Eigenaar van de kinderen
love it
Hebben ze geklaagd tegen de campingeigenaar en die kwam dat tegen jullie zeggen? Of kwamen ze naar jullie toe?
Hahaha ja de eigenaar van de kinderen inderdaad!
@weetikveel ze kwamen klagen tegen de campingeigenaar toen wij net wegliepen en toen hebben we afgeluisterd ![]()
Noem me flauw, maar ik zou zelf niet eens ergens anders gaan zitten. Rond een uur of half 10 zal ik m’n volume beperken, rond een uur of half 11 wordt het richting ASMR volume, maar als daar een kleine uitschieter tussen zit nog steeds geen man over boord. Rond 11 uur zullen ze enkel nog de tent rits horen open of dicht gaan. Maar om 9, sorry maar daar doe ik echt niks mee. Wel met disclaimer dat het volume van mij / ons niet overdreven absurd is waardoor het net een feest lijkt.
Mijn onderbuurvrouw zit vaak op haar balkon vrij luid op speaker te bellen en nu de ramen wagenwijd openstaan is dat extra irritant.
M’n onderburen zijn al sinds vanmorgen 8 uur de heg aan het snoeien en ik lig met een zieke kater op de bank en het is zoooo’n irritant geluid ![]()
telkens 30 sec die schaar aan en dan weer stoppen. Heb alles open zodat het af kan koelen maar wil gewoon lekker in alle rust brak zijn!!
Ik ben hier het leed natuurlijk want zij mogen gewoon lekker snoeien haha maar vind het irritant dat dit op m’n uitbrak dag gebeurd die ik tevens had ingepland ook
Dat is in mijn nieuwbouwwijk: er zijn beperkt parkeervakken in de straten (gewoon één rij file parkeren), verder brede stoepen en bomen etc. En dan aan de randen van de wijk zijn grote parkeerplekken. Zoveel mensen zeiken over dat er te weinig parkeerplekken zijn, mensen zetten hun auto’s op die brede stoep etc, met de gemeenteraad verkiezingen de vvd zo: “meer parkeerplekken!!”
Terwijl er echt ruimmmmmm plek in die parkeerplekken aan de rand van de wijk is he
en dat is misschien… twee minuten lopen? Drie als je pech hebt?
Natuurlijk, ik kijk ook altijd eerst of er een plekje in de straat is, maar stel je niet zo aan?
zeker de mensen met koopwoning want het is duidelijk gecommuniceerd EN ER IS GEWOON VOLDOENDE PLEK
en ik kan vaak niet op de stoep lopen omdat daar auto’s staan - leuk als je met klein kind, kinderwagen, in rolstoel, als slechtziende etc je door de wijk probeert te manoeuvreren.
Geen grap maar bij mij in de buuet flikt iedereen dit ook altijd. Lig ik teeeering brak op de bank of bed proberen magere hein niet te ontmoeten gaan ze ff verbouwen ![]()
Plus die haan blijft toch een probleem. Wat een kenker beest
Sowieso. Kippen/hanen/eenden/ganzen horen toch niet in een woonwijk? Hier geen haan maar kippen waarvan een de rol als haan heeft opgenomen. Die kraait vanaf 06:20. Afzien
Nee haha was wel een oud barrel
Je bericht is heel grappig in combinatie met je username haha
Hahaha je zou het niet verwachten maar ik haat kippen!
Vraag mij even af of mijn irritatie terecht is of niet. Heb zelf geen kinderen.
Wij wonen in een soort van woonblok. Alle huizen met de tuinen naar elkaar toe en in het midden plekken om auto’s te kunnen parkeren.
Verder in de wijk zijn er echt heel veel grasveldjes, speeltoestellen, voetbalgoaltjes en weet ik het wat nog meer. Je hoeft dan geen weg over te steken om daar te komen als je in dit woonblok woont.
Nu zijn er regelmatig kinderen (boven de 7/8 jaar oud, dus kunnen al vrij hard trappen) aan het voetballen op dat parkeerpleintje waar dus allemaal auto’s staan.
Ik vind dit eigenlijk echt heel gek, maar is dat het ook of is dit wel normaal? De bal komt ook wel eens tegen een auto aan, maar voor zover ik weet is er nog nooit een ruit kapot gegaan ofzo.
Irriteer mij eigenlijk vooral aan de ouders dat ze dit toe laten.
Nee ik zou dit zelf niet oké vinden als m’n kind dit zou doen en zeker als er gewoon grasveldjes en voetbalveld in de buurt is. Een peuter van 3 die beetje voetbalt a la maar m’n kind van bijna 5 die trapt ook al mega hard ![]()
Eens met @Theekransje. Ik zou mijn kinderen naar een veldje sturen om te voetballen en ik zou me ook aan ouders irriteren die hun eigen kinderen laten voetballen tussen geparkeerde auto’s
Hier doen ze dat ook als het gras nat is. Niet echt tussen de auto’s en met een stoffen bal, maar wel op straat. Op te nat gras kan je volgens mij ook niet echt voetballen. Misschien als het nu vandaag weer opvalt, de regen de oorzaak is?
@Theekransje @Pienchi Ja toch wel vreemd he… inderdaad een peuter van 3 is wat anders, maar dit zijn echt al oudere kinderen met gewoon een harde voetbal.
@Spencer nee het is niet enkel vandaag, maar heel veel vaker ook op dagen dat het gewoon droog is. Als het 1x voorkomt zou ik mij er ook niet direct aan irriteren namelijk.
Maar zeker ook omdat hier dus niet met een stoffen bal wordt gevoetbald, maar echt met een harde bal. Stoffen bal zou ik geen probleem vinden. Daarmee trap je (denk ik) geen deuk in een auto en/of een ruit kapot.
En als er dan schade is lopen ze weg en heb je geen idee wie het was.
Daar ben ik dus inderdaad ook bang voor. Het zijn ook niet altijd dezelfde kinderen, dus je kan daarover ook geen aannames doen.