Burenergernissen #2

Ja wel he. Ik ga denk ik morgen even die vrouw van de woningbouw bellen.

Deze ochtend was het ook rustig en nu in de middag weer om de paar minuten geblaf. Maarja omdat die mensen al zo hoog in mn irritatie zitten kan je al snel iets niet hebben dus dan ga ik aan mijzelf twijfelen.

5 likes

Nee dit klinkt vreselijk. Daarnaast is het ook gewoon zielig voor het hondje als hij de hele dag alleen maar aan het blaffen is.

7 likes

De hele straat blijft maar verbouwen. Een klaar dan weer volgende huis. Straat zelf gaat ook nog open binnenkort.

En de pubers van de buren (zijn net middelbare af denk ik) geven dit weekend feestje. Netjes aangekondigd, een keer moet kunnen. Maar lijkt alsof ze voor een project x aan het voorbereiden zijn. De hele week al, spullen die worden gebracht en pubergegil.
Blij als het het voorbij is en ze zondag liggen uit te kateren.
De ouders zelf zijn weg.

Twijfel om zelf ook te verkassen maar bij mn ouders slaap ik slecht. Maar is wel mn backup plan.

2 likes

Het huis van mijn buren ligt een paar meter verder naar achter dan ons huis waardoor hun voordeur eigenlijk op hetzelfde punt is als het midden van onze achtertuin. Nu hebben ze als afscheiding een paar houten paaltjes erin geslagen op heuphoogte (omdat ze anders naar eigen zeggen geen zonlicht in hun halletje hebben) waardoor ze eigenlijk gewoon constant in onze achtertuin kijken als ze hun huis binnen of buiten gaan. En Ć”ltijd als ik eventjes een halfuurtje in de achtertuin zit moeten ze opeens 5x naar binnen en naar buiten. Kan nog niet eens even aan mijn buik krabben (wat gisteren gebeurde) of ik kijk alweer in het gezicht van mijn buurmanšŸ˜…

3 likes

Kan je er zelf niet iets neerzetten of planten zodat je geen last van inkijk meer hebt?

5 likes

Ja zeker wel, gaat ook nog wel gebeuren. Alleen was nogal een opknaphuis dus we zijn bijna klaar met de binnenkant en daarna gaan we wel een keer buiten aanpakken en dat is het eerste wat min betreft aan de beurt komt😁

1 like

Ik wou op tijd naar bed maar er is ergens een feestje gaande dus dacht om 23:00 ach hopelijk wordt het zo minder. Maar het gaat alleen maar harder inclusief karaoke en ik lig klaarwakker in bed :cry:

Heb nu maar het idee dat ik morgenochtend even aanbel om dit aan te kaarten want ook geen idee wat ik aantref als ik nu er naar toe ga.

Lekker uit bed laten komen
Tringggg tringggg motherfuckerss

8 likes

Wat @anon50301661 zegt, ik weet niet of mensen doorhebben hoe erg het doorklinkt.

Oh en volgens mij gaan ze nu weer net zo hard verder :sweat_smile:

2 likes

Project x is al hele avond van start en het is pas 22.00 uur. Kind slaapt gelukkig wel erdoor heen.
Gaat een lange nacht worden.

Dat gedreun van de bass werkt zo op mn zenuwen. Als om 1 uur nog zo is ga ik wel wat van zeggen.
Hoop eigenlijk dat daarvoor richting het centrum gaan om daar verder te feesten. Denk het alleen niet.

Edit : ze zijn nu na 5en nog bezig. Muziek en lawaai op zo’n volume dat je net nog hoort maar niet meer zo hard door alles heen. Gelukkig houden mn oordopjes dit tegen.

Ben echt oud, moet niet denken aan zo’n lang feestje

4 likes

Mijn buurman heeft zijn tweemaandelijkse stofzuigsessie. Ik vraag me echt af hoe je in vredesnaam zo lomp stofzuigt dat je het voor elkaar krijgt dat de spiegel van je buurvrouw (die van mij dus) tegen de muur aan loopt te klapperen

1 like

Mijn buurman staart me non stop aan wanneer ik in de tuin bezig ben… Hopelijk binnenkort iets van een schutting plaatsen :persevere:

3 likes

Zo jammer dat wij niet kunnen genieten van onze royale achtertuin door de geluidsoverlast van de buren van 2 huizen verderop.

De tuin radio staat weer dusdanig hard dat we genoodzaakt zijn mee te luisteren.
Inmiddels maar weer naar binnen verhuisd.

:cry::nauseated_face:

2 likes

O, dat is zo hatelijk! Ik heb dat met mijn directe buren, hoewel ik zeker weet dat ze er huizen verderop ook van kunnen meegenieten. Zodra de zon een beetje schijnt gaan ze ā€œlekker buiten levenā€. Allemaal leuk en aardig, maar cóntinu moet de muziek aan. Op een behoorlijk geluidsniveau. Doe eens niet :frowning: Geluid houdt niet op omdat er een schutting staat he.

6 likes

De achterburen hier zijn hun hele tuin aan het verbouwen

3 likes

Precies dit. Om te janken.

Deze mensen doen het overigens zowel met mooi als slecht weer. Zelfs met die harde wind van laatst zaten ze in het hok.

Hier al vaker gepost over de blafoverlast van mijn buren. Het ging een tijdje goed en de hond werd niet meer alleen gelaten. Tot nu want hij is alweer een kwartier aan het huilen en blaffen :smiling_face_with_tear:.

4 likes

Ik ben zo moe en er komt amper iets uit m’n handen. En ben dan vandaag thuis aan het werk in de wetenschap dat de stilte betekent dat m’n buren lekker liggen te snurken. Terwijl ZIJ de reden zijn dat ik amper geslapen heb :mad:

Dat vraagt voor belletje trek.

3 likes

Die staat uit :mad: En ik gooi zo belabberd dat eieren eerder op m’n eigen ramen belanden.
(En is zonde. Ze zijn nog niet rot. De eieren. Niet de buren. Gvd)

2 likes