Burenergernissen #2

Hahahha ja sorry ik ben 29 maar zal nooit begrijpen hoe je van zulke muziek kunt genieten

2 likes

Ja ik snap echt niet wat die mensen allemaal doen. Je wordt toch zelf ook helemaal gek van dat geluid als je er zo lang mee bezig bent?

5 likes

Dacht even dat je mij opriep :eyes:

3 likes

Hier elke zomer weer, zodra het lekker weer is ergens in de huizen achter ons mensen die meerdere keren per week een feest geven heel de dag en nacht door.

Nu dus ook. Of ik kan niet slapen door de hitte, of ik kan niet slapen omdat mensen om 1 uur snachts op vol volume muziek op hebben staan :smiling_face_with_tear:

5 likes

Oh fijn, het is tijd voor karaoke.

5 likes

Hier ook vannacht en Ooooh wat hadden ze een lol
Laat me met rust :rage:

3 likes

Hier ook. Ik had de ventilator aan als tegengeluid voor de muziek, niet omdat het warm was want dat viel best mee. Het is elk weekend raak in de zomer maar ik weet nog steeds niet waar het nou precies is.

2 likes

Ik vind echt dat wanneer je kinderen hebt je ze niet voor 9.00 in de tuin kunt laten spelen. Tenzij ze stil zijn.

De kinderen van de buren lopen al vanaf 7.00 in de tuin te gillen :weary:

18 likes

Ik voelde me heel zuur, maar ik deel jouw mening zo! Gisteren zo veel gekrijs in de tuin achter ons, gingen ze om 8 uur naar binnen, ja vriend dan ben ik dus al een uur wakker geschreeuwd. Ik heb er nog niks van gezegd, maar ik vind het echt aso. Als je ze laat buitenspelen, laat ze niet hun longen uit hun lijf schreeuwen.

3 likes

Haha hier moest ik precies aan denken toen ik om 07:20 in de tuin zat met m’n kindje :rofl: gelukkig gilde die niet.

4 likes

Hier vanochtend ook wakker geworden van een luid kind in de tuin naast mij aarghhh. En gisterenavond een gillend kind in een andere tuin. Ze bleef maar gillen en schreeuwen. (Geen ruzie o.i.d. was wel ‘gewoon’ aan het spelen) maar dat die ouders daar dan niet wat van zeggen?! Onbegrijpelijk.

2 likes

Ja echt vervelend. Heb de de buurman een vriendelijk appje gestuurd en hij gaat erop letten.

3 likes

Hier stonden de buurkinderen vanochtend om 6.15 aan de deur om te vragen of mijn zoontje kwam spelen :slightly_smiling_face:. Hun vader lag gewoon nog te slapen.

19 likes

Ik snap de frustratie maar geef die kids eens ongelijk met die hitte haha. Denk dat de ouders ze ook graag naar buiten willen hebben

3 likes

Dat snap ik, maar het gaat meer om het geluidsoverlast. Ik mocht vroeger absoluut niet schreeuwen of gillen en dat deed ik ook niet. Daar kan je als ouder op zijn minst wel even op letten

22 likes

Ja maar ze hoeven niet te schreeuwen toch? Mocht ik vroeger ook niet en mijn kind nu ook niet. Kun je ze prima leren.

6 likes

Goed geheugen

10 likes

Haha ja ik hoor dit zo vaak mensen zeggen en ik heb zelf ook die illusie maar dat kan nooit kloppen

9 likes

Nou mijn kind is heus wel eens luid maar dat gegil was ik heel snel klaar mee, dan ga je naar binnen
En mijn ouders waren niet anders daarin

3 likes

Kinderen moet je zien, niet horen :grin: :joy:

6 likes