Ja slaapgebrek maar ook de stress als je net in slaap valt en je weer wakker wordt gehuild. Ik kreeg er altijd instant hartkloppingen van.
Staan er geen nummers op de containers? Zou ze gewoon ergens anders neerzetten.
Parkeren lijkt me idd rot met mensen die in jullie wijk weer parkeren. Die man staat waarschijnlijk hele dga voor het raam.
De buurjongen kwam mân wifiwachtwoord vragen en ik had het gewoon gegeven, maar toen laadde het forum niet eens meer?
Heb de router een half uurtje uit gedaan en nu kan ik alles weer
Wat stom dat ze ze verwijderd hebben. Ik zou dan gewoon aan de kant van de weg zetten net zoals ze opgehaald moeten worden
Bij mn ouderlijk huis woont ook zo iemand die een parkeerplek claimt en kijkt hele dag uit raam als iemand anders erop staat en zet dan snel zijn auto er neer. Echt geen leven die man.
Dit alsjeblieft noooooit doen. Je kan best veel als je de router in kan
Omdat alle appartementen net opgeleverd zijn en hij zei dat zân internet na het weekend wordt aangesloten. Zag er geen kwaad in.
@Missuni shit wat dan? Ik weet van vriendinnen dat ze ook het internet deelden met hun buren dus ik dacht ik ben een goede buurvrouw Helpt wachtwoord veranderen?
Onder andere:
- mensen kunnen onder jouw âvlagâ illegale dingen doen, waardoor jij in de problemen kunt komen
- bestanden en gekoppelde apparaten kunnen ze makkelijker in
- het is veel makkelijker om via je router virussen te verspreiden in jouw netwerk
Maar misschien nog wel het belangrijkste is dat het mogelijk is om berichten en inloggegevens te onderscheppen.
Ervan uitgaande dat je buur dit niet doet, is er natuurlijk niks aan de hand. Maar die buurman/vrouw deelt het wachtwoord misschien weer met zijn of haar bezoek en voor je t weet gaat het een eigen leventje leiden.
Oh jeez dit wist ik niet!
Ik verander maandag mân wachtwoord welâŠ
Wachtwoord veranderen is inderdaad de trick!
Sorry, wil niemand panisch maken wat betreft dit soort zaken. Maar better safe than sorry
Ah ik vind het juist heel aardig van je! Ik had het denk ik ook gedeeld hoor in jouw geval. Maar wachtwoord veranderen maandag kan idd geen kwaad.
Kun je ze niet inderdaad bij de weg zetten of melden bij de gemeente dat er een hele poos twee âvreemdeâ containers in de openbare ruimte staan? Misschien worden ze wel opgehaald. Echt onbeschoft van je buren⊠Vooral als het warmer wordt.
Ik had laatst, toen mijn buurman een storing had, een gast inlog aangemaakt in mijn modem en die gelijk weer uitgezet toen hij weer eigen internet had. Ik denk dat zoiets wel veilig(er) is? Dus miss een tip voor de volgende keer
Echt waar, mijn onderbuurman waar ik zĂł vaak geluidsoverlast (muziek) van heb was dit weekend ein-de-lijk een keer stil ipv muziek tot makkelijk 5 uur 's nachts. Dus wij blij.
Zet die idioot serieus NU de muziek aan??? Echt rot een eind op doe het dan tenminste 's middags. Ik snap dit zo niet he, is toch gewoon basic fatsoen. Zo kwaad
Al vaker gepost maar die muziek van de mensen die de buren inhuren. Eerst ene directe buur, toen de andere kant. En nu weer 1 verder. Radio staat zo hard, hoor door mn noisecancelling met muziek aan. Kan niet eens uitzieken in bed.
Buren zelf zijn nooit aanwezig omdat het huis nu nog onbewoonbaar is. Ze zijn al sinds voor de kerst bezig en lijkt ook niet op te schieten.
Bouwgeluiden kan ik begrijpen, noodzakelijk, maar ook nog die radio erbij.
Kunnen we van geluidsoverlast spreken wanneer je Shazam van de bovenburen door de muren heen muziek herkend?
Nogmaals bellen dat de gewoon langs moeten gaan? Het kan toch niet zo zijn omdat zij niet willen meewerken dat de instanties dan maar niks doen.
Gaat vanochtend het kind van de bovenburen heel de tijd voor niks bij mij aanbellen terwijl ik nog lag te slapen
Blijven ze dat doen ook als je nee zegt? Wat raar
Huh, gewoon: mag ik snoep?
Dan zou ik reageren met: ga maar aan je eigen moeder vragen
Bij ons ook! Heel raar. Hier hield het op nadat we zeiden dat ze van ons geen snoepje krijgen als dat van hun eigen ouders ook al niet mocht.