Burenergernissen #2

Wonen wij in dezelfde straat? :sweat_smile:

5 likes

Wat is het probleem? Met die hitte ga je het toch niet overdag doen

5 likes

Dat is zelfs slecht voor het gras :smiling_face_with_tear:

4 likes

Weer dezelfde ergernis als vorig jaar… Ik begrijp echt niet waarom je je kinderen om 7.00 uur ’s ochtends hamertje tik laat doen, laat gillen en op de trampoline laat springen in de tuin. Baal er gewoon zo erg van dat ik daardoor gewekt wordt op m’n vrije zondag :sob:

7 likes

Vreselijk ja. Ik zou er even wat van zeggen, heb ik vorig jaar ook gedaan en daarna heb ik er geen last meer van gehad.

6 likes

Ons kind mag echt pas rond 9u naar buiten in ‘t weekend en dan nog voel ik me soms bezwaard :dizzy_face:

2 likes

Wat is er mis met hamertje tik :sob: ik heb in mijn klaslokaal. De jongste kleuters zijn er dol op.

1 like

Toch niet on 7 uur ‘s ochtends?

10 likes

Zoveel lawaai geeft dat echt niet dat je daar als buren over klaagt

1 like

Bij ons nog later.

In de tuin? Natuurlijk wel! Het lijkt dan net alsof ze bij jou in de slaapkamer staan te hameren.

7 likes

Geloof me, het is inderdaad net alsof ik ernaast lig want het galmt door al die aangrenzende tuinen

4 likes

Oooh deze snap ik wel ja. Ik dacht bij hamertje tik aan dit en kon me al moeilijk voorstellen dat dat zo’n enorm lawaai maakt.

550x500

9 likes

Moet je ook niet in je tuin doen om 7.00 uur. Hou je kinderen gewoon binnen tot een redelijk tijdstip.

30 likes

Ja dit is ook waar ik aan dacht.

2 likes

Vuurkorfen buiten. Met dit warme weer. Vieze lucht en de lucht ruikt extra vies dus volgens mij hout met verf ofzo.

Alles stinkt zo snel.

9 likes

Vreselijk! Dit is de grootste hobby van mijn buren.

3 likes

Of zo’n oliebrander :smiling_face_with_tear:

Waarschijnlijk ben ik nu de ergernis van de buren. De peuter is al vanaf 2:00 wakker en KRIJST de boel bij elkaar. Omg.

1 like

Oh walgelijk. Wil je ‘s avonds eindelijk even luchten kan het niet omdat buren gezellig bij het vuur zitten, aka de hele lucht van de buurt verontreinigen. Snap niet dat het nog steeds niet verboden is in woonwijken.

13 likes

De overbuurjongen heeft nog steeds vrienden in de tuin zitten en ze praten LUID :sob::sob:. Ik kijk vanuit mijn balkon op hun tuin. Het is gewoon donderdagavond: doe even fucking normaal man.

1 like