Ik zou zelf heengaan en vragen waarom ze het nodig vind om de honden van streek te maken door steeds aan te kloppen wanneer je niet thuis bent. Als ze dan begint over blaffen de beelden laten zien van je chillende honden en mededelen dat ze moet ophouden. Dikke doei.
Precies dit
Ze heeft mijn vriend aangesproken, die helemaal klaar is met haar.
Hij gaf wel aan dat het was alsof hij tegen een muur aan het praten was, dus denk niet dat ze snapt dat ze met haar gedrag haar eigen probleem veroorzaakt ![]()
Hondjes liggen nu trouwens keihard te chillen bij mij op de bank, heb ze extra snackies gegeven en ze zullen moe zijn van gisteren
Is ze eenzaam denk je? Want het is wel raar om voor reuring te zorgen waar die er niet is.
Wonen er ook geen andere honden rondom haar woning waarmee ze jouw honden kan verwarren? Ik hoor ook honden van de buren naast mijn buren. Een heel huis ertussen en toch hoor ik die blaffen. Niet dat ze daar dan maar moet kloppen en klagen maar dat zou het misschien wel verklaren dat ze langs komt terwijl jouw honden niks doen.
Er gaaf hier ergens in het gebouw een vrouw echt heeeelemaal uit dr naad. Laatst ook al (om 1 uur ‘s nachts). Echt krijsen, met deuren smijten en volgens mij is ze ook met spullen aan t gooien. En dan is het even stil en dan wordt ze weer ergens kwaad om. Arme man/vriend.
Misschien is die partner wel het hele probleem? Lijkt me dat vrij weinig mensen voor hun plezier zo gaan krijsen en schreeuwen.
Ja true zou inderdaad ook kunnen
Hoe weet je dat ze een relatie heeft?
Niet alles is de schuld van een (mannelijke) partner.
Waar zie je mij dat zeggen?
In je post waar je een partner benoemd als probleem.
Ik moet wel erbij zeggen dat je het stelde als een vraag en niet als een feit dus dat moet ik even nuanceren.
Klopt, ik geef het als suggestie niet als feit. Dit omdat de poster arme vriend/man zegt.
Nou vaak wel
Er zijn al een paar dagen bezichtiging in een appartement in het pand waar ik woon, maar vanmiddag zijn alle mensen zo luidruchtig?! Heel hard schreeuwen op de gang, om de paar minuten wordt er een deur of raam dicht gesmeten (dat dreunt door het hele gebouw door) en wat doe je ook echt de hele tijd? En er stond net iemand op mijn deur te kloppen ja mag ik even bij jou kijken eehm nou nee
Hopelijk wordt niemand van deze mensen het ![]()
Huh waarom zouden ze bij jou moeten kijken, ze hebben toch een bezichtiging dus kunnen gewoon binnen kijken bij de woning waarin ze geïnteresseerd zijn?
Ja geen idee? Misschien om te kijken hoe het ingericht is? Maar dan alsnog raar want bedenk dat even zelf ![]()
![]()
Ze was dus al bij de gewone bezichtiging geweest.
Ik had mijn deur ook maar op een klein kiertje en zei nee ik ben aan het werk.
Hahahaha fucking droog sorry ![]()
![]()
Je had ze meer moeten afschrikken hahah stel je voor dat wordt 1 van je nieuwe buren
Hahaha ja ik zit nog steeds van dat was echt raar ![]()
@chasingrainbows ik heb er heel even aan gedacht om keihard te gaan springen of wat pannen op de grond te laten stuiteren ![]()
Maar toen dacht ik misschien denken deze lawaai mensen dat het normaal is en dat iedereen hier herrie maakt, dus geen goed plan.