Zoiets zou echt verboden moeten kunnen worden ![]()
Zo ontzettend lelijk! Ik woon ook in een groene straat en heb altijd wel de illusie dat een groene straat ook groene mensen aantrekt haha. Maar dat is volgens mij niet altijd zo.
Dit zou zoveel fijner zijn, ondertussen via mijn werk al in drie gemeentes gezien waar mensen naar de groene villawijk gaan verhuizen en direct alles gaan proberen te ontbossen. Natuurlijk zijn ze dan ook nog gepikeerd als er handhaving op af komt.
Bij mij in de straat geldt in elk geval voor de koopwoningen dat 2/3 van je voortuin groen moet zijn. De invulling daarvan door de mensen die hier zijn komen wonen is 3/3 grijze stenen met een olijfboom in pot of 2/3 kunstgras en 1/3 stenen.
Één huis heeft letterlijk beton laten storen ![]()
Oh jemig die olijfboom in een pot op een grindbed ja. Als die er komt ga ik echt huilen.
Ik woon in een huis waarin 4 kleine studios zitten en de persoon waar ik een halletje mee douchet heel weinig (hebben we een keer over gehad, 1x per 2 dagen 4 minuten) en dat halletje stinkt zo ontzettend erg. Fucking goor
Die ze dan in de winter niet beschermen en dan dood gaat. Ik zie dat zo vaak hier in de buurt.
hmm 1x per 2 dagen 4 minuten douchen ga je echt niet meteen van stinken hoor… dan doe je wel iets anders geks als je hal zo stinkt
Ik douche minder🤐
Het stinkt echt naar mensenbouillon dus deze gozer doet iets geks, het was ook weg na een week toen hij 3 weken op vakantie was
Rookt ie (wiet)?
Kan ook liggen aan jezelf niet goed afdrogen, geen deodorant gebruiken, kleding niet/niet goed wassen, kleding te lang dragen, bepaalde huidaandoeningen etc.
Nee. Rookt ook niet
Waar het ook door komt, wel echt klote. Dat kan zooooo stinken
Jeffrey dahmer vibes ![]()
Haha ja misschien is het iemand die dieren opzet en ligt zijn hele huis vol dooie beesten ![]()
In vier minuten kun je prima jezelf insoppen en schrobben. Het zijn vaak ongewassen kleding die heeel erg kunnen stinken. Sommige mensen denken dat ze een week dezelfde trui kunnen dragen…
Ik had een collega die gewoon een week lang hetzelfde shirt droeg en die geur was zó leip
Ja of wel wassen maar in een stinkende wasmachine of niet goed laten drogen waardoor het alsnog muf ruikt ![]()
Ja of douchen zonder in te zepen? Dan meuren je oksels en intieme delen alsnog hoor.
Om de reacties voor te zijn: Ik heb zelf een gevoelige huid en last van eczeem maar zjjn genoeg producten waarmee je jezelf toch goed kan wassen.