Zijn er regels voor trampolines in tuinen? Mn terrorburen hebben er een en hij staat echt tegen de schutting aan
Ohh nee! Vooral dat geluidā¦
ik denk niet dat daar regels voor zijn.
Zou je je buren gewoon erop kunnen aanspreken? Of liggen de verhoudingen niet zo?
De nieuwe buren zijn van die parkeerplaatsclaimers. En het meest irritante is dat de plek die ze zijn gaan claimen mĆjĢn vaste plekje is (was? )
Hahaha nou niet zo erg dat ik mān auto ga verplaatsen als āmijnā plekje vrij is gekomen hoor. We hadden gewoon voorheen zoān stille overeenkomst in de straat waarbij iedereen zijn vaste favo plekje heeft en dat werkte prima.
Ja zal morgen wel even langs gaan want de schutting gaat gewoon heen en weer als ze springen. Maar er is bv geen ruimte om m midden in de tuin te zetten. Koop gewoon zo eentje voor in de grond als je buren heb.
Heb echt geen zin in zon kop van een kind elke keer boven de schutting uit.
Buurmeisje van mijn ouders doet dit ook. Ze zegt dan steeds hoi en vraagt soms dingen omdat ze je recht aan kan kijken. De buren aan de andere kant hebben hierom de schutting verhoogd, dus nu richt ze vol haar aandacht op mijn ouders. Super ongemakkelijk.
Mijn moeder zegt niks terug maar dat houdt haar helaas niet tegen, echt vreselijk
Ik denk dat mijn vader dit cadeau ook wel ziet zitten
Ennnn the saga continuesā¦
Nu wordt er door de woningcorporatie een bericht gestuurd naar een gedupeerde buurvrouw dat zij in overtreding is na het filmen van de buren (vastleggen van de overlast)
Begint er onderhand steeds meer op te lijken dat wij de boosdoeners zijn in plaats van de overlastgevers
Meen je dit??? Wauw. Hoe moet je dan overlast documenteren?
Ja helaas wel.
En ondertussen klagen dat ze zonder bewijs niets kunnen doen. Kan onderhand wel een potje jankenā¦
Ze heeft er toch een gegronde reden voor? Vast leggen van de overlast.
Zijn er naast die buurvrouw nog meer die last hebben? Zou zoveel mogelijk gezamenlijk oppakken en bij woningcorporatie blijven aankloppen.
Lijkt mij ook. Hoe moet het anders?
Er zijn minstens 7 huishoudens die hinder ondervinden. We hebben Het inmiddels āhogeropā gezocht. Op advies kloppen wij niet meer aan bij de woningbouwcorporatie, het is immers wel duidelijk dat zij in gebreke zijn.
Wat zegt je advocaat? En sluiten die andere 7 dan ook bij deze advocaat? Woon je overigens huur of koop? Echt bizar hoe met julllr omgegaan wordt .
Er crashen dus blijkbaar af en toe junkies beneden bij de kelders
Kan dit voor alle gemeentes? Ik weet dat mijn oude gemeente hier wel mee werkt. Dat promoten ze ook altijd op facebook en als reactie onder klagers die via fb dingen doorgeven. Maar in mijn nieuwe gemeente hoor/lees ik er niks over. Komt het dan dan wel bij hen aan als je het via fixi meldt?
Je kunt gewoon dingen op de kaart zetten. Maar ik weet het niet precies. Zou die app gewoon downloaden en dan kun je wel zien of er in je gemeente meldingen zijn.
Mijn gemeente is best groot. Maar zie niets staan. Van omliggende gemeentes wel. Dus zal bij ons dan wel niet gebruikt worden neem ik aan