Oh jeez dit wist ik niet!
Ik verander maandag m’n wachtwoord wel…
Wachtwoord veranderen is inderdaad de trick!
Sorry, wil niemand panisch maken wat betreft dit soort zaken. Maar better safe than sorry
Ah ik vind het juist heel aardig van je! Ik had het denk ik ook gedeeld hoor in jouw geval. Maar wachtwoord veranderen maandag kan idd geen kwaad.
Kun je ze niet inderdaad bij de weg zetten of melden bij de gemeente dat er een hele poos twee ‘vreemde’ containers in de openbare ruimte staan? Misschien worden ze wel opgehaald. Echt onbeschoft van je buren… Vooral als het warmer wordt.
Ik had laatst, toen mijn buurman een storing had, een gast inlog aangemaakt in mijn modem en die gelijk weer uitgezet toen hij weer eigen internet had. Ik denk dat zoiets wel veilig(er) is? Dus miss een tip voor de volgende keer
Echt waar, mijn onderbuurman waar ik zó vaak geluidsoverlast (muziek) van heb was dit weekend ein-de-lijk een keer stil ipv muziek tot makkelijk 5 uur 's nachts. Dus wij blij.
Zet die idioot serieus NU de muziek aan??? Echt rot een eind op doe het dan tenminste 's middags. Ik snap dit zo niet he, is toch gewoon basic fatsoen. Zo kwaad
Al vaker gepost maar die muziek van de mensen die de buren inhuren. Eerst ene directe buur, toen de andere kant. En nu weer 1 verder. Radio staat zo hard, hoor door mn noisecancelling met muziek aan. Kan niet eens uitzieken in bed.
Buren zelf zijn nooit aanwezig omdat het huis nu nog onbewoonbaar is. Ze zijn al sinds voor de kerst bezig en lijkt ook niet op te schieten.
Bouwgeluiden kan ik begrijpen, noodzakelijk, maar ook nog die radio erbij.
Kunnen we van geluidsoverlast spreken wanneer je Shazam van de bovenburen door de muren heen muziek herkend?
Nogmaals bellen dat de gewoon langs moeten gaan? Het kan toch niet zo zijn omdat zij niet willen meewerken dat de instanties dan maar niks doen.
Gaat vanochtend het kind van de bovenburen heel de tijd voor niks bij mij aanbellen terwijl ik nog lag te slapen
Blijven ze dat doen ook als je nee zegt? Wat raar
Huh, gewoon: mag ik snoep?
Dan zou ik reageren met: ga maar aan je eigen moeder vragen
Bij ons ook! Heel raar. Hier hield het op nadat we zeiden dat ze van ons geen snoepje krijgen als dat van hun eigen ouders ook al niet mocht.
Ja dat doen ze hier ook. Eerst gewoon random, daarna voor giro555
Ja dat laatste wordt nu vanuit scholen gestimuleerd.
Ik gaf kinderen daarvoor ook wel eens gewoon onze lege flessen hoor, als een soort heitje voor karweitje. Zie daar niet echt iets verkeerds in.
Beetje een vorm van bedelen misschien (los van 555 dan he)
Mwah bedelen zou ik het niet noemen want er staat wel een tegenprestatie tegenover (ze moeten naar de supermarkt om de flessen in te leveren). Hier komen de kinderen wel eens vragen of ze glas kunnen wegbrengen. Ik stimuleer heitje voor karweitje graag, vind het wel een gezonde manier van wat geld verdienen. Alleen de irritante kinderen die ondanks meerdere keren vragen blijven voetballen in het steegje naast ons huis krijgen nee te horen
Ik heb een buurvrouw die ongelofelijk nieuwsgierig is. Op zich is dat geen probleem, maar ik heb er geen tijd en zin in om haar op de hoogte te houden. Vanochtend was ik op het punt om weg te gaan naar mijn werk met de fiets. Staat zij op de oprit.
’Ga je naar je werk?’
’Wat voor werk doe je?’
Ondertussen staat ze bijna in mijn eigen huis, om daar te wroeten. Had haar afgekapt met ‘Sorry geen tijd’. Ze gebruikt ook haar hondje als excuus om binnen te wurmen, want die is zo nieuwsgierig. Juist ja
De buren hebben kippen. Nou prima, ook al woon je midden in de stad, maar ze maken af en toe zo’n takkegeluid. Ik denk als ze een ei leggen ofzo? Maar ik word er gestoord van.
Hahaha ben je serieus?
Ik vind dit wel overdreven, heitje voor een karweitje bestaat echt al zo lang ik me kan heugen. Vind er persoonlijks niks armoedig of geks aan mits ze niet elke dag voor je deur staan.