stond zij ineens weer te paffen hahahah
Ik begrijp echt niet wat de schoonmaakster van de buurvrouw altijd allemaal aan het doen is. Als ze er is klinkt het altijd of er een klusbedrijf met minstens 10 man bezig is de woning te verbouwen.
Toen ik nog thuis woonde is de buurvrouw bij mijn ouders gaan snitchen dat er een man was langs gekomen tijdens hun vakantie en ik was alleen thuis.
De man was mijn neef
En ja ergens fijn dat ze dacht er komt een oudere man bij een 16 jarige langs die alleen thuis is, klopt dit wel. Maar toch vind ik het nog steeds raar dat ze is geen snitchen. Vooral omdat de neef ook gewoon vaak bij ons langs kwam en ook met vrouw + kinderen. Dus die heeft ze zeker vaker gezien.
Bij een 16-jarige zou ik dit toch niet snel zien als vies snitchen maar eerder als bezorgdheid? Beter een keer teveel aan de bel trekken dan achteraf spijt hebben dat je niks gezegd hebt bij dit soort dingen imo.
Dat zeker! Maar voor iemand die altijd iedereen in de straat âin de gaten houdtâ en alle juice in de straat weet, wist ze ook wel dat er geen random man op bezoek was. En het was ook gewoon de manier waarop ze het bij mijn ouders bracht. Het was niet op een bezorgde manier maar een sensatie manier van oooh jullie waren op vakantie en Foefje haar vriendje kwam gelijk langs.
Er is hier in de buurt een feestje bij mensen in de tuin en die muziek staat zo gruwelijk hard dat ik geeneens de tv meer kan verstaan. Tril nog net niet van de bank.
Maargoed, deze mensen hadden dan wel weer het fatsoen om een briefje in de bus te stoppen met daarop de vraag of de âbuurtjesâ (jaja) voor die ene keer begrip wilden hebben ![]()
Word knettergek van onze onderburen, die hebben zooo hard hun tv aanstaan en ik ben de afgelopen tijd echt al 2 keer geweest met die vraag maar ze zeggen dan âja in nederland mag je tot 10 uur geluid makenâ omg word helemaal leip van ze. En door de taalbarrière is een goed gesprek ook niet mogelijk.
Dat van 22u is niet waar. In de verordening van he gemeente staat het precies en dat is voor iedere gemeente anders. Bij mij is er bijvoorbeeld geen specifieke tijd, het is altijd verboden overlast te veroorzaken (dat is wel nauwkeuriger geformuleerd in die verordening).
Ja nja hebben zij maling aan ![]()
Dat is het allerirritantste aan dit soort situaties, er ligt hier een dossier van een kilometer dik inmiddels over de buurman en hij denkt boeiuh en komt daar gewoon mee weg
Sterkte met jouw buren, hopelijk zetten ze wel steeds de boel uit of zacht om 22 uur (dan heb je in elk geval rustige nachten)
Nja nee dat doen ze dus ook niet, is de hele grap ![]()
Met oortjes in kan ik prima slapen en mijn man heeft er meestal geen last van, maar zonder oortjes hoor ik het gewoon ook sânachts.
En ik ben paar keer langsgeweest, 1 keer de woningbeheerder gevraagd om langs te gaan maar het werkt allemaal niet echt. Is ook wel gehorig hier en ik ben gewoon heel gevoelig voor geluiden. Noise canceling headphones overdag en oortjes sânachts it is.
Oh dat meen je, wat kut
Ik dacht omdat ze dat als argument aanhaalden dat ze dan ook daadwerkelijk stopten maar dat was al te mooi geweest natuurlijk ![]()
Mijn onderbuurvrouw is gewoon doof en ik hoor daardoor de hele dag de nieuwsjingle door mijn vloer
Verder niet zoveel last van maar snap wel dat je er helemaal gek van kunt worden.
Iemand heeft vanaf 7 uur vanochtend keiharde Nederlandstalige muziek opstaanđ
Weet niet of ik dit beter of kutter vind dat de hardcore die gister van 10 s ochtends tot 1 s avonds aan heeft gestaan.
De soort van achterburen zitten steeds met een drone over de tuin en garage te vliegen, zodanig dat ze hier alles kunnen zien. En maar klagen wanneer iemand een dronefilmpje op een fb pagina van het dorp plaatst waar alleen een openbaar stuk weg op te zien is of een evenement dat het zoooo illegaal is. Stelletje hypocrieten