Zelf hebben ze altijd àlles potdicht zitten, want luchten hebben ze nooit van gehoord.
Oeh, ik zou dat best creepy vinden als m’n buren dat bij mij in de gaten zouden houden of ik dat doe. ![]()
Zelf hebben ze altijd àlles potdicht zitten, want luchten hebben ze nooit van gehoord.
Oeh, ik zou dat best creepy vinden als m’n buren dat bij mij in de gaten zouden houden of ik dat doe. ![]()
Nou het valt gewoon op. Gordijnen potdicht en ook nooit een raam open. We wonen maar in een klein straatje.
Dat zou voor mij juist een reden zijn om de gordijnen dicht te houden, buren die alles in de gaten houden.
Gelukkig woon ik in een flat waarbij de buren mijn ramen niet zien
Wat een aanstellerij. Je hoeft echt geen gluurder te zijn om te zien dat bij een huis altijd alles dicht zit. Als je elke dag ergens langs loopt, kunnen dingen opvallen.
Maar voor deze ergernis dat iemand last heeft van frituurlucht is het precies nul relevant.
Nou ja of wel, want ze hebben zelf zo dus nooit last van de frituurlucht? En staan er dan misschien niet zo snel bij stil dat anderen dat wel hebben?
(mijn buren die de bbq aan zetten terwijl ik mijn ramen open heb is ook een grote ergernis van me dus ik snap OP wel
)
Waarom niet? Ze frituren zelf in de schuur om de lucht niet binnen te krijgen, hebben zelf altijd alles potdicht zitten, dus luchten ook niet, dus de lucht komt ook niet bij ze binnen. Maar wij, die wel de boel luchten zitten dus in de stank van een ander.
Maar hoe weet je dan dat ze in de schuur frituren vanwege de stank? Misschien frituren ze wel in de schuur omdat er binnen geen ruimte voor is of vanwege vetspetters ofzo. Ik zou gewoon een keer aanbellen en een praatje maken. Het zijn je buren, dus ik neem aan dat je ook wel redelijk kan inschatten op welke manier je dit moet aanvliegen zonder meteen een burenruzie te hebben?
Omdat we buurman tegen zijn vriend hebben horen schreeuwen dat ie de achterdeur dicht moest doen omdat anders de stank binnen kwam? En burenruzie? Ik baal er gewoon van dat die vieze lucht in de slaapkamer hangt, denk dat jij er zelf ook niet op zit te wachten? Dus als ik ze zie vraag ik of ze ook de schuurdeur willen dichthouden omdat we anders allemaal last hebben van de stank.
Veel mensen frituren toch in de schuur vanwege de geur? OP zegt nota bene dat ze zelf binnen zo’n last heeft van de geur die haar huis binnenkomt… 1+1 = ?
Oh ik las ‘blijkbaar’ en daaruit maakte ik op dat ze dit nog niet zeker wist. Nu blijkt dat ze haar buurman heeft horen zeggen dat de deur dicht moest vanwege de stank, mijn excuses dat ik het verkeerd had opgevat.
Hmm nee, wij hebben geen last van frituurlucht maar wel van bbq-lucht en wietlucht. Ah fijn, nou hopelijk tref je ze dan binnenkort en hebben jullie geen last meer van frituurlucht in jullie huis.
Kwam de buurman toevallig tegen toen ik thuis kwam en even kort gesproken. Maar hij kon wel begrijpen dat het vervelend is om die geur in huis te hebben, helemaal op de slaapkamer want ‘daarom houden ze de boel immers zelf ook dicht’ zoals ie zelf zei.
Maar gaan ze er wat aan doen??
Ja ze gaan de schuurdeur dichthouden, die stond normaal open tijdens het bakken waardoor de walm direct naar buiten ging. Onze schuren staan vrij kort op het huis. Maar in elk geval fijn dat ze er rekening mee houden.
Ergens in de straat gaat sinds een paar dagen om de 15 minuten een harde bromtoon af, maar echt zo hard. Ik lig er gewoon al de hele nacht wakker van. Heb geen idee welke buur het is, maar zo irritant. Zij moeten dit toch zelf ook kunnen horen zou je denken