Burenergernissen #2

Niet per se een ergernis maar meer grappig en cringe tegelijk… Mijn buren, een stel, jaar of 25 denk ik, hebben een hottub in de tuin. Daar zitten ze eens in de zoveel tijd in met vrienden. Maar dus de vrouw met haar vriendinnen, en op een andere dag de man met zijn vrienden. Voorafgaand een BBQ en wat drankjes, dus tegen de tijd dat ze in die hottub zitten zijn ze behoorlijk loslippig. En ze hebben het dan áltijd over hun relatie, seks en toekomstplannen. Het is echt pijnlijk hoe ze niet op 1 lijn zitten :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

42 likes

Ik zou hier echt van genieten die gesprekken aanhoren hahahaha

26 likes

Ik doe ook altijd alsof ik heel druk bezig ben (ik ben ook oprecht aan het tuinieren, zie moestuintopic haha), met oortjes in, maar ik heb echt niet altijd muziek op staan :shushing_face:

24 likes

Ik zou hiervoor expres heel stil in de tuin gaan zitten met een wijntje

19 likes

Ik ben meteen invested. Wat wil zij en wat wil hij?

68 likes

Vertel meer

6 likes

Ja heel heterotypisch eigenlijk, best sneu. Zij is heel blij met haar rustige stabiele relatie, heeft het over kinderen krijgen e.d. Nu nog niet, maar dat ze dat wel met hem zou willen in de toekomst. Hij vind haar heel leuk, maar ook wat saai soms. De enige keren dat ze gedoe hebben is als hij aangeeft wat meer spanning in de relatie te willen. Heeft het dan met vrienden over trio’s en daten e.d.

18 likes

Wat een treurnis eigenlijk ook, en dan ben je 25 (ish) :sob:

Ik wacht eigenlijk op het moment dat zij overstag gaat voor een trio, maar dan wel graag met een andere man (die ze al op het oog heeft).

15 likes

Nou precies, dat zou goed voor hem zijn. Kijken wie er dan saai is

2 likes

Lol waarom is de ‘oplossing’ voor droevige heteromannen altijd een trio. Je kunt één vrouw amper laten klaarkomen Jeroen, hoezo moet er een tweede bij.

79 likes

Ja en zeker alleen een vrouw die mag meedoen aan een trio

Ook echt het beeld wat ik heb van mensen met een hottub in de tuin.

20 likes

Ja lijkt me echt leuk om te zeggen “oh leuk een trio, zullen we dan Jan of Kees vragen?”

24 likes

Haha ja meteen zijn beste vriend noemen als suggestie!

17 likes

Kleine ergenis, want de buur is verder aardig, maar ik heb sind kort een nieuwe bovenbuurman. Toen het een tijd geleden zo stormde lagen de volgende dag zn shorts in mn tuin. Vandaag kom ik thuis na een dag weg geweest te zijn en ligt er een handoek in de tuin. Geen groot leed, maar man koop wasknijpers.

(Ben benieuwd wat er volgende week ligt)

3 likes

Hahaha ik was jouw overbuurman, heb ooit uit wanhoop met een touw en een kledinghanger mijn broek van mijn onderbuurman z’n balkon gevist :rofl:

10 likes

YES de hottub gaat weer aan. Ik weet wat ik doe vanavond :grimacing:

10 likes

Dat wordt weer “tuinieren”!

https://www.google.com/aclk?sa=L&ai=DChsSEwixxKyhhcaVAxWGqIMHHYmUFQ0YACICCAEQDxoCZWY&co=1&gclid=EAIaIQobChMIscSsoYXGlQMVhqiDBx2JlBUNEAkYCCABEgJk6PD_BwE&cce=1&sig=AOD64_2P9OdELIbVKR7PxWvCFyeWUx-eSg&ctype=5&q=&ved=2ahUKEwjNxKihhcaVAxVQgP0HHXhBGDEQ8w4oAHoFCKkCEAE&adurl=

38 likes

Ik wist niet wat ik verwachtte toen ik op deze link klikte, maar dit is perfect.

19 likes

Bingo! Zo voorspelbaar… het gaat over dildo’s, kont scheren, en massages met happy endings. Echt mannen :nauseated_face:

10 likes

Hoe wist je dat dit bestond :joy: ik proestte het uit

1 like