Ze vroeg of we het zwembad voller wilde laten lopen zodat die straal onder water zit. Mijn vriend trekt haar beter en zei prima. Hij zei wel dat we de pomp wel elke dag aanzetten en dat we eenmaal kinderen hebben die spelen en zwemmen. Dat we er zoveel mogelijk rekening mee houden maar dat het kan voor komen ivm spelen en verdamping van de zon dat die straal er weer ff boven zit. Hij tackelde ook meteen het volgende: dat het kan zijn dat er misschien wat water/spetters over de schutting zouden kunnen komen wanneer de kinderen spelen maar dat we wel in de gaten houden dat er normaal gespeeld wordt en niet overdreven geschreeuw enzo. Dat laatste snap ik dan wel want ik hou ook niet van herrie en continu gillen/schreeuwen in de tuin en ze hoeven ook niet onnodig water over de schutting te gooien oid.
Ik denk gewoon: zeik niet zo. We hebben hem de afgelopen 3 jaar niet neer gezet dus het is niet zo dat ze hier jaarlijks last van heeft. Alleen als wij niet zeker weten of we op vakantie gaan zetten we hem neer zodra het warm wordt zodat we niet elke dag naar het water hoeven.
Edit: Oh en ik wil echt niet zeggen dat ik de perfecte buur ben, dat ik alles goed doe en dat mijn kinderen nooit gillen enz enz maar sorry, ik vind dit echt zeikerig. Je woont niet km van elkaar vandaan dus je hoort wel eens wat en irriteert je wel eens aan dingen maar ja, dat is het leven denk ik dan