Burenergernissen #2

Project x is al hele avond van start en het is pas 22.00 uur. Kind slaapt gelukkig wel erdoor heen.
Gaat een lange nacht worden.

Dat gedreun van de bass werkt zo op mn zenuwen. Als om 1 uur nog zo is ga ik wel wat van zeggen.
Hoop eigenlijk dat daarvoor richting het centrum gaan om daar verder te feesten. Denk het alleen niet.

Edit : ze zijn nu na 5en nog bezig. Muziek en lawaai op zo’n volume dat je net nog hoort maar niet meer zo hard door alles heen. Gelukkig houden mn oordopjes dit tegen.

Ben echt oud, moet niet denken aan zo’n lang feestje

4 likes

Mijn buurman heeft zijn tweemaandelijkse stofzuigsessie. Ik vraag me echt af hoe je in vredesnaam zo lomp stofzuigt dat je het voor elkaar krijgt dat de spiegel van je buurvrouw (die van mij dus) tegen de muur aan loopt te klapperen

1 like

Onze nieuwe buren zijn echt van die vage kluizenaars. Ze werken beide in de ict, maar dan thuis. Zij heeft zo’n hoog Calimero stemmetje die ze continu opzet om te lopen jammeren over van alles waardoor hij als een gefrustreerde Tarzan gaat zitten schreeuwen. Had vandaag online les en kon me gewoon niet concentreren omdat ze weer eens aan het ruziën waren. Die 2 zijn echt mijn becs.

1 like

Mijn buurman staart me non stop aan wanneer ik in de tuin bezig ben… Hopelijk binnenkort iets van een schutting plaatsen :persevere:

3 likes

Zo jammer dat wij niet kunnen genieten van onze royale achtertuin door de geluidsoverlast van de buren van 2 huizen verderop.

De tuin radio staat weer dusdanig hard dat we genoodzaakt zijn mee te luisteren.
Inmiddels maar weer naar binnen verhuisd.

:cry::nauseated_face:

2 likes

O, dat is zo hatelijk! Ik heb dat met mijn directe buren, hoewel ik zeker weet dat ze er huizen verderop ook van kunnen meegenieten. Zodra de zon een beetje schijnt gaan ze “lekker buiten leven”. Allemaal leuk en aardig, maar cóntinu moet de muziek aan. Op een behoorlijk geluidsniveau. Doe eens niet :frowning: Geluid houdt niet op omdat er een schutting staat he.

6 likes

De achterburen hier zijn hun hele tuin aan het verbouwen

3 likes

Precies dit. Om te janken.

Deze mensen doen het overigens zowel met mooi als slecht weer. Zelfs met die harde wind van laatst zaten ze in het hok.

Hier al vaker gepost over de blafoverlast van mijn buren. Het ging een tijdje goed en de hond werd niet meer alleen gelaten. Tot nu want hij is alweer een kwartier aan het huilen en blaffen :smiling_face_with_tear:.

4 likes

Ik ben zo moe en er komt amper iets uit m’n handen. En ben dan vandaag thuis aan het werk in de wetenschap dat de stilte betekent dat m’n buren lekker liggen te snurken. Terwijl ZIJ de reden zijn dat ik amper geslapen heb :mad:

Dat vraagt voor belletje trek.

3 likes

Die staat uit :mad: En ik gooi zo belabberd dat eieren eerder op m’n eigen ramen belanden.
(En is zonde. Ze zijn nog niet rot. De eieren. Niet de buren. Gvd)

2 likes

Even lawaai maken, stofzuigen, muziek aan ofzo?
Ik weet niet hoe gehorig het is.

1 like

Ja dat werkt meestal wel hoor. Het is best gehorig. Heb alleen zelf niet zo’n zin in lawaai maken vandaag dus zit nu met noicecancelling op om hun stilte niet meer te hoeven horen :melting_face:

4 likes

Openen en de inhoud verkopen :no_mouth:

10 likes

Buiten zetten, gaat vanzelf een keer regenen

8 likes

Als ze het niet wil zou ik ook wel benieuwd zijn wat erin zit en of het waarde heeft. :wink:

4 likes

Retour sturen
:fu:

5 likes

Is 08:40 op zondagochtend een normale tijd om keihard muziek op te zetten?

• Ja, kan gewoon
  • Zeker niet

0 stemmers

Ik vind dit echt super irritant en vroeg maar misschien overdrijf ik.

4 likes

Keiharde muziek vind ik nog een beetje vroeg, maar het is wel een tijdstip waarop gewonen leefgeluiden moeten kunnen.

6 likes